Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Renault Clio visada buvo labai giriamas kritikų ir nuolat buvo tarp geriausiai parduodamų automobilių Europoje. Didžia dalimi būtent šiam automobiliui turi būti dėkinga Renault, kad juos išgelbėjo po labai nesėkmingos antrosios 1980-ųjų pusės. Naujos antros kartos Clio pasižymėjo žymiai apvalesniu, išsipūtusiu dizainu. Clio gamyboje buvo naudojamos ir kai kurios nestandartinės medžiagos - pavyzdžiui priekiniai sparnai buvo gaminami iš plastiko, o variklio gaubtas kai kuriose versijose iš aliuminio. 1999 metais Renault pristatė galingiausią Clio RS versiją su 2.0 L 16 vožtuvų varikliu ir 169 AG (124 kW) galia bei maksimaliu 220 km/h greičiu. Šis automobilis buvo puikiai valdomas. Lyg to nebūtų pakakę buvo gaminama ekstremali itin reta versija vadinama Clio V6 Renault Sport. Šis mini automobiliukas buvo varomas galiniais ratais su viduryje (už priekinių sėdynių) montuojamu didžiuliu 3.0 L V6 varikliu turinčiu 230 AG (170 kW) ir pasiekiančiu 235 km/h greitį. Automobilis buvo suprojektuotas F1 specialisto Tom Walkinshaw Racing kompanijos.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Buvo gaminama itin reta versija vadinama Clio V6 Renault Sport. Šis mini automobiliukas buvo varomas galiniais ratais su viduryje (už priekinių sėdynių) montuojamu didžiuliu 3.0 L V6 varikliu turinčiu 230 AG (170 kW) ir pasiekiančiu 235 km/h greitį. Automobilis buvo suprojektuotas F1 specialisto Tom Walkinshaw Racing kompanijos:
Patalpino: Ne Clio | 2009-11-13 |
Prancuziska bandele :) |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Kazkada buvo patrauklaus dizaino, nedidele kaina. Ekonomiskas ir gana dinamiskas dyzelinis variklis.
Mazas viduje, daug ivairiu gedimu ir "ligu", todel automobilio tikrai negaliu rekomenduoti. Tuo labiau, kad siai dienai tai jau tikrai senas automobilis.
|
Bendras automobilio aprašas |
Reikia pradeti nuo to, kad toki automobili nusipirkti visada buvo nesunku, taciau su juo susigyventi cia jau kitas klausimas. Clio gana graziai atrodo, interjeras patogus, keletas svirteliu savo vietose ir viskas. Stilius labai prancuziskas - apvalios formos, sedynes minkstos, soninis palaikymas prastas, taciau veliurines, na bent malonu atsisesti i toki biudzetini automobili. Galines sedynes tikrai ankstos, net ir tokios klases automobiliu, visgi pas mane buvo triduris variantas. |
Variklis |
1.5 dyzelinis motoras yra neblogas - mazam automobiliui duoda daug jegos. Sanaudos irgi geros - tik 6l/100km, taciau uzmiestyje vasara galima isspausti ir kokius 4l/100km. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilis nera baisus vaziuoti, taciau patikimumas yra baisus. Tai tikra visokiu smulkiu nesamoningu gedimu kratalyne. Pakabos problemos, elektronika, stringa rankinis stabdys ji uztraukus, per stoglangi bega vanduo, stringa centrinis uzraktas ir pan. Salonas nuolat pilnas ivairiausiu garsu, krebzdesiu. Aisku automobilis ne naujas, taciau net ir naudoto galima butu tiketis kazko geriau. Tiesa bent jau patogu atlikti elemenatrius lempuciu pakeitimus. Tai ivertins moterys, kurios nebijo atsidaryti kapoto. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Clio TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis