Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
1995 metais Renault kompanija pristatė labai įdomų „showcar‘ą“ pavadintą Espace F1 ir sukurtą kartu su Matra kompanija. Automobilis buvo skirtas paminėti tiek Espace 10 metų jubiliejų, tiek Renault kompanijos dalyvavimo prestižinėse F1 varžybose 10 metų jubiliejų. Ši nepaprasta transporto priemonė buvo greičiau F1 bolidas nei Espace vienatūris. Jis turėjo itin lengvą anglies pluošto važiuoklę ir kėbulą, bei 3.5 litro 40 vožtuvų F1 Renault RS5 V10 variklį. Šio „universalo“ duomenys tokie: 800 AG galia leidžianti nuo 0–100 km/h įsibėgėti per 2.8 sekundės ir pasiekti maksimalų 312 km/h greitį. Įspūdingi keraminiai stabdžiai leido šiam F1 Espace nuo 0–270 km/h įsibėgėti ir visiškai sustoti 600 metrų atkarpoje.
Stipriai atnaujintas Espace buvo pradėtas gaminti 1991 metais su modernesniu Renault kompanijai būdingu dizainu. Nors tai ir nebuvo visiškai naujas modelis, tačiau jis turėjo ne tik atnaujintą išorę, tačiau ir naują prietaisų skydelį. SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
1995 metais Renault kompanija pristatė labai įdomų „showcar‘ą“ pavadintą Espace F1 ir sukurtą kartu su Matra kompanija. Automobilis buvo skirtas paminėti tiek Espace 10 metų jubiliejų, tiek Renault kompanijos dalyvavimo prestižinėse F1 varžybose 10 metų jubiliejų. Ši nepaprasta transporto priemonė buvo greičiau F1 bolidas nei Espace vienatūris. Jis turėjo itin lengvą anglies pluošto važiuoklę ir kėbulą, bei 3.5 litro 40 vožtuvų F1 Renault RS5 V10 variklį. Šio „universalo“ duomenys tokie: 800 AG galia leidžianti nuo 0–100 km/h įsibėgėti per 2.8 sekundės ir pasiekti maksimalų 312 km/h greitį. Įspūdingi keraminiai stabdžiai leido šiam F1 Espace nuo 0–270 km/h įsibėgėti ir visiškai sustoti 600 metrų atkarpoje. Ši Espace versija buvo pristatyta video žaidime Gran Turismo 2.
Espace F1 bolidas:
Espace F1 bolidas:
Patalpino: Arvydas | 2017-01-09 |
Renault espace 2,2 benzinas-dujios mechanika 1995m |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
dizainas, pakankamai taupus, smagus važiuoti, pakankamai pigios dalys šrotuose, nerūdyja rėmas, variklis draugiškas dujoms, gana platus viduje, puikiai transformuojamos sėdynės, pigios padangos R14-185, vidutiniškai brangi eksploatacija
prastas apšildymas žiemą, dažnokai tenka remontuoti, iš po ratų arkų girdisi šniokštimas nuo žieminių padangų ir važiuojant šlapi danga taip pat
|
Pagaminimo metai: 1995
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Važiavimas smagus vidutiniškai komfortiškas iki 100km. didesniam greičiui prastoka garso izoliacija, labai talpi 3000 cub, labai kompaktiška įpatingai į ilgį tik 4,3m. labai geras pravažumas, valdymas su neaštriais posūkiais geras, apsisukimo spindulys puikus, viduje išėmus galines sėdynes salono ilgis ir plotis reikalui esant garantuos nulines išlaidas poilsį prie ežero kas mano galva yra daug saugiau ir jaukiau negu nakvynė palapinėje, geri stabdžiai, labai geras matomumas ir aukštingumas, labai patogus išlipimas ar įsėdimas, sėdėsena patogi tik nugarinei daliai reikalinga spec. nugarėlė orinė leidžianti prisitaikyti nugarai, važiavimas nenuvargina, trauka vidutinė čia variklis 2,2 benzas-dujos, kartą teko važiuoti be generatoriaus krovimo, tai tik akumo pagalba be įjungtų šviesų parvažiavau iš Šventosios iki Kauno kam įdomu. Tarp kitko kėbulas rėmas padengtas 65 mikronų cinko sluoksniu ir kėbului yra 22 metai garantija nuo prarūdijimo. Apžiūrėjau neseniai iš apačios kėbulą tai yra šiokių tokių rūdžių židinukų bet nekritiniai, ties vieną skylę teko pavirinti. Tai tiek... |
Variklis |
Gana patikimas, gerai draugauja su dujine įranga.pravažiuota su dujomis 260000km vis dar 4 bėgiu laisvai užtempia į Parodos kalną Kaune, tepalo nevalgo nei gramo, bent ant matuoklės to nesimato, pilami tik ELF 10w - 40 tepalai, tik vožtuvus reikia reguliuoti kas 50000km jei važiuojama dujomis.Žodžiu su varikliu bėdų labai esminių ar kritinių nėra. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pirkau 2002m 7 metų senumo, nuvažiavo 260000km prieš tai 140000km. važinėju su ja iki šiol nes rimtai pavedusi buvo tik vieną kartą kai į tepalus pro galvutės tarpinę patekdavo antifrizas, bet šiaip per keturiolika metų keičiau greičių dėžę, priekines sėdynes, visus ratų guolius gal po du kartus, sankabos trosus keturis, važiuoklė priekinė sutvarkyta atlaiko apie 3-4metus po to jau kažkas iš važiuoklės pareina, labai dažna problema su šviesų perjungimo svirtimi, ją keičiau gal 4 kartus bet iš šroto tai ir nelaiko kaip naujos, pakeistas vieną kart galinių stabdžių slėgio reguliatorius, po du kartus generatorius ir tris kartus starteris, priekiniai amortizatoriai, galiniai amortikai gal penkis komplektus keičiau, pora katų galinės spyruoklės lūžo, po to į vidų įdėjau priekines golfo spyruokles tai per 10 metų tik viena galinė sulūžo, keistos duslintuvo kelnės ir kiti dusliai N kartų, galinių durelių mechanizmas remontuotas ir pakeistas du kartus, galinis dangtis buvo trūkęs ir maskuotas su skardom ir špakliais teko ir tą pakeisti, benzino siurblys du kartus, vakuminiius benzino reguliatorius gal 6 pakeičiau, prietaisų skydelis ir jo trosas, rankinio rankena ir trosas gal 2 kartus, priekiniai stabdžių diskai pakeisti 4 komlektai, aišku kaladės visos N kartų, buvo sugedęs pečiaus ventilitorius prieš 3 metus iki tol viskas buvo OK, jam pakeista buvo varža ir 3 greičio rėlė pravalytasnuo dulkių ir praplauti, sutepti slydimo guoliai, po remonto 3 metai veikia nepriekaištingai, pakeisti žvakių laidai paskirstytojo dangteliai ir jo riebokšliai po 2 kartus alkūninio veleno riebokšlis, sankabos diskas su diskatoriumi, vairo stiprintuvo siurblio riebokšlis, kas 80 tūkst. dirželiai įtempimo guolis, vandens pompa, priš technikinę šviesų pakėlimo mechanizmo pildymas, užvedimo spyneles pakeičiau 4 vnt., du kartus priekinis stiklas, saugiklių bloką su lizdais nes išdega šviesų jungtys ir dingsta šviesos, priekinių durų stiklo pakėlėjai pakeisti 3 vnt vairuotojo 1 kart keleivio, benzo šlangutes ir priekio stabdžių šlangeles po 2 kartus, žvakes kas 100000km, neseniai keičiau surūdijusius stabdžių vamzdelius, buvo atnaujinti visi stabžių cilindriukai, pakeistos valytuvų ašelių savadarbės gumos nuo lietaus vandens, nes pradeda varvėti vanduo ant kolektoriaus ko pasekoje trūksta išmetimo kolektoriai, tiesa pakeistas ir kolektorius. Mašina varoma dujomis tai maždaug kas 2 metai pakeičiamas dujų reduktoriaus komplektas, termostatas ir jo spec šlangos gal po 3 kartus. Nuvertėjimas be žodžių bet mašina perkama važiuoti ir parodykit man daiktą kuriam 22 metai ir kainuotų ne pagal metus, bet būna ir išimčių kaip ir visur, tarkim nuperki naują pastatai idealiose klimatinėse sąlygose, sulauki pensijos ir parduodi kaip istorinę vertybę kolekcininkams ar gamintojo muziejui. |
Patarimai perkančiajam |
Jeigu dar rastum puikios būklės su maža rida ir nevažinėtą dujomis 2,2 i variklis mechaninė dėžė, vienareikšmiškai pirkti, jei neglumina kad jau morališkai pasenęs. Yra žmonės kurie taiso reno ir pan. tai jų pasirinkimas taip pat šitas modelis. sako važiavau važiuoju ir važiuosiu... tik gal siūlyčiau labiau kas apie techniką išmano, nes gesti šitas daiktas kartais mėgsta, nors būna ir pora metų nieko netaisai, pili ir važiuoji. Sėkmės renkantis jei ką naudingo radote... |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Espace TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis