Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dizainas
- Erdvus, praktiškas salonas
- Ekonomiški dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Neekonomiški benzininiai varikliai
- Sėdynės nesusilanksto į plokščią paviršių
Ketvirtos kartos Espace pristatytas 2003 metais buvo pirmas Espace suprojektuotas ir gaminamas pilnai Renault kompanijoje. Nauja transporto priemonė buvo taip pat pirma turinti visą kėbulą gaminamą tik iš plieno. Automobilis tęsia naują Renault dizaino kryptį, kurią pradėjo Vel Satis ir Avantime modeliai. Interjeras kaip įprasta pasižymi įvairiomis konfiguracijomis - galines sėdynes galima lengvai išimti ir įstatyti atgal, bei nustatyti į bet kokią pasirinktą padėtį. Kiekvienos sėdynės atrama, ją sulenkus, tampa labai patogiu staliuku žaidimams, skaitymui arba valgymui. Automobilis pasižymi puikiu saugumu. Laidoje „Fifth Gear“ buvo atliktas susidūrimo testas su 1990 metų visureigiu Land Rover Discovery abiem automobiliams važiuojant 64 km/h greičiu. Susidūrimo pasekoje Land Rover Discovery akivaizdžiai nukentėjo labiau nei vienatūris.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmas Espace suprojektuotas ir gaminamas pilnai Renault kompanijoje.
Automobilis pasižymi puikiu saugumu. Laidoje „Fifth Gear“ buvo atliktas susidūrimo testas su 1990 metų visureigiu Land Rover Discovery abiem automobiliams važiuojant 64 km/h greičiu. Susidūrimo pasekoje Land Rover Discovery akivaizdžiai nukentėjo labiau nei vienatūris.
Automobilis pasižymi puikiu saugumu. Laidoje „Fifth Gear“ buvo atliktas susidūrimo testas su 1990 metų visureigiu Land Rover Discovery abiem automobiliams važiuojant 64 km/h greičiu. Susidūrimo pasekoje Land Rover Discovery akivaizdžiai nukentėjo labiau nei vienatūris.
Patalpino: Antanas | 2014-04-12 |
Pirma mano renūškė! |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Erdvus, modernios išvaizdos, gerai valdomas, komfortabilus, ergonomiškas.
mūsų klimatui reikalingas webastas
|
Bendras automobilio aprašas |
Prieš pirkdamas Renušką, prisiskaičiau visur ir visko - šūdas, genda, nesamonė ant ratų ir pan. ir t.t. Pasirinkimas, tiesa sakant, renkantis pavažinėtą nebrangų (3-4gab euru) minivaną gana kuklus: VW, Seat, Ford 1-2 karta morališkai užglušinta + silpnos pakabos, MB Vito abžora puvekas, Chrisler , Dodge - 1 karta - žavus bet senas, 2-3 karta tai pigi amerika su blizgančia plastmase ir baisinėm kuro sanaudom, Mazda MPV puvekas be garso izoliacijos, Pežo, Citroen, Fiat, Lancia - gana patrauklūs bet atbaidė aibė elektros ir sudėtinga pakaba. Labai masino Honda Odissey 2 kartos bet atsisakiau dėl itin reto pasitaikymo mūsuose ir didelio variklio. Liko gerokai manelių ir neišmanėlių išpi..davotas Espasas IV. Paklausiau vieno protingo patarimo (perku mašiną užsienį brangiau ir daugiau nuvažiavusią negu LT turguje dėl to ir važiuoju be problemų :) ) žmogaus kuris jau antra Espasa IV brūžija ir nesiskūndžia (su baisiausiu reno 2.2 dizeliniu košmaru) ir parsivariau mašiną iš Vokietijos pats o ne iš turgaus. Koleikas baisiniai patenkintas - automobilis itin komfortiškas, tylus, minkštas (nors apaviau R18 ratais su žemo profilio padangom) bet stabilus, erdvus, kaip dėžė tai dar ir visai manevringas, gal kiek nuvylė muzikinė sistema su itin prastais garsiakalbiais ( pakeičiau galingesniais ). Pakaba pigi, paprasta ir patikima. Pirkau su sankabos defektu bet jau numyniau 10000 km o ji vis dar laiko bei neveikiančiu panoraminiu stogu (vis nerandu laiko pasikrapštyt). Jeigu Lietuvoj tokio kaip manasis kaina startuoja nuo 2000 eurų tai aš paklojau visu 3500 + kelionės išlaidos bet užtat neturiu labai kuo skūstis. |
Variklis |
Pasirinkau 2.0 litrų turbininį benziną ir Propane įsidėjau dujų įrangą su kuria Renault varikliai gana gerai sutaria. Trauka smagi tik gan didokos kuro sąnaudos, aišku, jeigu važiuoju aktyviai, 14 - 16 l mieste ir 8 - 12 užmiestyje 90 - 140km/h. Gana nuvylė šešiabėgė greičių dėžė - važiuojant 120km/h šešta pavara apsukos viršija 2500 apsisukimų per min. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per pačius žiemos šalčius užlinko vandeniu aušinamas 150a generatorius apie kurį buvau visokių baubų prisiklausęs (naujo kaina 3200Lt, čia po blatu). Paprastame vagenų - bumerių servise murzinas kulverstukas paporino, kad išimti - įdėti generatorių užtruks mažiausiai 300Lt (jeigu be šalutinių poveikių), bet reno garažinis masterspecas procedūrą išpildė už 100Lt o Dagas už pilną remontą su garantija paėmė 120Lt. Taigi reziumuojant - biznis gavos pigiau grybo. Kolkas daugiau neinvestavau. |
Patarimai perkančiajam |
Jeigu yra galimybė ieškokis automobilio (visiškai nesvarbu kokio) užsienyje iš privačių pardavėjų. Jeigu galėčiau rinktis dabar pirkčiau Grand Espace, nors tik 20cm ilgesnis bet ..... ilgesnis. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 54)
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Espace TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis