Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nissan Primera modeliu. Naujoji Laguna buvo vertinama kaip vienas saugiausių automobilių Europoje. Tai pirmas automobilis Europoje įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose. Naujoji laguna turi “keyless” variklio užvedimo sistemą – vietoj rakto naudojama panaši į kreditinę kortelė, taip pat elektroninį rankinį stabdį matytą Scenic ir Espace modeliuose. 2005 metais Laguna buvo truputį atnaujinta – tapo dar saugesnė, geriau valdoma ir patogesnė. Naujos priekinės grotelės tapo panašesnės į tas kurias turi Megane automobilis. Laguna buvo gaminama ir su dyzeliniais varikliais, vienas jų visai naujas 2.0 L dCi variklis su 150 AG (112 kW) arba 175 AG (130 kW) galia. Tai buvo galingiausias 2 litrų dyzelinis variklis pasaulyje 2007 metais.
2000 metų pabaigoje po beveik septynerių gamybos metų pirmos kartos Laguna buvo pakeistas antraja, kuri pasidalijo savo važiuokle su SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmas automobilis Europoje įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose.
Dyzelinis Laguna 2.0 L dCi variklis su 175 AG (130 kW) galia buvo galingiausias 2 litrų dyzelinis variklis pasaulyje 2007 metais.
Dyzelinis Laguna 2.0 L dCi variklis su 175 AG (130 kW) galia buvo galingiausias 2 litrų dyzelinis variklis pasaulyje 2007 metais.
Patalpino: Egidijus | 2015-12-25 |
Renault Laguna II GrandTour 1.9 dCi |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortas, nenuobodi išvaizda, talpumas, ergonomiškumas, informacijos kiekis internete.
Kainos nuvertėjimas, gendančios ir lengvai sutvarkomos techninės smulkmenos.
|
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Nors pirkau pirmą pasitaikiusį variantą, gana apleistą, tačiau džiaugiuosi. Susitvarkiau ir prisitaikiau pagal save, prižiūriu ir man tarnauja. Nelabai pasiteisino posakis, kad "Reno - gavno", nes tikrai taip nėra. Nebent taip sako tie, kurie po pirmo remonto pabijojo toliau važinėt. O remonto ir detalių kainos, beje, yra vidutinės. Visiškai nepasitvirtino gandai dėl elektrinės dalies - apart apsinešusių jutiklių ir kontaktų viskas veikia puikiai. Salonas šviesus ir pusiau odinis labai patogus ir visiškai nevarginantis, tačiau greitai tepasi. Pakaba Lietuvos keliams per minkšta, girdisi kiekvienas nelygumas, bet jaučiasi tik stambesni. Stabili ant kelio, valdosi lengvai, vairas patogus. Buvo perdegusi viena ksenoninė lemputė - už 10 eurų nusipirkau kiniškas ir vėl šviečia gerai. Jeigu kas nors sugenda, tai tik smulkmenos, kurios pašalinamos tiesiomis rankomis. Nors patikimumo atžvilgiu tikrai ne pats geriausias automobilis, bet geresnio komforto už tokią kainą nelabai ir yra. |
Variklis |
Variklis 1.9 dCi, 88 kW. Maniau, kad maniškė netraukia dėl kokių nors problemų netraukia, bet pakalbėjęs su kitais savininkais supratau, kad tai ir šiap yra gana bukokas variklis. Man, kaip nelakstančiam, tikrai pakanka tam, kad mieste eismo nestabdyčiau. Kaip ir visi 1.9 dCi suvalgo tepalų - apie 2l / 9000km. Variklis dirba gražiai, gana melodingai, lyginant su kitų gamintojų panašios kubatūros dyzeliniais varikliais. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nusipirkau 2014-ais gerokai apleistą už 4000lt. Perkant patikino, kad vieną kuro purkštuką reikia valyt, bet viskas gavosi taip, kad restauruoti visi keturi už 720lt. Pusmetį važinėjau be problemų. Tada tvarkiau pakabą visą - 240 eurų, permetė diržą - 320 eurų, po to jo keitimas su visais atributais - dar 270 eurų. Taigi, mašina pirkta už 1158 eurų, o tvarkyta už grubiai 1050 eurų. Padangų, tepalų, lempučių ir kitų kiekvienai mašinai reikalingų dalykų neskaičiuoju. |
Patarimai perkančiajam |
Asmeniškai patarčiau patikrinti ar nebarška smagratis (naujas virš 600 eurų) - garsas iš variklio numynus ir atleidus sankabą turi būti vienodas ir neturi girdėtis jokie papildomi tarškesiai. Patikrinti kėbulą nuo rūdžių - gerai cinkuotas ir nemuštas kėbulas neturi turėti rūdžių. Patikrinti langų veikimą - nutrūkusį troselį gana ilgai trunka pakeist. Patikrinti vietas aplink alsuoklį (į jį įsikiša tepalo matuoklė), gesinimo sklendę - neturėtų būt tepalų. O toliau kaip ir visiems kitiems automobiliams. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 24)
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Laguna TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis