Markės
1505 iš 1917
Renault Laguna, (X74) 2000 - 2007
547Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.513% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 47
19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 64% Ne 36%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
2000 metų pabaigoje po beveik septynerių gamybos metų pirmos kartos Laguna buvo pakeistas antraja, kuri pasidalijo savo važiuokle su Nissan Primera modeliu. Naujoji Laguna buvo vertinama kaip vienas saugiausių automobilių Europoje. Tai pirmas automobilis Europoje įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose. Naujoji laguna turi “keyless” variklio užvedimo sistemą – vietoj rakto naudojama panaši į kreditinę kortelė, taip pat elektroninį rankinį stabdį matytą Scenic ir Espace modeliuose. 2005 metais Laguna buvo truputį atnaujinta – tapo dar saugesnė, geriau valdoma ir patogesnė. Naujos priekinės grotelės tapo panašesnės į tas kurias turi Megane automobilis. Laguna buvo gaminama ir su dyzeliniais varikliais, vienas jų visai naujas 2.0 L dCi variklis su 150 AG (112 kW) arba 175 AG (130 kW) galia. Tai buvo galingiausias 2 litrų dyzelinis variklis pasaulyje 2007 metais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmas automobilis Europoje įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose.

Dyzelinis Laguna 2.0 L dCi variklis su 175 AG (130 kW) galia buvo galingiausias 2 litrų dyzelinis variklis pasaulyje 2007 metais.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 47
Egidijus | 2015-12-25
Renault Laguna II GrandTour 1.9 dCi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, nenuobodi išvaizda, talpumas, ergonomiškumas, informacijos kiekis internete.
Kainos nuvertėjimas, gendančios ir lengvai sutvarkomos techninės smulkmenos.
Nors pirkau pirmą pasitaikiusį variantą, gana apleistą, tačiau džiaugiuosi. Susitvarkiau ir prisitaikiau pagal save, prižiūriu ir man tarnauja. Nelabai pasiteisino posakis, kad "Reno - gavno", nes tikrai taip nėra. Nebent taip sako tie, kurie po pirmo remonto pabijojo toliau važinėt. O remonto ir detalių kainos, beje, yra vidutinės. Visiškai nepasitvirtino gandai dėl elektrinės dalies - apart apsinešusių jutiklių ir kontaktų viskas veikia puikiai. Salonas šviesus ir pusiau odinis labai patogus ir visiškai nevarginantis, tačiau greitai tepasi. Pakaba Lietuvos keliams per minkšta, girdisi kiekvienas nelygumas, bet jaučiasi tik stambesni. Stabili ant kelio, valdosi lengvai, vairas patogus. Buvo perdegusi viena ksenoninė lemputė - už 10 eurų nusipirkau kiniškas ir vėl šviečia gerai. Jeigu kas nors sugenda, tai tik smulkmenos, kurios pašalinamos tiesiomis rankomis. Nors patikimumo atžvilgiu tikrai ne pats geriausias automobilis, bet geresnio komforto už tokią kainą nelabai ir yra. Variklis 1.9 dCi, 88 kW. Maniau, kad maniškė netraukia dėl kokių nors problemų netraukia, bet pakalbėjęs su kitais savininkais supratau, kad tai ir šiap yra gana bukokas variklis. Man, kaip nelakstančiam, tikrai pakanka tam, kad mieste eismo nestabdyčiau. Kaip ir visi 1.9 dCi suvalgo tepalų - apie 2l / 9000km. Variklis dirba gražiai, gana melodingai, lyginant su kitų gamintojų panašios kubatūros dyzeliniais varikliais. Nusipirkau 2014-ais gerokai apleistą už 4000lt. Perkant patikino, kad vieną kuro purkštuką reikia valyt, bet viskas gavosi taip, kad restauruoti visi keturi už 720lt. Pusmetį važinėjau be problemų. Tada tvarkiau pakabą visą - 240 eurų, permetė diržą - 320 eurų, po to jo keitimas su visais atributais - dar 270 eurų. Taigi, mašina pirkta už 1158 eurų, o tvarkyta už grubiai 1050 eurų. Padangų, tepalų, lempučių ir kitų kiekvienai mašinai reikalingų dalykų neskaičiuoju. Asmeniškai patarčiau patikrinti ar nebarška smagratis (naujas virš 600 eurų) - garsas iš variklio numynus ir atleidus sankabą turi būti vienodas ir neturi girdėtis jokie papildomi tarškesiai. Patikrinti kėbulą nuo rūdžių - gerai cinkuotas ir nemuštas kėbulas neturi turėti rūdžių. Patikrinti langų veikimą - nutrūkusį troselį gana ilgai trunka pakeist. Patikrinti vietas aplink alsuoklį (į jį įsikiša tepalo matuoklė), gesinimo sklendę - neturėtų būt tepalų. O toliau kaip ir visiems kitiems automobiliams.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2015-12-08
laguna2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpi, minksta, nedaug ryja, graziai atrodo, vagims visiskai neidomi
brangus remontas, prasta garso izoliacija vaziuojant, silpna greiciu deze, erzina elektronikos nuklydimai
pirkau gerokai apleista uz 2k euru 2012 metais. maniau imesiu dar apie 1k ir ilgai vaziuosiu. nieko panasaus. apleista buvo ziauriai.. kaip as juokauju nekeista tik prikurke :D :D :D nes nerukau :D keiciau greiciu deze, varikli, diskus stabdziu, pakabos elementus. per tris metus nuvaziavau apie 100k. sukisau apie 4k euru. taip.. viskam po biski, po truputi, cia gal paskutinis kartas.. ir susidejo. man su ja ziauriai nesiseka. o ismest jau nekyla ranka, nes sukista bet kiek. miela, faina, tinka kelionem, daug telpa, labai patogi, minksta. pas mane kruva priedu prideta, tai tikrai vaziuot smagumas. minusas - garso izoliacija. reik garsiai maga leist. megsta pastreikuot elektra. pagrinde del egr. suprantantys sako, kad uzglusink ta egr..trauka pageres, maziau dumins.. ale gamtos gaila. saugau =) toks ispudis as dabar rasau cia prie kompo, o ji kieme stovedama genda :D variklis manau nera blogas. pas mane, kai keiciau, tai buvo nuejes alkuninio ziedas(kur guolio vaidmeni atlieka. as taip isivaizduoju). radau pigiai varikli, tai masinos keitima atidejau :D kazkoks ukininkas is taurages sudroze tepalu nekeisdamas. eksploatacija brangoka. iki 50 euru i menesi reiktu pasidet, kad i ja kist, nes pastoviai kazkas pareina(mano nevykusiu atveju apie 100). tai abs blokas, tai abs davikliai, vairo sleifas.. detales ir brangios. galiniai saleblokai, stabdziu diskai su guoliais(galiniai) kaina apie 100e. variklio dirzu, vandens pompu, guoliu pakeitimas nupirkus apie 200. jei pirkt laguna, tai tik laguna III. nuo 2007. tam aisku reik apie 9k. jei jau nutaret kist paskutinius pinigus i ph1 ar ph2, tai parejus sankabai siulau ja pasikeist is palukiojancios i normalia. apie 900 euru. vienas mazgas bus pilnai tvarkytas. turbina restauruot, o nepirkt naudota. zodziu turbina, greiciu deze ir variklis joje turi buti tvarkomi naujom detalem , o ne keiciami tokiu pat metu sudroztais variantais, tikintis, kad dabar tai jau laikys. nelaikys =) visa kita galima keist bu jei turit rankas geriausia nupirkt dvi lagunas. nes laguna apie 1000 kainuoja. ir kai kazkas subyres(o patikekit, tikrai subyres), tai issismt is vienos ir perdet i kita bus daug pigiau , nei tas dalis pirkinet bu. p.s. as tikrai nenusiteikes pries sia masina. tiesiog yra tokia kokia yra. vis dar ja vazineju.. =)
Pilnas atsiliepimas...
Edvinas | 2015-12-08
Minštas, talpus ir patogus automobilis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, salyginai ekonomiškas, minkštas
Plastmasių kokybė nėra pati aukščiausia.
Mano atsiliepimai būtų daugiausiai teigiami. Mašina minkšta, garso izoliacija pakankamai gerai. Kuro sąnaudos nėra labai didelės. Tiesa, mėnesį pavažinau vien stovėdamas kamščiuose, tai gavosi arti 11l / 100 km.. Bet ir vidutinis greitis turbūt 10 km/h :) Apart vieno karto, kai buvo turbina subludijus pusvalandžiui, tai daugiau viskas gerai. Kuriasi prie šalčių gerai, veikia gerai. Trauka kaip iš 1,9, tai dar pakankama. Tik tiek, kad turbina efektą duoda tik prie didesnių apsukų. Nelabai ką nuvertės, kai jos kaina nebekinta ir laikosi dabar pastovi :) Remontuoti teko labai nedaug, kainavo nebrangiai. Patariu žiūrėti ką perki. Bet čia turbūt galioja visiems automobiliams :)
Pilnas atsiliepimas...
Robka | 2015-09-23
Renault Laguna II 2002
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus, talpus,
Raktas-kortelė (brangi pagaminti jei prireiks)
Automobilis didelis, talpus, patogus, nebrangus. Važinėju truputį daugiau nei metai. Kai pirkau rida buvo 300 000, dabar 319 000. Nupirkęs pakeičiau priekines stabdžių tirnkeles bei diskus, tepalus, filtrus. Per 19000 buvo pakeisti tepalai, stabilizatoriaus įvorės, vairo traukės, sailenblokas galinio tilto, kitaip tariant nieko tokio labai jau baisaus (galų gale kitoms mašinoms taip pat reikia keisti). Važinėju mieste pagrinde (daugiausiai tenka ne piko metu važinėti kamčių mažai matau) tad kuro sanaudos vidutiniškai 6,3 (kompas rodo), bet čia viskais priklauso nuo maršruto ir nuo važiavimo sąlygų. Elektronika: kažkodėl neberodo vienos padangos (davilis streikuoja), ir vieno lango nebenuleidžia (bet čia smulkmena man važinėti tikrai netrukdo). Raktas-kortelė jei lūž brangiai kainuoja labai jau saugoti reikia. Į bagažinę vaikiškas vežimėlis be vargo telpa ir dar yra vietos nemažai. Problemų kol kas neturėjau. Nuvertėjimas tai ką čia kalbėti kai už mašiną mokėta 1150 eurų. (skelbimuose dar ir dabar panašios kainos yra). O eksploatacinės išlaidos labai daug kas priklauso ir nuo vairuotojo. (Man asmeniškai civikas daug brangiau išlaidų prašė nei laguna) Prieš perkant viską patikrinti: pakabą, elektrą, variklį. Beje tegu ankstesnis savininkas pasako magės kodą (jei orginalus stovi) nes jei atjungsit akumą tai nebegros. Saugokit raktą-kortelę labai jau brangiai už ją nori.
Pilnas atsiliepimas...
Nepatenkintas | 2015-09-23
Renault Laguna 1.9dCi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda
Variklis,elektronika
Pirmas įspūdis buvo geras pamačius šias mašinas,gražus interjeras,išvaizda. Pavažinėjus kiek ilgiau su jomis pasimatė,kad jokios ekonomikos šis dyzelinis variklis neneša,nebent trrasoje. Detalių surinkimas ne pats geriausias. Realiai galiu pasakyti,kad nors ir keitėm visą laiku mums tai kainavo nemažai nes vis kaž-kas išlysdavo,vis kažkokios kitos bėdos. Galinius salenblokus reikia keisti ganėtinai dažnai,čia yra liga jau. Iš El. pusės vis pradėdavo grybauti langai ,neatsidarydavo arba neužsidarydavo,pečiukas irgi ne geriausios būklės,kol sumąsto,kad reikia pradėti šildyti ir atvažiuoji į reikiamą vietą Variklis nemėgsta žemų apsukų,nėra patvarus,lepus degalams,visgi Comonrail sistema. Turbinos irgi ne iš pačių patavriausi. Esu nusivylęs šiuo Renuškės modeliu ir varikliu. Atsižvelgti į turbiną,važiuoklę ir svarbiausia elektronikos būklę.
Pilnas atsiliepimas...
Aurimas | 2015-02-03
Renault laguna
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerūdija, gražiai atrodo
NEPATIKIMA, turbina :( elektronika
Labai nepatikima mašina. Nors atrodo gerai, bet tikrai nepatikima. Turbinos-liga. Dinginėja trauka pastoviai. Lanai greitai krenta vertė. Kai nusprogsta turbina, tada atsiranda daug kitų problemų. Labai greitai nuvertėja, sunku parduoti. Nepatariu tikrai. Nusipirksit-po kažkiek laiko gailėsitės labai, o kuris pardavė labai džiaugsis.
Pilnas atsiliepimas...
2014-10-31
laguna II
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pirkau universala, nes megstam keliauti. neprilaikau daug pinigo. esant kitokiai finansinei situacijai gal buciau rinkesis is mazda6, subaru arba toyota universalo. siuo metu jau esu isukes virs 60k km, tai si ta galiu papasakoti apie savo reniukaII. ieskojau komfortisko modelio, tad pasirinkta buvo initialle komplektacija(oda, kondicionierius, sildomos/reguliuojamos sedynes/veidrodeliai, langai apsaugantys nuo ultravioleto, "tamsejantys" veidrodeliai ir pan). rieda puikiai. manevringa, labai minksta. vietos labai daug tiek keleiviui priekyje, tiek gale. kokpitas galetu buti siek tiek didesnis. tiesa as ir pats virs 100 kg. bet tai nedidele problemele. pripratau ir gerai. daiktams begale vietos. 4 pasijungimai 12v, kas labai patogu. ragai dviraciams ar daiktu dezei. atsargine padanga bagazineje po dangciu. klimato kontrole man ir keleiviui(labai naudinga). elektronika tik pati butiniausia. kaip bebutu keista dideliu jos streikavimu nepasitaike, nes minima daug kur, kad sis modelis gana kaprizingas elektronikoje. kompa pajunginejau jai gal 5 kartus, kad patikrint klaidas. is reikalo tik karta. dingo trauka. pakako nuresetint susikaupusias klaidas ir tiek. garso izoliacija prastoka. iki pilnos laimes dar truksta autopiloto. siuo metu tikrai dziaugiuosi turedamas =) variklis bedu neturejo. turbina buvo restauruota iki manes, tai dar ir nesusiduriau. reikejo karta prapust agr. gal tu 88 kw ir siek tiek mazoka momentais, bet nepamirskime kam pirkome: keliones, seima, daug daiktu ;) i pasa paziurim savo karts nuo karto ir viskas ok :D masinos remontas kainuoja. pvz as pirkau uz 7k litu. sudejes siam momentui dar apie 7. bet, tai virs 60k km ir jau pusantru metu eksploatacijos: keiciau greiciu deze(dar nereikejo verkiant, bet pasitaike geras variantas). stabdziu diskus galinius. jie labai brangus. vnt apie 330. galiniai salenblokai ir 300 vnt. bet cia dalykai, kurie keiciami karta i 10 metu. zinoma standartiskai tepalai, dirzeliai, filtrai, kaladeles. viskas kas priklauso nupirkus is nepazistamo masina. pakabos remontas vidutiniu sanaudu. as paprastai dedu lemfjorderio dalis, tai jos siek tiek brangesnes. prakratyt ant stendo. jei suvaryta pakaba, tai ja atitaisyt kainuos. kaip minejau vien galiniai salenblokai Jum atsieis apie 650 pinigu. patikrint kondicionieriu. stabdziu diskus. priekiniai proto ribose kaina, bet galiniai su guoliais(uz abu apie 600). daznai buna pareje suportai(rankinis). jie nepigus. bu apie 80-120 uz vnt. sedyniu reguliavima paziuret, jei automatines. pravaziuot kokius 20 km. paprastai per tiek islenda i ekraniuka nuresetintos klaidos. is esmes- puiki seimynine masina. jei galite jai atideti 100-150 lt i menesi, tai imkite negalvodami. nesakau, kad tu pinigu visu ir prireiks, bet perkate tikrai ne nauja masina ir dalis daliu joje atgyvena savo laika. reiks, pasikeisit, nereiks- turesit naujiem lietnykam! :D
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2014-10-11
Laguna 2 - the best car
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilį turiu 5 metus ir galiu pasakyti, tai geriausias pasirinkimas šių dienų rinkoje. Variklis 1,9, 88 kw. geriausias dinamikos ir galios pasirinkimas. Kas sako, kad varikliai jų blogi, tas tikrai klysta arba nusiperka lavonus. Per tuos 5 metus keičiau tepalus, dirželius ir visokias kitokias smulkmenas. Rimtesnių gedimų nebuvo. Važiuoklė mūsų keliams sakyčiau per daug minkšta, dėl to reikia dažniau lankytis autoservise. Man užtenka kiekvienais metais po 2 kartus, prieš žiemą susitvarkau ir pavasario pabaigoje. Dažniausiai tenka keisti vėlgi smulkmenas. Apdaila man patinka, kaip sakau prie širdies. viskas paprasta, aišku, gal šiek tiek galėtų būti geresnės kokybės, bet kaip už tokią kainą nereikia ko stebėtis. Garso izoliacija labai gera. Kaip hečbeko tipo mašinai vietos pakankamai. Pas mane beneik pilnas paketas nėra tik navigacijos, tai su elektra turėjau vieną bėdą, kuri ir pati išsitaisė, tai kai buvo -25 užšalo lango pakelėjas. Išvaizda tikrai gera, neprilygsta nei passat, nei a4, nei kitos. Nuvertėjo kažkur per pus. Nereikia stebėtis, viskas nuvertėja šiais technologijų laikais. Nenusipirkti lavono, labai gerai apžiūrėti. Jei galvojat, kad už 1000 eurų nusipirksit ledą, tai tikrai tokių nebūna. Šiandieninėje rinkoje neblogą galimą pradėti žiūrėti nuo 1400 euro. Lagunos nerūdiją, jei rasit rūdį, vadinasi arba daužta, arba skendus. O šiaip patarčiau pirkti ir visi kas sako, kad tai nieko verta mašina, tas klysta. Išeikit iš akmens amžiaus, be vw ir audi yra ir kitokių mašinų. Sėkmės.
Pilnas atsiliepimas...
2014-10-10
brangus remontas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
minkstai vaziuoja
daug
Plasmases ne kokia kokybe brangus remontas Nepirkt
Pilnas atsiliepimas...
Nokia | 2014-06-17
1.9dci 88 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, patogumas, saugos sistemos, erdvė
Nepatvarus, prasta važiuoklė, greit dėvisi.
4 metų įspudžiai. Automobilis gražus, daug vietos, gan minkštai važiuoja, patogi vairuotojo vieta, labai patogus porankis, turi saugumo sistemų, bendrai jaučiasi, kad 21 amžiaus mašina. Už tokia kainą nieko įdomiau tikrai nerasi. Palyginus su pasatais ar mondeo- lagūna tikrai įdomesnis automobilis. Žinoma, už tokia kainą automobilis tikrai ne be trūkumų. Paskutiniu metu remontai mėnesiuj-300 Lt. Apskritai per keturis metus nebuvo taip, kad automobilis būtų 100 proc. tvarkingas. Ar važiuoklė barška, ar lemputės dega, ar dar kokios nesamonės. Važiuoklės remontas reikalingas pavasarį ir rudenį, apytiksliai apie 300 lt. nevengiant dalių iš šroto. 88 kw užtenka, traukia smagiai, 6 pavaros užmiestyje dalykas geras. Kuro sąnaudos 9 mieste, 6 užmiestyje. Didesniu greičiu išiminėjant posūkius nieko smagaus. Salono detalės nepatvarios, barška, dėvisi, dažnai kanors išmontavus supranti, kad taip kaip buvo jau nebebus. Originali garso aparatūra prasta. Problemos su užvedimu prasidėjo paskutiniu metu, kartais automobilis nereguodavo į kortelę, maždaug kartą į mėnesį. Buvo sulūžęs ir užvedimo lizdas, bet nk baisaus, tinka betkoks iš šroto, kaina apie 100 lt. Dažnai sudega langų pakėlėjai, galima pakeisti ir pačiam, jeigu turi daaauug kantrybės. Privalumas ESP sistema, dalykas geras žiemos metu. Neiškūs dalykai su elektronikai būdingas dalykas šitam modeliui. Dažnai sudega kontaktai galinėse lempose, todėl stabdant rodo beleką. Dažnai perdeginėje lemputės. Paskutiniu metu mašina posūkiuose tiesiog išsijungdavo. Be jokios priežasties.Dėl ko nesigilinau, pardaviau, nusprendžiau gyventi ramiau- nusipirkau bmw. Apskritai lagūna gal ir nieko automobilis, bet nervus gadina tas jausmas kai žinai, kad vistiek kažkas netvarkoi arba tuoj suges. Pilant rusišką kurą per 4 metus problemų su varikliu ar turbina nebuvo jokių. Galios užtenka, sąnaudos galėtų būti ir mažesnės. Variklis tikriausiai patvariausia dalis automobilio. Nuvertėjimas didelis, bet perkant dabar, daug jau neprarasit. Dalių kainos nemažos, jeigu kreiptis į kokia sostena tai išvis nesamonė. Standartiškai papurtyti servise, turėti 2000 rezerve remontui po pirkimo.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt