Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ford Transit modeliu. Master gaminamas skirtingų tipų kėbulais - standartinis furgonas, furgonas su padidinta krovinių talpa, paaukštintas, prailgintos bazės ir kitų variantų.
Renault Master yra vidutinės/didesnės klasės komercinis automobilis (apie 3.5 tonų krovos) konkuruojantis su gerai žinomu SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Martis | 2012-05-18 |
Geras autobusiukas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Universalumas, geras ir lengvas valdymas
Užvedimas žiemą
|
Pagaminimo metai: 2002
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Mano įmonė turi du '02 Renault Master 2,2 dCi (66kW) keleivinius autobusiukus ir jais teko nemažai pavažiuoti. Tai buvo pirmas tokio tipo automobilis, kurį teko vairuoti. Ir jis labai maloniai nustebino. Kadangi teko pagrinde važinėti tik miesto ribose, mašina pasirodė labai manevringa, lengvai valdoma, puiki apžvalga ir pan. Mašina su dviem eilėmis keleivių sėdynių, kurios itin lengvai išimamos ir gaunamas didelis krovininis skyrius. Master man buvo lengviau valdyti ir už mano nuosavą Audi A6 Avant, ir už seną Volvo 850. Kadangi vairuotojas ir priekiniai keleiviai sedi aukščiau už likusį ekipažą, matomumas gale puikus. Sėdėsena gan stati, bet patogi. Kadangi esu tik 178cm ūgio - prie vairo įsitaisydavau puikiai: tiek pedalai, tiek vairas buvo patogioj padėtyje (nors jie nereguliuojami). |
Variklis |
2,2 dCi variklis išvysto tik 66kW, tačiau mašinos trauka nuostabi. Net ir važiuojant su pilnu ekipažu ar pasikrovus, mašinai miesto srautas gali pasirodyti gerokai per lėtas. Aišku tada nukenčia ekonomija. Pats variklis mums tarnauja patikimai, tačiau yra ir prižiūrimas - alyvos ir filtrai keičiami dar prieš gamintojo nurodomus intervalus. Ir kol kas kažkokių problemų su variklių didesnių nebuvo. Vienintelis trūkumas - sunkiai vedasi per šalčius. Šią žiemą net ir prie -10 kartais neužsivesdavo, nors ir akumuliatorius buvo naujas, ir žvakės keistos. Kartais padėdavo variklio paleidimo palengvinimo purškalas, o kartais tekdavo užtempti. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Mašina miesto rėžimu ekonomiška. Normaliai važiuojant mieste ima ~9l/100km. Spaudžiant "nuo dūšios" - šiek tiek daugiau 10l/100km. Užmiestyje - ~8l/100km. Variklis patikimas, pakaba (kaip ir turi būti) nekaprizinga. Dalių kainos - kaip pažiūrėsi - nei pigios, nei brangios. Jų gauti nėra sunku. |
Patarimai perkančiajam |
Neteko asmeniškai susidurti su vokiškais Master konkurentais, tačiau manau prancūziškas variantas gali būti geras pasirinkimas. Jeigu ieškote individualiai tokio tipo mašinos ar autobusiuko mažai įmonei - keleivinė Master konfigūracija puikiai tiks ir žmonėms, ir kroviniams pervežti. O valdomas - kaip lengvasis automobilis (tik sėdite aukštai). Ir kaip priemonė - patikima. Aišku tai priklauso eksploatacijos niuansų. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 20)
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Master TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis