Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Laguna. Saugumas – pagrindinė savybė į kurią orientuojasi Megane. Tai pirmas Renault automobilis, kuris akcentuojamas kaip itin saugus automobilis. Jis turi 3 taškų saugos diržus galiniam viduriniam keleiviui, standartinius priekinių keleivių diržų įtempiklius, vairuotojo oro pagalvę ir įspūdingą saugumo struktūrą – tobulesnę nei daugumos konkurentų 1995 metais. Megane buvo geriausiai įvertinta savo klasėje ir gavo 4 žvaigždutes 1998 metų EuroNCAP susidūrimo testuose.
Renault Megane yra kompaktinės klasės šeimos automobilis gamintas nuo 1995 metų su 3 ir 5 durų hečbeko, sedano, kupė, kabrioleto ir universalo kėbulais. Megane pakeitė Renault 19, o naujas dizainas pasižymėjo aerodinamišku kėbulu su charakteringu “paukščio snapo” priekiu, kokį turi didesnis SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmas Renault automobilis, kuris akcentuojamas kaip itin saugus automobilis. Megane buvo geriausiai įvertinta savo klasėje ir gavo 4 žvaigždutes 1998 metų EuroNCAP susidūrimo testuose.
Patalpino: Tomas | 2013-07-29 |
Renault Mégane '00 1.9 D |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas, smagus vairuoti, greitai užšylantis salonas.
Galimos ''elektros'' problemos, galinių žibintų gedimai (fyškės/laidai)
|
Bendras automobilio aprašas |
Ieškojau hečbeko ir po nesėkmingų paieškų į akį krito Renault Megane, 2000 metų paprastas dyzeliukas. Išvaizda tikrai graži. Na tik 47 kW šiek tiek baugino dėl traukos, tačiau įsėdus "pralėkt", pasijuto tikrai nebloga trauka kaip tokiam varikliukui. Salonas ir panelės gan paprastos, tačiau viskas savo vietoj, patogu valdyti viską. Jau metai kaip naudoju šį automobilį į darbą ir pramogom (net palaužau žiemą su rankiniu) ir nebuvo itin didelių gedimų. Buvo šiek tiek problemų su galinių žibintų kontaktais, viena forsūnke nenori dirbti salta variklį pakūrus, tačiau tas pasijaučia tik žiemą (net neremontuoju šio gedimo, nes ta forsūnke prasidirba per kelias sekundes). Esu patenkintas šiuo automobiliu, jis nedidelis, lengva ir smagu valdyti. Rekomenduoju pirkti dyzelinį variantą. |
Variklis |
1.9 (47 kW) dyzelis, be turbinos - tikrai smagi ir minkšta važiuoklė. Kuro sanaudos 5l./100km tiek mieste tiek užmiestyje. Taisymas nėra brangus, nes nėra tų "naujoviškų elektrinių dalių", o tiesiog paprastas senesnio tipo patikimas varikliukas (pas manęs tik naujesnio tipo elektrinis siurblys) ir be to dar pilni laužynai Meganių. Kiek girdėjau, tai benzininiai varikliai nėra patikimi, daug žmonių turi problemų su benzininiu variantu. Pirkau su 133 tūks. nuvažiuota rida, tai variklis tikrai turi dar traukos. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pirkau už 4000 Lt., ko gero pasisekė paimti už tiek geros būklės ir tokių metų, nes skelbimuose mačiau geros būklės už 5000-6000 Lt. |
Patarimai perkančiajam |
Pirk dyzelį (kad ir be turbinos, nes kuo mažiau "navarotų", tuo mažiau problemų), nes benzininiai varikliai nepatikimi. Jei išsirinksi be defektų, tai šis automobiliukas tau tikrai turėtų patikti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Megane TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis