Markės
1512 iš 1917
Renault Megane, (II) 2002 - 2009
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.84% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 23
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 74% Ne 26%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Megane II buvo pradėtas gaminti 2002 metais su daugybe įvairių kėbulų: trijų ir penkių durų hečbeko, 4 durų sedano, penkerių durų universalo ir net kupė/kabrioleto tipais. Megane dizainas išlaiko tradicinį Renault stilių pradėtą Avantime modelio. Naujas Megane buvo pripažintas 2003 Metų Europos Automobiliu ir įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose – tai pirmas mažas šeimos automobilis gavęs tokį įvertinimą. Saugumą užtikrina automobilio konstrukcija su numatytomis deformacijos zonomis, kurios absorbuoja didžią energijos dalį susidūrimo atveju. Brazilijoje Renault pristatė "Hi-Flex" variklio versiją – tai variklis, kuris gali būti “maitinamas” tiek benzinu, tiek etanoliu. Šis 1.6 16V variklis turi 110 AG (115 AG su etanoliu) galią. Galingiausia Megane versija turi 2.0 L 16V turbo variklį su 225 AG (165 kW) galia. Šis Megane turi sportiškesnę pakabą ir kėbulo apdailą. Naujas 2.0 dCi 16V dyzelinis variklis pasižymi puikiais parametrais, tyliu darbu bei nedidelėmis kuro sąnaudomis. Šis 16 vožtuvų dyzelinis Megane variklis turi puikų sukimo momentą - 340 Nm esant 2000 sūk./min, bei 150 AG galią esant 4000 sūk./min. Visi siūlomi dyzeliniai varikliai atitinka Euro 4 reikalavimus, išvysto didelę galią bei sukimo momentą taupiai naudodami degalus, bei nekeldami didelio triukšmo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos Megane buvo pripažintas 2003 Metų Europos Automobiliu

Automobilyje vėl yra akcentuojamas saugumas – jis buvo įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose. Tai pirmas mažas šeimos automobilis gavęs tokį įvertinimą.

Galingiausia versija RenaultSport (RS) turi 2.0 L 16v variklį su 225 AG (165 kW):


Patalpino: Tomas | 2014-03-12
Megane 2005m. 1.9 dci universalas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Manevringas, ekonomiskas , talpus , pigus remontuot , jei benzininis.
Prastos salono medziagos , vidutiniska garso izoliacija
Bendras automobilio aprašas
Ieskojau automobilio kas pakeistu mano sena audi a6 c4 2.5 tdi, vazinet i darba ir zvejybas. Niekad negalvojau kad juo bus Renault , o dar megane- daug zemesnes klases automobilis. Bet pazistamas , suzinojes kad ieskau kitos pigios , darbines masinos pasiule megane 2 universala . Atvaziuok sako , turiu ledine - kaip is gamyklos. Labai priesiskai nusistates pries prancuziskas masinas atvaziavau perlekt. Isvaizda pasirode savotiska , bet moderni. Kebulas turejo negyliu pabraizymu, bet nedazytas , nedauztas . Sparnai pas jas plastmasiniai, kebulas cinkuotas -tai niekad nebus problemu su korozija, kur senoj audinej rudys man jau buvo daede. Atsisedus i salona, biski sokiravo pigios kietos plastmases , bet kedes gerai prilaiko ir apgaubia kuna. Salone daug vieteliu , dezeliu, skyreliu visokiem menkniekiam - preikyje gali pasistatyt 2 kavos puodelius, i dureliu sonines kisenes telpa 1.5 l vandens bambalis, bardaciokas didziulis. Taigi uzsidarau duris, duryse jokios vibro ar garso izoliacijos nenumatyta, plauksteli jos kaip kokia bleka, bet salone pakankamai tylu. Kaip kokiam vidutines klases japone. Maloniai nuteikia is leto uzsidegantis ir uzgestantis salono apsvietimas Spaudziu start ir o dieve- variklio beveik nesigirdi, su tdi palyginus . Automatiksai isijungia faros , pajudu is vietos ir as jau nuo pirmuju metru isimylejau sita masina . Sankaba dirba labai sklandziai , jokio trukciojimo ar tampymosi - dvigubos mases smagratis geras ismyslas, tik kad nepigus jei reikes keist. Variklio trauka daug geresne nei 2.5tdi, traukt pradeda is karto , o nuo 1300 rpm uzpucia dar turbina ir skrendi , gaila variklis ne iki daug apsuku sukasi . Nuo 3500 rpm jau malonumas mazeja . Audine iki 2000 visai netraukia palyginus su dci, tik poto pradeda spaust prie sedyniu . Labai patiko megane valdymas, labai manevringa ir lengvai valdoma, a6 kaip karve ant ledo palyginus su ja. Tik vairo stiprintuvas reno kiek silpnokas - elektroninis , vairas netoks lengvas kad vienu pirsteliu sukiot , ar kokioj kliosej buksuojant jau jauciasi kad persikrauna. Vaziuokle pakankamai komfortiska, geresne nei golf4 , bet giliu duobiu nemegsta . Su audi duobiu neziuredavau. Siaip megane labiau asfalto masina, lekiant zvyrkeliu ar blogu keliu nervina keliose vietose salono cezejimas, bet skaiciau zmones susitvarko . Patiko dar salono ergonomika, ypatingai gerai apgalvotas rankinis stabdis, nenuemes rankos nuo porankio lengvai ji pasieki .
Variklis
1.9 dyzelis 88kw , kaip tokiai masinai galingas ir ekonimiskas - trasa pas mane 130kmh - 6l . miestas 9l - na dusinu as ji . Nedusinant galima trasoj ir su 4.5 issiverst , o jei 6 begiu ant lygaus kelio 70kmh vilktis tai borto kompas net 3.7 rodo.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvertejimas didelis, gal todel kad lietuviai prancuzu nemegsta . Nors megane viena is patvariausiu prazcuzu masinu. Pagal 2013m tuv 10 metu senumo automibiliu tarpe megane turi maziau defektu nei bmw 3, opel vectra, ar volvo v40 . Su savo meganu pravaziavau dar tik 15000, tai kolkas defektu neturejau , nei su elektra , nei su turbina , nei vaziuokle. Bet pries perkant pasidomejau daliu kainom. Prekine vaziuokle paprastute kaip golfe , nors dalys kiek brangesnes , bet vistiek centai palyginus su kokio pasato ar audi a6 . Gale jau vos daugiau mazgu nei golfe, bet irgi nieko kosminio nera, vistiek daug pigiau nei visu megiamu pasatu. Nauja uzvedimo kortele 200lt. Oro srauto matuokle 400lt, mano c4 audinej -1000lt. Pagrindinis dirzas su itempeju 300lt, stabziai , amortizatoriai kaip visom daug maz masinom. O toliau prasideda nauju , moderniu dyzeliniu varikliu aptarnavimo smagumas . Pilnas sankabos komplektas su smagraciu dvimasiu 2600lt , galima keist i paprasta smagrati , tada dvigubai pigiau. Turbina , kuro siurbliai, davikliai , purkstukai - ten kainos tukstanciais jau skaiciuojamos. Todel niekam nerekomenduociau naujos kartos dyzelio kas vazineja nedaug , jau geriau benzinas ar senas tdi.
Patarimai perkančiajam
pirkit geriau benzina , nebus nei tu brangiu sankabu , turbinu , nei brangiu siurbliu ar purkstuku.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 30)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt