Markės
1510 iš 1912
Renault Megane, (III) 2008 - 2016
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 4
19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Komfortiška pakaba
  • Praktiškas
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
Trečios kartos Megane buvo pristatyta 2008 metų pabaigoje tam, kad konkuruotų su naujaisiais Volkswagen Golf, Fiat Bravo ir Peugeot 308 modeliais. Automobilio dizainas nėra toks išskirtinis koks buvo antros kartos hečbekas, tačiau yra neabejotinai patrauklus. Pristatyti variantai yra 5 durų hečbekas ir 3 durų Megane Coupe. Renault Megane Coupe pirkėjai galės rinktis iš tos pačios variklių gamos, kaip ir penkerių durų hečbeko atveju. Siūlomi 1,6 L 100 AG, 1,6 L 110 AG, 2,0 L 140 AG bei 2,0 L 180 AG benzininiai motorai. Taip pat ir dyzeliniai agregatai 85 AG, 90 AG, 105 AG, 110 AG ir 130 AG.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2018-08-06
Renault Megane
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Nebloga garso izoliacija, patikimumas
Kieta pakaba, per didelis vairo jautrumas važiuojant tiesiai.
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas
Mašina 8 metų (2010m.) eksploatuoju pusę metų, nuvažiavau nuo 156 iki 169 tūkstančių. Mašina buvo daužta ir tvarkyta. Varikliukas pats silpniausias tarp dyzelių, 63kW, bet užtat, kiek supratau, be dpf filtro ir atitinkamai galvos skausmo ta tema. Taigi, įspūdžiai. Varikliukas negalingas, bet atitinkamai padarytos trumpos pavaros, tai jėgos pakanka. Reakcija į gazo paspaudimą irgi gana greita, turboduobės nesijaučia. Važiuojant Vilniuj nesijaučia, kad atsiliktum nuo srauto, važiuoji kartu su visais. Variklis uždūsta prie aukštų sūkių, virš 3000, bet daugelis vairuotojų dyzelių apskritai tiek niekada nesuka. Variklio garsas panašus į benzininio variklio, važiuojant trasoj susilieja su bendru triukšmu ir nesigirdi, išlenda tik virš 3000 apsukų režimu "gazas - dugnas". Garso izoliacija nebloga. Valdymas - hm... Turiu priekaištų elektriniam vairo stiprintuvui - per jautru nulio zonoj, t.y. važiuojant tiesiai. Laikymasis ant keliom - vidutinis. Na nežinau, aš prieš tai 15 metų važiavau įvairiais japonais su nepriklausoma galine pakaba, gal esu išpaikintas, bet man dabar renault pakaba dirba grubokai ir ant kelio taip nelaiko, nors aišku, su kokiu senu vagenu irgi negalima lygint. Bet pakaba kieta, tai aš tikėjausi geresnio valdymo. Mašinoj nemažai elektros, lietaus daviklis irgi yra, tiesa, dirba ne idealiai, bet kiek žinau, čia pas visus tas pats. Naktį važiuojant salono mygtukai subtiliai apšviesti, jų daug, vaizdas gražus. Keblas radijo imtuvo valdymas, reikia įsikirtinėt, intuityviai nesuprantamas, bet garsas tikrai geras.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontas - perkant per skaidrias kuro padavimo šlangutes pasimatė, kad į kurą pakliūna oro burbuliukai. Užvyniojau teflonu pora šlangų sujungimų. Daugiau nieko taisyt kol kas neteko. Kuro suvartojimą kompiuteris meluoja, realiai apie 10% didesnis, nei kad rodo. Žieminėm šipuotom padangom prie 90km/h greičio valgo apie 4,5l, vasarinėm "eglutėm" - tiek pat (kaip man paaiškino, "eglutės" protektorius labai neekonomiškas). Bet šiaip jau valgymas labai priklauso nuo greičio.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt