Markės
1518 iš 1917
Renault Safrane, 1992 - 2000
540Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 40
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Safrane buvo prabangiausias Renault automobilis, vėliau pekeistas Vel Satis modeliu ir kitu trumpą laiką gamintu dviejų durų Avantime. Safrane buvo pristatytas 1992 metų pabaigoje ir pakeitė senstantį Renault 25 modelį. Jo švarus aerodinamiškas dizainas buvo ganėtinai konservatyvus, tačiau labai tipiškas to meto automobiliams. Visi Safrane buvo penkerių durų hečbekai su skersai montuojamais varikliais. Automobilis nuo pagrindinių savo konkurentų – vokiškų Mercedes-Benz, BMW ir Audi iš esmės skyrėsi tuo, kad nebuvo gaminamas sedano kėbulu. Taip buvo ketinama privilioti klientus hečbeko praktiškumu. Safrane buvo priekiniais arba visais ratais varomas automobilis su benzininais ar dyzeliniais varikliais, taip pat buvo pirmas Renault su oro pagalvėmis. Kritikai gyrė automobilio patogų ir erdvų interjerą, puikią triukšmo izoliaciją ir aštrų valdymą. Tačiau buvo kritikuojamas dėl prastos mechaninės pavarų dėžės, ekonomiškumo ir galios trūkumo. To pasekoje Safrane pardavimai už Prancūzijos ribų buvo vangūs ir nepralaužė vokiečių prestižinių automobilių barjero. 1994 buvo gaminama itin reta sportinė visais ratais varoma Biturbo versija turinti 3.0 L V6 (Alpine A610) variklį su dviem turbinomis ir išvystanti 262 AG (193 kW) galią. Variklis buvo sukurtas bendradarbiaujant su vokiečių komapnijomis Hartge ir Irmscher. Tokių automobilių buvo pagaminta tik 806 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Safrane buvo brangiausias ir prabangiausias Renault automobilis per savo gamybos metus.

1994 buvo gaminama itin reta sportinė visais ratais varoma Biturbo versija turinti 3.0 L V6 (Alpine A610) variklį su dviem turbinomis ir išvystanti 262 AG (193 kW) galią. Variklis buvo sukurtas bendradarbiaujant su vokiečių komapnijomis Hartge ir Irmscher. Tokių automobilių buvo pagaminta tik 806 vienetai:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 40
aivaras | 2011-07-18
Renault - Safrane - 1999
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
siems automobiliams jauciu sentimenta, nes ko gero tai geriausia ka sukure renault! 2.2 sveiki, kaip matot ir toliau vaziuojama su siuo automobiliu ir nuvaziuota beveik 90000km pagrindinis dirzas dar nekeistas! nieko rimto nebuvo, nei su varikliu nei su greicio deze, nei su elektronika. Na aiksu kuro sanaudos mieste 10l minimum trasoja reikia graziai vaziuoti tai i 7l tilpsi.
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2010-11-09
Renault Safrane RXT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tai didelis ir labai komfortiškas automobilis. Volvo variklis tiesiog puikus! Pavarų dėžė 4 laipsnių (berods yra ir 5-ių pav.). Manau, kad mano atveju automatinė transmisija trukdo traukai ir didina sąnaudas skubant plentu. Alpine audiosistema: radijas/kasetė salone + 6cd leistuvas bagažinėje. Itin komfortiškos sėdynės (automatinis reguliavimas + 5 pozicijų pripučiamos pagalvėlės). Automatinis stoglangis. Dviejų zonų kondicionierius/klimato kontrolė. Papildomos elektronikos taip pat yra, bet... Priekiniai varomieji ratai. Atsižvelgiant į komplektaciją automobilis pigus įsigyti, tačiau išlaikymas reikalaus dėmesio ir investicijų. Nerekomenduoju tiems, kurie taupys detalių sąskaita, sutaupyti tiesiog nepavyks. Liks prasta nuomonė apie Safrane, nors dauguma važinėjančių išskiria (tame tarpe ir aš), kad tai komforto ir salono erdvės viršūnė! (Teko girdėti frazę "Motorizuota sofa"). Kodėl aš pasirinkau Safrane? - 70 proc. lėmė kaina, o 30 proc. lėmė automobilio dydis, oda, xenon, ratai. Žinoma, aš kaip ir kiti labai norėčiau ekonomiškumo ir traukos, tačiau realybė diktuoja savo sąlygas. Vėlgi, net turėdamas dukart daugiau finansų nebučiau pirkęs "keturakio" mersedeso, kuris savo vidumi lyg nužengęs iš aštuoniasdešimtųjų. 2.5 L benzinas (20 v, vol Salono ventiliatorius užpiltas vandeniu lenkiant sunkvežimį (praktiškai lyg įlėkus į kūdrą). 100 Lt (dėvėtas). Kartu perdegė originalus xenon blokelis žibinte. 100 Lt su pakeitimu (naujas, kinietiškas). Galinis rato guolis. 40 Lt (dėvėtas). Pakeisti pr. stabdžių diskai. 100 Lt už abu (dėvėti). Galinis išmetimo sistemos bakelis. 250 Lt su darbu (naujas, lenkiškas). Natūralu, stabdžių kaladėlės ir kiti eksploataciniai reikalai...
Pilnas atsiliepimas...
gguttass | 2009-11-22
renault safrane baccar
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikus minkstas labai patogus ir labai kokybiskas auto kebulas cinkuotas idealus, pilniausia tu metu komplektacija tai ir visa pilna elektra telefonai pneumatika oda (tikra!) ergo sedynes gale sedynes tai pat elektrines variklis neuzmusamas tik galetu buti siek tiek galingesnis zodziu sioje masinoje matau tik pliusus aisku svarbiausia priziuret ir laiku rupintis gedimais seip kainos daliu nepigios bet jai nepagailesit 5kart daugiau uz dali sumoket tai ta dalis ir laikys 5x ilgiau nei vokisko auto seip jau mano tai nepirkoji safrane is patirties jau zinau viska nuo a iki z tad galiu pasakyti kad auto galeciau palygint nebent su audi tikrai jai neprilygs kainos santykiu ir kokybe jokie bamwai ar mersai 3.0 ie 12v keiciau deze is automato i mechanine (pats to norejau o ne is reikalo), keiciau visus keturis st. diskus, keiciau posuki nes buvo senas ir sueizejes jau o toliau einami dalykai zvakes zvaklaidziai tepalai filtrai.
Pilnas atsiliepimas...
xray | 2009-07-14
Safrane 2.5 20V 120kW (B54F) RXE, 1996
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Prabangus vazinejimo malonumas, pigus, greitas ir dinamiskas
Elektronika, kuro sanaudos, atsarginiu detaliu kainos
Vazineju nuo 2008 07. Pirkau sutvarkyta po avarijos, todel clima neveikia. ABS taip pat nera. Balso perspejimo sistema ir priekiniu sediniu reguliavimas pripuciamu oru taip pat neveike. Viskas kitas: cruise control, veidrodeliu,langu ir priekiniu sediniu elektro paketai veike. Iskart po pirkimo pradejo triuksmauti galinis guolis. Po to, veliau ir priekinis, su juo kartu keiciau stabilizatoriu, kuris persilauze(po guolio trepanacijos matesi, kad tai buvo pasekmes po avarijos). Dar pakeiciau priekines stabdymo kaladeles. Po ju pakeitimu pajutau tikra Safrane vazinejimo malonuma. Praktiskai jokiu pasaliniu triuksmu salone, variklis praktiskai nesigirdi, tik siek tiek prie 4000-5000 apsk. Yra specifinis "sportinis" duslintuvo garsas, toks, kad visi atrsisuka paziureti, kai paspaudai giliau. Ypatingai patiko vairas. Puiki hidraulika, labai maloniai elgesi esant kaip mazems greiciams, taip pat ir judant greitai, vairas elgesi labai adekvaciai. Del bendro minkstumo ir palyginus auksto keleiviu sedejimo, i posiukius ivaziuoja ne taip gerai, kaip noretusi, bet tai nera taip kritiska siai masinai. Kiek zinau, pavaru deze yra tokia pat kaip ir pas 3.0l versija. Nuo isibegejimo tik teigiamos emocijos, labai dinamiska. Safrane yra viena geriausiu masinu vazinejimui su merginom)) Variklis - 2.5l, 120KW(165AG), buvo uzsakomas pas Volvo. Kaz kur buvo parasyta, kad is visu Safrane varikliu, sis yra patikimiausias. Buvo pirktas uz 3000Lt. Kiek kainuos - nebesvarbu. Priekinis guolis Tanagroje su nuolaida 230Lt. Galinis guolis (su "stupica") Tanagroje 200Eur, pirkau vokiska uz 156Eur. stabdymo kaladeles - 60Lt. Safrane maza kaina perdengiau visus minusus del aptarnavimo kastu;)
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2009-06-16
Renautl safrane
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonu vairuoti, brangoka remontuoti, nuvažiavau apie 100000km 12V 101kW Stabdžių kaladėlės, diskai, galiniai suportai,ratų guoliai visi, sankabos komplektas, galiniai amortizatoriai, tarpinė po variklio galvute, termostatas, rankinio trosas
Pilnas atsiliepimas...
Vaidas | 2009-03-18
2.2 Si 93m.mechanine..
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas
Elektronika
Komfortiskas, minksta pakaba, patogiai, nevarginanciai jautiesi ilgose distancijose, patogus prietaisu skydelis, labai erdvus salonas ir bagazine, idomus isores dizainas 2.2 Si benzinas 12v, 107kw, traukos uztenka,kuro sanaudos mieste 12l, uz miesto 8,5l. Eksplotacija tikrai nera tokia brangi, ka kalba zmones apie prancuzus. Pries perkant pasitikrinti autoservise.Nepatartina pirkti su per daug privalumu (minusas elektronikoje) Geriausia bazinis variantas
Pilnas atsiliepimas...
Aivaras | 2009-03-13
Renault Safrane
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sveiki cia tai ka pakeiciau nuo 185000km, kaip matot pralekiau beveik 25000km viso jau netoli 40000km kol kas nieko blogo judesim toliau :D 2.2 TD Zvakes 2vnt po 30lt, amortikai galiniai 150lt (Valeo), sakes cilinblokai galinai 2vnt po 38lt kuro, oro filtras, akumas suestas per basavyka, jau barska atramines gumos
Pilnas atsiliepimas...
Z | 2009-03-05
SAFRANE II (B54)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
IESKOJAU JAPONISKOS AR PRANCUZISKOS, NES VISOKIOS AUDI IR VW NEPATINKA. SAFRANE PATRAUKE SAVO ISVAIZDA IR ISSKIRTINUMU, ISEDES SUPRATAU KAD NEBENORIU IS JOS ISLIPTI :) PATOGU IR MALONU VAZIUOTI, KAD IR DIDELE BET MANEVRINGA, GAL TIK LETOKAI IS VIETOS BEGEJAS. BET TRASOJA MALONU VAZIUOT, NEPAVARGSTI. KOL KAS VISKAS VEIKIA, ISSKYRUS: NEVEIKIA PARIEKINIO STIKLO IR SEDYNIU APSILDYMAS, DIDZIAUSIA BEDA DABAR - DINGUSI TRAUKA! AR TAI SU KURO PADAVIMU PROBLEMOS, AR KATALIZATORIUS KISAS, KAI TA PROBLEMA PASALINSIU, TAI SUPER. O DEL DALIU TAI NESUKU GALVOS, NES GEROS DALYS VISOM AUTO GERAI KAINUOJA 2.0 16v (B54L) PAKEISTI TEPALAI IR FILTRAI. PADANGOS.
Pilnas atsiliepimas...
qwasd | 2008-12-28
renault safrane
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tikrai komfortiskas, stabilus ir minkstas automobilis, smagu jy eksplotuoti. Neitin zavi tik jo trauka, galetu buti ir geresne. kuro manoji apei 8 ima. priekine panele asmeniskai man slyksti. auto mekstantiems tylu ir patogu vaziavima 2.1DT Nesenai isigijau sy auto tad dar nieko. pakolkas viskas atrodo tvarginga
Pilnas atsiliepimas...
sdeivis | 2008-10-14
2.5dT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didele komfortiska masina, jei uzspaudi, tai visai nieko ir ta trauka, odinis salonas, klimatronikas, garsas ant vairo is po tokios masinos nzn kokios benoreciau, nebent dyzelio miniveno 2.5dT smulkmenos, na reiktu jau keist stabilizatoriaus traukes ir desini priekini guoli, gal variklio dirzus, nes nebuvco keisti veikiausiai nei pacioj belgijoj keiciau tepalus, kuro ir oro filtrus.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt