Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Trečios kartos 200 modelis tapo mažesnis negu ankstesni ir tai buvo visai naujas automobilis sukurtas Rover kompanijos. Pradėtas gaminti su 1.4i 16v (105 AG) ir 1.6i 16v (111 AG) benzininiais varikliais ir 2.0 turbodyzeliniais su 86 AG, o su tarpiniu aušintuvu 105 AG. Vėliau variklių gama buvo papildyta 1.1i (60 AG) ir 1.4i 8v (75 AG) varikliais ir galingiausiais 1.8 16v (120 AG) ir 1.8 16v su kintama vožtuvų valdymo sistema (145 AG). Nepaisant nuviliančios interjero kokybės šis 200 modelis vis dar turi prabangos aurą, kuria pasižymi Rover. Pradžioje labai gerai parduodamas Britanijoje, 200 visgi nepasiekė tokių pardavimų kaip jo pirmtakas.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Patalpino: rover | 2012-07-26 |
214 si silverstone |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
manevringas, dinamiskas
prasta garso izoliazija, neekonomiskas ir garsus variklis
|
Bendras automobilio aprašas |
Taigi apie metus turejau rovery 99 m su 1,4 l benzininiu motoru. Mazas miesto automobilis. Isvaizdus ir pagal savo dydi tikrai talpus. Variklis gan galingas kaip 1,4 kubaturos, taciau ir kura megsta, vilniuj 9~10 l suvalgydavo, trasoj 7 l. Taciau kai teko vazineti autostrada atsirado daug erzinanciu dalyku, tarkim labai prasta garso izoliazija, svilpia vejas pro visur kur tik imanoma. Prie 130 km/h apsukos virs 4200 budavo, taigi rydavo kura kaip didelis. Trumpi begiai, del to vaziuojant virs 100 km/h apsukos dideles ir motoras net rekdavo. Siame automobilyje patiko tik vaziuokle, taciau ji buvo zeminta ir labai gerai stovejo ant kelio. Dar gan patogi sedyne, taciau posukiuose nelaiko visiskai. Nepatiko minksta sankaba. Pirkdamas apziurejau tris modelius ir visu sankaba labai minksta, kamsciuose sis dalykas nervindavo. Stabdziai gilus ir nejautrus, nors visos kaladeles buvo naujos. Labai prasta dureliu abloskiu medziaga, kai dedi alkunes sulusta, buvo ant vienu sulauzyta, kita pats sulauziau net negalvodamas kad taip greit gali sulusti... Per metus is arku bei priekiniu sparnu pradejo kilti rudys, taip pat virs priekinio stiklo. Net tetes 93 m mazdoj per 5 m tiek neiskilo... |
Variklis |
1,4 benzinas, 76 kw. Traukia gerai tiek mieste tiek uzmiestyje, taciau garsiai dirba. Pirkdamas apziurejau 3 variantus su 1,4 motorais ir visuose barskejo kompensatoriai ( garsas kaip dyzelinio). Sake pirk, cia nebeda, tai ir pirkau. Bedu tikrai nebuvo, bet tas garsas labai ikyrus. Galetu buti ilgesni begiai, nes apsukos uzmiestyje dideles. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Surinktas ant civic bazes, del to vaziuokles dalys tinka nuo honda civic. Gedimu nebuvo visiskai, taciau ivaziavau gal tik 5000 km. Nuvertejimas didelis, nes cia Roveris, o tai gal pigiausios masinos. |
Patarimai perkančiajam |
Tik miesto automobilis. Butinai pravaziuoti. Jeigu patiks pirkt, jeigu ne tai ir nepriprasi. Per metus niekaip nepripratau prie minkstos sankabos. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Rover modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | 400 serija | 45 | ||||||||||||||||||||||||||||||
200 serija | 25 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 600 serija | 75 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | 800 serija | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Rover 200 serija TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis