Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Trečios kartos 200 modelis tapo mažesnis negu ankstesni ir tai buvo visai naujas automobilis sukurtas Rover kompanijos. Pradėtas gaminti su 1.4i 16v (105 AG) ir 1.6i 16v (111 AG) benzininiais varikliais ir 2.0 turbodyzeliniais su 86 AG, o su tarpiniu aušintuvu 105 AG. Vėliau variklių gama buvo papildyta 1.1i (60 AG) ir 1.4i 8v (75 AG) varikliais ir galingiausiais 1.8 16v (120 AG) ir 1.8 16v su kintama vožtuvų valdymo sistema (145 AG). Nepaisant nuviliančios interjero kokybės šis 200 modelis vis dar turi prabangos aurą, kuria pasižymi Rover. Pradžioje labai gerai parduodamas Britanijoje, 200 visgi nepasiekė tokių pardavimų kaip jo pirmtakas.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Patalpino: Augustinas | 2016-11-20 |
Angliškas aristokratas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
nėra išsiskiriančių pliusų
barškutis, daug valgo, labaaai dideliam žmogui ankšta, triukšmingas variklis lekiant didelėm apsukom
|
Pagaminimo metai: 1998
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Beveik pasisekė su šituo mašiniuku. Pirkau pakankamai padoriai prižiūrėtą, su maža rida, apie 180000km. Pirmoj eilėj, kas labai krito į akį, ir po to ant plaukų - tai stogo pamušalas. Kiek domėjausi, tai čia genetinė roverių liga. Bet nieko, esant dideliam norui, nesunkiai pagydoma. Automobilis skirtas miestui - tai faktas. Gale sėdėt aukštam žmogui yra problemų, arba kojos netelpa, arba galva, o dažniausiai abi problemos iškart. Nežinau kaip kiti roveriai, bet šitas - barškutis, ties tam tikrom apsukom prasideda vis kiti barškėjimai, tarsi būtų užprogramuota kur kam kada barškėt, nebent važiuoji aukštesnėm >2.2 apsukom. tada tyla, ir malonus varikliuko garsas. Kita problema - nors roveriukas mažiukas, bet valgo, kaip tikras roveris, vietiniai šaltiniai teigia apie 6-7 mieste, bet tuomet turi būti labaaai ekonomiškas važiavimas, nes man važuojant valgo 10 ir daugiau. Žodžiu, priklauso jo apetitas nuo važiavimo manierų, o žemom apsukom 1.4 varikliukas nelabai mėgsta dirbt. interjeras kiekvienam savaip, aš priprantu greit prie naujų dalykų, tad nesukelia man nepatogumų nauji mygtukai ir funkcijos, nors žinoma, galėjo ir labiau pasistengt su panele. Valdymas puikus, mašina pakankamai jautri posūkiuose ir stabili. komforto nėra labai daug, arba netelpi, arba ką nors paskausta, bet manau reik tiesiog sėdint priekyje atrast patogią padėtį |
Variklis |
varikliukas nelabai ypatingas, 1.4 benzinas, 55kW, rimtų problemų jau kelinti metai nerandu. Na, važiuojant žemom apsukom 1200-2000 dėjus per gazą pradėjo kažko man trukčioti, matyt, problema su žvakėm bus. Greit sušyla tiek vasarą tiek žiemą. plentu lekiant labaaai trūksta 6 pavaros, nes važiuojant ant 120, kai apsukos apie 3.5, tai varikliukas kaukia kaip reikiant, ir kuo greičiau, tuo labiau. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
kol kas nieko neteko remontuot, tai kad negaliu pasakyt. vienintelis dalykas ką teko pačiam nesunkiai susitvarkyt, tai elektrinio spidometro kontaktai, nes pradėjo rodyklė šokinėt kaip pasiutus mieste važinėjant, arba iš vis nerodyt greičio. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Rover modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | 400 serija | 45 | ||||||||||||||||||||||||||||||
200 serija | 25 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 600 serija | 75 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | 800 serija | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Rover 200 serija TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis