Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Išsiskiria tarp konkurentų
- Dinamiški varikliai
- Kokybiškas ir gan patikimas
TRŪKUMAI
- Nekomfortiška pakaba
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Interjeras neatitinka laikmečio
Antros kartos 9-3 modelis buvo pradėtas pardavinėti 2002 metų pradžioje. Didžiausias pasikeitimas yra tas, kad neliko hečbeko versijos. Automobilis yra varomas 4 cilindrų arba 6 cilindrų V formos atmosferinių arba turbo variklių iš kurių galingiauias yra 250 AG 2.8 litro V6 turbo variklis. 9-3 kaip ir visi Saab yra priekiniais ratais varomas automobilis su ketverių durų sedano, universalo ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. Automobilis turi daug inovatyvių saugumo ypatybių. Saab 9-3 kaip ir Opel Vectra buvo gaminamas ant globalios GM Epsilon platformos, kuri buvo dar ir prailginta, kad būtų pritaikyta keturiems naujiems automobiliams - Chevrolet Malibu/Malibu Maxx, Pontiac G6 ir Saturn Aura. Tačiau Saab apie 60% šios platformos modifikavo tam, kad pritaikyti keturių varomųjų ratų sistemą ir kitas Saab būdingas ypatybes.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Saab 9-3 pelnė daug įvairių apdovanojimų tame tarpe ir šiuos:
- Buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
- Geriausias 2002 metų šeimos sedanas (laida „MotorWeek“).
- 2004 metais išrinktas saugiausiu kabrioletu Didžiojoje Britanijoje.
- 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės sedanu (žurnalas „Car Plus“).
- 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės prabangiu automobiliu (laida „Top Gear“).
- 2006 metais 2.8L V-6 Turbo variklis išrinktas vienu iš geriausių dešimties (Wards apdovanojimas).
Patalpino: Giedrius | 2013-08-12 |
Saab 9-3 - nelauktai nustebinęs automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Sportiška ir tuo pačiu neagresyvi išvaizda, nebloga komplektacija, gana galingas ir tuo pačiu ekonomiškas variklis
Apsilupinėjusi priekinė panelė, kartais atsirandanatys krebždesiai salone
|
Bendras automobilio aprašas |
Nusipirkau šį automobilį prieš beveik 10 mėnesių, o kadangi nepriklausau konkrečios markės gerbėjams, pasirinkau jį beveik atsitiktinai. Kitas variantas buvo Volvo S 60, tačiau išbandęs abudu, pasirinkau Saab'ą dėl geresnio manevringumo (daugiausiai laiko važinėju mieste) ir "gyvesnio" variklio. Per tuos mėnesius nuvažiavau apie 25 000 km ir galiu pasakyti, kad šis automobilis vis dar mane maloniai stebina ir patinka. Pakankamai sportiška jo išvaizda, R-17 lieti ratlankiai, gana žemas ir aptakus siluetas, stlilingi slenksčiai ir apdailos detalės, viduje - visa reikalinga įranga, oro kondicionierius, baltas odinis salonas, el.langai, veidrodžiai ir kita, ko reikia "normaliam" automobiliui. Aišku, ypatingo komforto negali tikėtis (visgi tai labiau "sportiškas" modelis), tačiau stabilumas važiuojant bet kokiu greičiu ir pasitikėjimas automobiliu tai kompensuoja. |
Variklis |
2.0 turbo, mechaninė pavarų dėžė, kaip pasakytų "užkietėję saabistai", tikras Saab (benzinas, turbo, mechanika). Variklis turi 129 kW galios, pakankamai elastingas ir galingas, nors ir neturi tokios "beprotiškos" traukos kaip AERO modelis (bandžiau ir tą, 154 kW, "eina" kaip žvėris, tačiau mieste be 12 - 13 litrų niekaip neišsiversi, o tai irgi įtakojo apsisprendimą). Automobiliui jau 10 metų, tačiau varikliukas "gyvas", tepalų nevalgo nei lašo, o kadangi tai benzinas, jokių bėdų neturėjau, tikiuosi, neturėsiu ir toliau. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Na, teko keisti generatorių (dėvėto kaina su keitimu - 350 lt), štai ir visi remontai. Manau, kad tokie modeliai per daug nenuvertėja, kadangi jie nėra labai dažni ir būtent mechaninių "benzinų" pasirinkimas nėra didelis. Na, be to, negali norėti, kad po metų ar kelių parduotum už tą pačią kainą, juk taip nebūna :) |
Patarimai perkančiajam |
Paprašote, kas su Jumis važiuotų tikras "saabistas" apžirūėti automobilio, randate sau tinkantį egzempliorių, nusiperkate ir švilpaudami važinėjate |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 57)
Saab modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | 9-2X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 900 | 9-3 | 9-3 | 9-3 | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 9-5 | 9-5 | 9-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 9-7X | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Saab 9-3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis