Markės
1547 iš 1912
Saab 9-3, 2003 - 2007
527Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 27
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išsiskiria tarp konkurentų
  • Dinamiški varikliai
  • Kokybiškas ir gan patikimas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Interjeras neatitinka laikmečio
Antros kartos 9-3 modelis buvo pradėtas pardavinėti 2002 metų pradžioje. Didžiausias pasikeitimas yra tas, kad neliko hečbeko versijos. Automobilis yra varomas 4 cilindrų arba 6 cilindrų V formos atmosferinių arba turbo variklių iš kurių galingiauias yra 250 AG 2.8 litro V6 turbo variklis. 9-3 kaip ir visi Saab yra priekiniais ratais varomas automobilis su ketverių durų sedano, universalo ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. Automobilis turi daug inovatyvių saugumo ypatybių. Saab 9-3 kaip ir Opel Vectra buvo gaminamas ant globalios GM Epsilon platformos, kuri buvo dar ir prailginta, kad būtų pritaikyta keturiems naujiems automobiliams - Chevrolet Malibu/Malibu Maxx, Pontiac G6 ir Saturn Aura. Tačiau Saab apie 60% šios platformos modifikavo tam, kad pritaikyti keturių varomųjų ratų sistemą ir kitas Saab būdingas ypatybes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Saab 9-3 pelnė daug įvairių apdovanojimų tame tarpe ir šiuos:
  • Buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
  • Geriausias 2002 metų šeimos sedanas (laida „MotorWeek“).
  • 2004 metais išrinktas saugiausiu kabrioletu Didžiojoje Britanijoje.
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės sedanu (žurnalas „Car Plus“).
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės prabangiu automobiliu (laida „Top Gear“).
  • 2006 metais 2.8L V-6 Turbo variklis išrinktas vienu iš geriausių dešimties (Wards apdovanojimas).
Patalpino: SAAB | 2013-10-19
Automobilis, norintiems šiek tiek išsiskirti
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gerai valdomas, kieta sportiška važiuoklė, gausi standartinė įranga
Elektronikos problemos, gali būti aukštesnės kuro sąnaudos
Bendras automobilio aprašas
Pirkau 2005 metų, universalo kėbulo SAAB 9-3. Prabėgęs 185 tūkst. km. Pats automobilis atrodė gerai išlaikytas ir neužvaikytas. Panašu, kad ankstesnieji jo savininikai tikrai rūpinosi šiuo automobiliu ir jis nebuvo darbinis įmonės arkliukas. Prieš pirkdamas ieškojau automobilio universalo/hečbeko kėbulu. Tokio automobilio iėškoti paskatino tai, kad esu mėgėjas kažkur važiuodamas įsidėti dviratį, snieglentę ar kitus įdomesnius daiktus, kurie į sedaną netelpa. Pasirinkau SAAB, nes tai pakankamai patikimi (neskaitant elektronikos) , žvalūs, jaunatviški ir ne taip jau dažnai kelyje sutinkami automobiliai. Ne paskutinį vaidmenį grojo ir saugumas, kuris šiame automobilyje - aukšto lygio. Manasis pagamintas Švedijoje, Trollhatan gamykloje ir yra komplektuojamas su ABS, ESP, traukos kontroles sistemomis, brake assist technologija, 8 oro pagalvėmis. Automobilyje standartiškai visuomet rasite klimato kontrolės sistemą. Pats automobilis yra sportiškas, turi kietą važiuoklę, gerai laiko kelią, bet nėra per kietas ir puikiai sugeria mūsiškius miesto kelio nelygumus. Iš esmės SAAB yra savotiškas automobilis, vieniems jis patinka, kitiems ne, bet abejingų nepalieka ir nėra nuobodus kaip, kad kai kurie jo vokiški konkurentai. Už tą pačią kainą galima nusipirkti tikrai geriau sukomplektuotą ir naujesnį SAAB, nei analogišką konkurentą vokietį.
Variklis
Manasis variklis yra 1.9 TID 110kw, 150 AG su automatine sekvencine 6 laipsnių pavarų dėže. Šie varikliai buvo tiekiami į daugumą FIAT, OPEL panašių metų automobilius. Kuro sąnaudos - ganėtinai aukštos, bet tai yra dėl specifikos - mieste važinėju trumpus atstumas, variklis nespėja įkaisti, ir nemažai tenka praleisti kamščiuose, tai ir ima daugiau. ~10-12 l/100km. Užmiestyje rezultatai visiškai kitokie ~6 l/100 km.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pagrindinio diržo keitimas su darbais ~1.500 LTL, keičiau stabdžių kaladėles (visiems 4 ratam, geros kokybės) 219 LTL. Apie kitus kaštus negaliu daug pasakyti, tačiau kadangi važiuokle yra bendra su OPEL, tai važiuoklės detalių kainos nesikandžioja.
Patarimai perkančiajam
Iš esmės nėra netaisomų automobilų, patikrinti pavarų dėžę ir variklį, važiuoklę visada galima susitvarkyti.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 54)
Saab modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   9-2X   
  Vidutiniai 9009-39-39-3  
  Dideli  9-59-59-5  
  Visureigiai   9-7X  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt