Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Išsiskiria tarp konkurentų
- Dinamiški varikliai
- Kokybiškas ir gan patikimas
TRŪKUMAI
- Nekomfortiška pakaba
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Interjeras neatitinka laikmečio
Antros kartos 9-3 modelis buvo pradėtas pardavinėti 2002 metų pradžioje. Didžiausias pasikeitimas yra tas, kad neliko hečbeko versijos. Automobilis yra varomas 4 cilindrų arba 6 cilindrų V formos atmosferinių arba turbo variklių iš kurių galingiauias yra 250 AG 2.8 litro V6 turbo variklis. 9-3 kaip ir visi Saab yra priekiniais ratais varomas automobilis su ketverių durų sedano, universalo ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. Automobilis turi daug inovatyvių saugumo ypatybių. Saab 9-3 kaip ir Opel Vectra buvo gaminamas ant globalios GM Epsilon platformos, kuri buvo dar ir prailginta, kad būtų pritaikyta keturiems naujiems automobiliams - Chevrolet Malibu/Malibu Maxx, Pontiac G6 ir Saturn Aura. Tačiau Saab apie 60% šios platformos modifikavo tam, kad pritaikyti keturių varomųjų ratų sistemą ir kitas Saab būdingas ypatybes.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Saab 9-3 pelnė daug įvairių apdovanojimų tame tarpe ir šiuos:
- Buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
- Geriausias 2002 metų šeimos sedanas (laida „MotorWeek“).
- 2004 metais išrinktas saugiausiu kabrioletu Didžiojoje Britanijoje.
- 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės sedanu (žurnalas „Car Plus“).
- 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės prabangiu automobiliu (laida „Top Gear“).
- 2006 metais 2.8L V-6 Turbo variklis išrinktas vienu iš geriausių dešimties (Wards apdovanojimas).
Patalpino: SAAB | 2013-10-19 |
Automobilis, norintiems šiek tiek išsiskirti |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gerai valdomas, kieta sportiška važiuoklė, gausi standartinė įranga
Elektronikos problemos, gali būti aukštesnės kuro sąnaudos
|
Bendras automobilio aprašas |
Pirkau 2005 metų, universalo kėbulo SAAB 9-3. Prabėgęs 185 tūkst. km. Pats automobilis atrodė gerai išlaikytas ir neužvaikytas. Panašu, kad ankstesnieji jo savininikai tikrai rūpinosi šiuo automobiliu ir jis nebuvo darbinis įmonės arkliukas. Prieš pirkdamas ieškojau automobilio universalo/hečbeko kėbulu. Tokio automobilio iėškoti paskatino tai, kad esu mėgėjas kažkur važiuodamas įsidėti dviratį, snieglentę ar kitus įdomesnius daiktus, kurie į sedaną netelpa. Pasirinkau SAAB, nes tai pakankamai patikimi (neskaitant elektronikos) , žvalūs, jaunatviški ir ne taip jau dažnai kelyje sutinkami automobiliai. Ne paskutinį vaidmenį grojo ir saugumas, kuris šiame automobilyje - aukšto lygio. Manasis pagamintas Švedijoje, Trollhatan gamykloje ir yra komplektuojamas su ABS, ESP, traukos kontroles sistemomis, brake assist technologija, 8 oro pagalvėmis. Automobilyje standartiškai visuomet rasite klimato kontrolės sistemą. Pats automobilis yra sportiškas, turi kietą važiuoklę, gerai laiko kelią, bet nėra per kietas ir puikiai sugeria mūsiškius miesto kelio nelygumus. Iš esmės SAAB yra savotiškas automobilis, vieniems jis patinka, kitiems ne, bet abejingų nepalieka ir nėra nuobodus kaip, kad kai kurie jo vokiški konkurentai. Už tą pačią kainą galima nusipirkti tikrai geriau sukomplektuotą ir naujesnį SAAB, nei analogišką konkurentą vokietį. |
Variklis |
Manasis variklis yra 1.9 TID 110kw, 150 AG su automatine sekvencine 6 laipsnių pavarų dėže. Šie varikliai buvo tiekiami į daugumą FIAT, OPEL panašių metų automobilius. Kuro sąnaudos - ganėtinai aukštos, bet tai yra dėl specifikos - mieste važinėju trumpus atstumas, variklis nespėja įkaisti, ir nemažai tenka praleisti kamščiuose, tai ir ima daugiau. ~10-12 l/100km. Užmiestyje rezultatai visiškai kitokie ~6 l/100 km. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pagrindinio diržo keitimas su darbais ~1.500 LTL, keičiau stabdžių kaladėles (visiems 4 ratam, geros kokybės) 219 LTL. Apie kitus kaštus negaliu daug pasakyti, tačiau kadangi važiuokle yra bendra su OPEL, tai važiuoklės detalių kainos nesikandžioja. |
Patarimai perkančiajam |
Iš esmės nėra netaisomų automobilų, patikrinti pavarų dėžę ir variklį, važiuoklę visada galima susitvarkyti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 54)
Saab modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | 9-2X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 900 | 9-3 | 9-3 | 9-3 | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 9-5 | 9-5 | 9-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 9-7X | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Saab 9-3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis