Markės
1551 iš 1918
Saab 9-3, 2003 - 2007
527Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 27
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išsiskiria tarp konkurentų
  • Dinamiški varikliai
  • Kokybiškas ir gan patikimas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Interjeras neatitinka laikmečio
Antros kartos 9-3 modelis buvo pradėtas pardavinėti 2002 metų pradžioje. Didžiausias pasikeitimas yra tas, kad neliko hečbeko versijos. Automobilis yra varomas 4 cilindrų arba 6 cilindrų V formos atmosferinių arba turbo variklių iš kurių galingiauias yra 250 AG 2.8 litro V6 turbo variklis. 9-3 kaip ir visi Saab yra priekiniais ratais varomas automobilis su ketverių durų sedano, universalo ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. Automobilis turi daug inovatyvių saugumo ypatybių. Saab 9-3 kaip ir Opel Vectra buvo gaminamas ant globalios GM Epsilon platformos, kuri buvo dar ir prailginta, kad būtų pritaikyta keturiems naujiems automobiliams - Chevrolet Malibu/Malibu Maxx, Pontiac G6 ir Saturn Aura. Tačiau Saab apie 60% šios platformos modifikavo tam, kad pritaikyti keturių varomųjų ratų sistemą ir kitas Saab būdingas ypatybes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Saab 9-3 pelnė daug įvairių apdovanojimų tame tarpe ir šiuos:
  • Buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
  • Geriausias 2002 metų šeimos sedanas (laida „MotorWeek“).
  • 2004 metais išrinktas saugiausiu kabrioletu Didžiojoje Britanijoje.
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės sedanu (žurnalas „Car Plus“).
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės prabangiu automobiliu (laida „Top Gear“).
  • 2006 metais 2.8L V-6 Turbo variklis išrinktas vienu iš geriausių dešimties (Wards apdovanojimas).
Patalpino: Pilotas | 2014-01-02
SAAB 9-3 1.9TID 110kW
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komplektacijos pilnumas, variklio patikimumas bei jo trauka, kuro sąnaudos, lėktuvo dizainas ir t.t.
Kieta važiuoklė
Bendras automobilio aprašas
Perkant šį aparatą reikia suprasti - perki ne automobilį, o lėktuvą - jis reiklus kurui, tad gali tekti užsipirkti reaktyvinio kuro, o su kontrabandiniu toli nenuvažiuosi. Taip pat reikia susitaikyti su kieta pakaba, kuri tave mylės ir saugos visur kur važiuosi, bet senamiesčiuose keiksies ir melsies, kad niekas einantis pro šalį negirdi to, ką tu girdi viduje. Tačiau ji patvari - jai nė motais Kauno duobės - per du metus važiuoklė išliko idealios būklės! Taip pat kiekvienas pardavėjas paminės nuostabią navigaciją ir duos puikų vakarų Europos DVD bei pridurs, kad rytų Europos kompaktą tereikia įsigyti ir rasi kiekvieną Kalab**iškių akligatvį. Tai melas, nes Lietuva su visa rytų Europa į žemėlapių apimtis nepapuola, bet tas pats gresia perkant daugelį automobilių iki 2007 ar 2008 metų, todėl navigacija tėra žaisliukas spalvotam radijo stočių pavadinimų atvaizdavimui. Jei šie dalykai dar tavęs neišgąsdino - šis lėktuvas yra puikus pasirinkimas atitinkantis C klasės Mercedes ar 3 klasės BMW ir juos abu pranokstantis kainos ir komplektacijos santykiu: elektrinės šildomos/šaldomos odinės sėdynės (nuvažiavus 800km net nesijaučia, kad sėdėjai automobilio sėdynėse - jausmas tarsi būtum apkamšytas vata ir dar kažkas vis patikrina ar tau patogu), parkavimo sistema, autopilotas, ideali Pioneer audio aparatūra, begalė oro pagalvių (dar nė viena neišlindo pasirodyti, bet malonu žinoti, kad jos yra) ir kita. Tai puikus pasirinkimas, kurio nepamatysi prie kiekvienos sankryžos, o nuvažiavus į servisą nepaliksi savo paskutinių kelnių.
Variklis
Turima lėktuvo širdis - 1.9TID 110kW. Turint omenyje automobilio dydį ir galimą pakrovimą - mieste valgomi 7l, o užmiestyje "kapojami" 4.9l tikrai džiugina piniginę. Degalus geriau jau pilti ne iš kaimyno Stasio - jo Belarusiški degalai mašinos netenkins ir tikrai sulauksite bėdų - šio patarimo egzempliorių rasite ne vieną internetų platybėse. Tepalus mašina myli, bet valgo saikingai - geriau servise paprašyti lėktuvą pagirdyti brangesniais ir kokybiškesniais tepalais. Taip pat dėl lietuviškų degalų kokybės gali tekti keisti arba pašalinti DPF filtrą - jis linkęs kištis ne tik šiam lėktuvui, bet ir likusioms naujesnėms mašinoms (oficialiuose centruose driekiasi eilės prie garantinio keitimo). Tačiau prižiūrimas variklis atskleidžia savo visus 110kW, tad važiuoti su juo vienas malonumas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksplotacija pigesnė negu Volvo, BMW ar Mercedes, bet kompiuterinę diagnostiką gebės atlikti ne kiekvienas servisas, tad pas garažų karalių Virgį geriau jau nevežkit - jis labai jau greit atsikratys šio lėktuvo nuo savo pečių. Dažniausiai apie kiekvieną problemą informuos borto kompiuteris, o tikslinga diagnostika leis greit sutvarkyti problemą. Jeigu turėsite Vector ar Aero komplektaciją ir kažkas pabučiuos šio lėktuvo pagražinimus ir teks keisti juos - naudotų detalių paieška trunka ilgokai (draudimo servisas ieškojo kelias savaites), tačiau naujų detalių galite įsigyti greitai, o kaip ir minėjau - paskutinių kelnių patikti neteks.
Patarimai perkančiajam
Pagrindinis patarimas - rasti lėktuvą, kuris dar nepavargo nuo tarnybos, o prieš perkant pasitikrinti oficialiame servise.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 176)
Saab modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   9-2X   
  Vidutiniai 9009-39-39-3  
  Dideli  9-59-59-5  
  Visureigiai   9-7X  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt