Markės
1551 iš 1917
Saab 9-3, 2007 - 2011
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.45% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 10
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išsiskiria tarp konkurentų
  • Dinamiški varikliai
  • Kokybiškas ir gan patikimas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Interjeras neatitinka laikmečio
Naujasis Saab 9-3 modelio dizainas yra akivaizdžiai įtakotas koncepcinio Saab Aero-X automobilio. Puikus automobilio dizainas įkvėptas reaktyvinių lėktuvų, turi agresyvaus dizaino priekį su naujais žibintais, didesnėmis radiatoriaus grotelėmis giliai įsirėžiančiomis į priekinį buferį, puikiais skandinaviško stiliaus „apšerkšnijusiais“ galiniais žibintais. Rezultate automobilis atrodo išties puikiai. Nors automobilio dizainas išskirtinis, o interjeras komfortiškas, tačiau 9-3 turi sričių kuriose reikėtų pasitemti yapč lyginant su vokiškais konkurentais – tai automobilio pakaba ir valdymo savybės. Tačiau modelis su visų varomųjų ratų sistema XWD ir galingiausiu 2.8 litro V6 turbo varikliu su 280 AG (210 kW) yra puikus derinys iš dalies išsprendžiantis valdymo trūkumus ir galintis automobilį paversti tikru kelių naikintuvu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 10
2021-03-26
2008m. SAAB 93 aero ttid (450.000km )
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomija,malonumas 160-170km/h. vaziuoti greitkeliu,stabilumas kelyje ypac greitkelyje,del zemos pakabos neblogai i posuki isiraso.
nekokybiskas salono plastikas,fwd,letai "galvojantis" automatas
daugiau nei 10m.vairuoju SAAB. Pirmas buvo OG 93 deja teko palikti ji nes i lietuva su vairu kairej pusej nevazinesi..,dabartinis universalas 9-3 ttid aut. ,zinoma minusu yra (turbut nera pasaulyje sukurto daikto, kur butu vien pliusai) .Na pradesiu nuo minusu: 1.Mieste del "pagalvojancio apie 1s."automato ir ne astraus vairo pasukamumo staigus persirikiavimas nuo nulio i kita juosta nera malonus . 2.minusas -zemas auto: ilipti / islipti nera patogu,priekinio bamperio apacia reikia lb ziureti per duobes vaziuojant ,nes ji sulauzius reiks ieskoti visokiuose facebook grupese ir panasiai o naujas dalis nors ir zadejo SAAB toliau gaminti,kaip suprantu tai tik Amerikos ,Kanados rinkai gamina. 3.minusas nera(nebera) oficialaus atstovo. 4. priekines sedynes.Cia ir pliusas didelis (ir minusas ) del ju ergonomikos svediskos,nepaprastai patogios kol nesusidevi soniniai PALAIKANTYS SPORTINIO TIPO SEDYNIU KRASTAI,jei sedynes nesudevetos/nesulauzytos sedeti nepaprastai patogu -visokios trec.klases ,o kai kurios ir 5 kl.bmw ruko desra. 5.Lb nekokybiskas salono plastikas,pigus .. Na ir automob.pliusai: 1.nepaprastai stabilus greitkelyje ,maziau kaip 160km/h.net neiseina vaziuoti :) 2. VILNIAUS mieste dyz.degina 7.7 l./100km. matavau pats pilna baka pripyles ir mazdaug 100km pravaziaves kiek ipilsiu ,cia netaupant. 3.Lb patvari pakaba. 4. Mygtukas "night panel"ijungus greitkelyje nakti matai tik tai ka reikia t.y GREITI ir kas svarbiausia isijungs ,jeigu reiks pvz.kuro ar panasiai,nors Vardis Pavardis raso kad" ijungi night panel ir nezinai kokiu greiciu vaziuoji" matyt isviso sedejes SAABe nera jis,jeigu gali taip rasyti. Nuvertejimas zinoma didelis ,juk cia ne passatas kur legendom ir padavimais apipiltas apie vokiska kokybe ir kaip "patvarus" :) turbinos restauruotos purkstukai taipogi ,automat.greiciu deze keista 600e. uz ja teko sumoketi. rekomenduociau ,jeigu bus vazinejama salyginai geresniais keliais ir ypac automagistralem is miesto i miesta.jeigu nera lb aktualu prasta salono plastmasiu kokybe tai sakyciau imti ,nes dziugins tikrai ekonomiska kelione is miesto i miesta ,o vaziavimas greiciau ypac greitkelyje ijungus "night panel" padarys kelione kurios lauksi vel.
Pilnas atsiliepimas...
2019-12-29
Super
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, dinamiškas, reto stiliaus, galingas, lengvai valdomas, patikimas, pigios detalės
Kuro sąnaudos
Labai smagus, galingas šeimininys erdvus turintis savo stilių bei charakterį auto.
Pilnas atsiliepimas...
Vardis Pavardis | 2018-10-02
2011 Saab 9-3 Linear Kabrioletas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai buvo 10metu atgal
nepatikimas,nepatogus,neekonomiskas
Zinau,kad supyks Saab fanai, bet busiu saziningas ir sakau Ne! per daug prirasyta pasaku apie ji ir liaupsiu,koks jis nuostabus,koks greitas ir po to pasakos apie lektuvus ir tt:-) Manau didziausi Saab gerbejai yra tie kurie niekada jo neturejo nes realiai ten nieko gero is technines puses tas pats Opelis, o ar opelis gera masina pasiskaitykit opelio forumuose. 9-3 man nepaliko jokiu teigiamu emociju, tik tiek, kad kabrioletas, techniniai sprendimai keisti ir neadekvtus pvz: nakties paneles apsvietimas: ijungi ir nematai kokiu greiciu vaziuoji, arba uzvedimo spynele kuri nepatogi ir pastoviai luzta,cia turbut del to ji bando sulygint su lektuvu? Siap masina nelabai patiko daznai isikraudavo akumoliatorius del neaiskiu priezasciu, neekonomiskas variklis, ziauriai nepatogios sedynes ilgesnese kelionese skauda nugara, garso aparatura tragiska,plastmasiu traskesiai salone,kebulo detaliu kainos astronomines,megsta rudyt, taip pat reikia sekt variklio temperatura nes gali perkaisti. Deja jokiu pliusu siam modeliui Nepatikima masina gali sugesti bet kada ir belekur, nuvertejimas nedidelis yra daug fanu tikinciu,kad tai lektuvas Neverta pirkti kuo naujesniu metu nes viskas tas pats kas ir pas 2003m. Jei perkat pirkit Aero arba isvis nepirkit, nusiteikit pasiremontuot
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-04
SAAB 9-3 TTID Aero 2009
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilumas. Saugumas. Patikimumas. Ekonomiškumas. Komfortas.
Labai prasta medžiagų kokybė. Sudėtinga kažką pačiam be serviso pasidaryti,-sudėtingi gamintojo surinkimo sprendimai.
Kiekvieną dieną įlipęs į šį automobilį, kaskart, kuomet reikia iš jo išlipti,- tiesiog nuotaika dingsta. Tai automobilis, kurį vairuojant jauti velniškai malonius pojučius! Juo ramus važiavimas tiesiog neįmanomas, tai tiesiog kančia. Žvėris, kuris prašyte prašo, reikalauja, kad spaustum po velnių kseleratoriaus pedalą iki galo!!!.. Taip, jis turi trūkumų, tačiau pliusai kas kartą, kasdien jį vairuojant nusveria minusus. Kieta važiuoklė, todėl gerai pagalvokite prieš pirkdami, ar tai jūsų neerzins. Parduoti SAAB bus sudėtinga, nes jis nėra populerus automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Evaldas | 2014-06-29
Mr X
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki išvaizda, gera variklio trauka, salonas kaip lėktuve - nieko nereikalingo, viskas po ranka, puikus odinis salonas, puikios sėdynės, gera garso įzoliacija ir t.t.
Turbinų jautrumas - pavėlavai laiku atlikti keitimą, didelę ir brangią bėdą turi
SAAB 9-3 , 1,9 TTiD išvaizda nuostabi, agresyvi, kaip ir visų SAAB automobilių, net, gi, sakyčiau, pati agresyviausia - pagarba dizineriams! Tarp visų modelių automobilių, šį išskirčiau kaip išskirtiniausią. 1.9 variklis, 130 kw ir dvi turbinos jį padarė labai mielu žvėriuku. Automobilio eksploatacijos kaštai niekuo nesiskiria nuo visų kitų - atlik laiku visus profilaktikos - priežiūros darbus ir problemų nebus. Apie kainos nuvertėjimą sunku kalbėti - SAAB'ų nuvertėjimas kažkodėl žiauriai skiriasi nuo kitų gamintojų (greitai krinta kainos) - gal tai skaitligumo problema, o gal tai, kad po 120 000 km reikia atlikti daug brangių privalomų investicijų ( dirželių, guolių, įsiurbimo vožtuvų keitimas ir t.t.). Nepadarei - daug problemų: pagrindinė - turbinos nebesisuka. Sekite kiometražą ir laiku atlikite privalomą autmobilio aptarnavimą specializuotame servise.
Pilnas atsiliepimas...
Eimantas | 2013-08-22
Saab 93
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai Daug
nera
Automobili expluotuoju jau kaip metai ir visumoje man jis palieka gero automobilio ivaizdi. Turiu automata 6 pavaru su funkcija plius/ minus, tad labai patogu vaziuoti tiek mieste ir greitkeliais. Mieste sanaudos intensyviai vaziuojant 6-7l/100km, o greitkelyje prie 130km/h apie 5.0 l/100km. Su juo malonu vaziuoti, vaziuokle standi kaip ir kad turetu buti pusiau sportinio automobilio. Saabas labai verzlus, taip ir noris spustelti gazo pedala. Prie avarines situacijos tikrai didelis pliusas kai variklio galios pilnai pakanka. Ziema pravazumas labai geras, stabilumo kontrole tikrai padeda vaziuojant esant slidziai dangai. Prie didziausiu salciu kuresi be priekaistu.(is puse abaroto) Tai saugus automobilis turintis 10 oro pagalviu ir puikius rezultatus is euroncap dauzymo testu. Kitas dalykas labai geras, uz tikrai prieinama kaina galima nusipirkti viena pilniausiu komplektaciju turinti Saaba. Apie salona, labai patogios sedynes. Rekaro salonas tikrai malonus tiek lygiam, posukiu pilnam ir nelygumams pilnam keliui, tvirtai laiko. Garso izoliacija gera, orginali garso systema tikrai graziai ir skambiai groja, nesuprantu kodel kiti vartotojai skundziasi tuom. Tas pats ir su apdaila, nera ji pigi matyt pasitaike kazkam nevyke modeliai. Maniskis viduje neskleidzia juokiu girgzdejimu ar kitu nereikalingu garsu. Kad ir kaip noreciau bet minusu neizvelgiu kol kas, kad ir kaip stengciaus. Viskas priklauso nuo vairuotojo, kur? kaip daznai? kokiu stiliu? expluotuos automobili. Varikli pacipavus jo charekteristikos pagerejo, patapo ekonimiskesnis zinoma ir galingesnis. Ant dyno max 160 kW, o pries buvo 134 kW. Kitiem gali skirtis del skirtingos variklio technines bukles. Siuos variklius deda taip pat ir i kitus modelius: alfa, opel, fiat, tad detaliu atzvilgiu nereikes pergyventi is kur ju gauti ir kiek jos kainuos. Is kart po pirkimo,del sventos ramybes kadangi pirkau ne is salono o is dealerio, atilkau pilna serviza. (pagrindinis ir generatoriaus dirzai, itempejai, tepala automatui ir variklui, filtrai, stabdziu diskai, kaladeles) plius, minus apie 1200 lt.
Pilnas atsiliepimas...
SAAB'uko draugas | 2012-11-24
SAAB
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Lb daug
NERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Super auto geresnės nerasit:D patikimas, galingas ir ekonomiškas Pirkit ir negalvokit:D
Pilnas atsiliepimas...
JONAS | 2012-06-14
VERTAS DĖMĖSIO
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komforto lygis,surinkimo kokybė,patikimumas,puikus lengvas valdymas,prabangios vidaus medžiagos,saugumas.
Žemas - bet dėl to gerai ieina į posūkius
Pirkau automobilį žiemą, galvojau, kad tai paprastas automobilis kuris tiks man važineti. Rida buvo 98000km VECTOR komplektacija elektra valdomos sedynės su atmintim + navigacija, variklis TID 1.9 110KW DYZELIS - TAI viskas ko man reikėjo.Galiu pasakyti, kad automobilis man patinka - puikiai laiko (pjauna) posukius, gera trauka (matyt dėl kw skaičiaus).Aš pirkau auto už 36000 LT ir tai tikrai nedaug tokiam automobiliui, koki nors vokišką automobilį tokių metų nusipirkti neimanoma.Dar buvau servize tai man pasakė kad saabuose labai stiprios ir geros pakabos. 1.9 TID 110 KW.Variklis geras, piliau sintetinę alyvą,tik kuro sanaudos manęs netenkina, net 8 litrai.Aišku tai nelabai daug,bet greitai aš nevažinėju ir automobilio nekankiu tai kai pirkau planavau kad kuro sanaudos butu apytiksliai 5-7 L. Nuo žiemos stebiu saab 9-3 kainas - galiu pasakyti kad nekiek nenukrito. Varykite į servizus tikrinkite elektronika,variklius,o ypač AGR filtrus - nes tai silpniausia jų vieta.
Pilnas atsiliepimas...
Evaldas | 2012-01-01
puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas, patikimas, gražus
neturi
Automobilis labai gerai sukomplektuotas:turi 10 oro pagalvių, nepaprastai patogias sėdynes, navigaciją, pilną el. paketą ir visus kitus privalumus, kurių paprastai negausi įsigijęs VW, Audi ar kitus konkurentus(turiu su VECTOR komplektacija). Esu daug išbandęs visokių markių automobilių, tačiau tik šis SAAB visus juos pranoko savo stabilumu kelyje, ypač lengvai valdomas ir stabilus posukiuose, stabilumas vienodas važiuojant 100 km/h ir 180 km/h greičiu. Išskirtinis dizainas savo klasėje. Važinėju dvejus metus ir nieko neteko remontuoti. 1.9 TID variklis 110 kw- labai geras , dinamiškas, patikimas ir ypač ekonomiškas variklis, užmiestyje vos 5.5-6 L/100km. Važiuojant 180 km/h greičiu 6 pavara variklio apsukos siekia tik 3300 aps/min., o kuro suvartojimas 8.5 l/100 km.!!! per dvejus eksploatacijos metus pakeičiau tik stabdžių kaladėles. Važiuokle atitinkanti Opel, pigi ir ilgaamžė. mano aprašytas auto nuvažiavęs 120000 km.,-tai perkant reiktų nužiūrėti "nenuvaikytą" automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
Edvardas | 2011-08-27
SAAB 9-3 (2008 metų)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera dinamika, komfortiškas, naudoja nedaug degalų. Išvaizda puiki
tokių neturi.
Puikus automobilis. Pakaba puiki, posūkiuose stabili. Pasižymi gera trauka, ypač kai įsijungia turbina. detalės nebrangios, nuvertėjimas vidutiniškas
Pilnas atsiliepimas...
 
Saab modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   9-2X   
  Vidutiniai 9009-39-39-3  
  Dideli  9-59-59-5  
  Visureigiai   9-7X  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt