Markės
1566 iš 1918
Seat Alhambra, (7M) 2000 - 2010
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.69% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 8
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gera konstrukcijos kokybė
  • Daug vietos viduje
  • Geri dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Pasenęs išorės ir salono dizainas
  • Galinės sėdynės nesusilanksto į plokščią plokštumą
Alhambra buvo sukurtas bendradarbiaujant Ford ir Volkswagen grupėms ko pasekoje gimė trys automobiliai - Ford Galaxy, VW Sharan ir Seat Alhambra. Šie trys automobiliai dalijasi dauguma savo komponentų. Vienatūris Seat Alhambra talpina iki septynių žmonių, o galines penkias sėdynes galima įvairiai konfigūruoti, taip pat ir išimti paliekant plokščias grindis bagažui. 2000 metais Alhambra buvo stipriai atnaujintas. Automobilis įgavo naują priekinę dalį, kuri yra tipiška Seat modeliams, naują prietaisų skydelį. Automobilio ratų bazė pailgėjo 6 mm, viduje naudojamos kokybiškesnės medžiagos, o po kapotu slepiasi nauji varikliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Remigijus | 2015-01-24
Seat Alhambra, 1,9 TDI PD 4motion
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Talpumas, elektra/elektronika patikima, lygiu keliu malonu važiuoti.
Kėbulas neatsparus korozijai, daugoka ima kuro, brangokas remontas.
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Pirktas prieš 1,5 m. Nuvažiuota apie 25 t. Tai talpi mašina, kas be ko. Bet mano versijoje keleivių eilėje sėdynių yra tik po dvi (tvirtinimų daugiau nėra - blogai). Skaičiau, kad tokios versijos ėjo daugiausia komforto įrangos turinčiose versijose. O visokios komforto įrangos joje tikrai yra. Salono medžiagos kokybiškos, išskyrus centrinės konsolės - kuri mėgsta pabraškėti, patraiškėt. Atsparumas korozijai nėra aukštas - po pirmos žiemos išlindo visur rūdys - nors iš Vokietijos buvo, bet mūsų /sąžingi/ perpardavinėtojai nekokybiškai buvo dažinėją - tad teko perdažyti ją.. Važiavimas kietokas, priekinė važiuoklė labai kietai priima kelio nelygumus. Sutvarkius važiuoklę kokį pusmetį važiavimus buvo stabilus, po to - reikia jau atsargiau važiuoti, stabilumo nėra - bet kas keisčiausia servisas tikrino ir sakė viskas tvarkoje - matyt kažkokie laisvumai yra kurie nors dar priimtini, bet labai lemia stabilumą. Iš elektronikos tokių bėdų - ESP daviklis (šoninio slydimo kitaip, esp yaw raw sensor - pagal VAG laido klaidų įrašą) - vis užsidega skydelyje - kai šaltas oras ryte kartais pradeda stabdyti pats ratus trumpam, bet kol tik kartais - taip ir važinėju. Parktronikai numirę - o originalūs be proto brangūs, tad nekeičiu - daigiau kas su elektra/elektronika gerai. Autonominis šildytuvas pas mane numiręs - tad nuo -5 c jau kompaktiškai sunkoka važiuoti salone - remontas nepigus. 4 motion sistema veikia gerai, bet jau reiks keisti tepalus ir filtriuką (nekeista) joje - tai kainuos apie 350 lt. Pati sistema tokioje mašinoje skirta daugiau slidžiame kelyje, bet ne bekelėje - mašina sunki, ir žema. Variklis pumpe duse 85 kw, sakyčiau mažoka, bet pensininko režimu užtenka, be to su ja nepalakstysi taip jau - piluosi dabar neste pro dyzeli, tai tikrai daugiau galios duoda ir gražiau murkia variklis, rekomenduoju.. Su dvimasiu smagračiu viskas ok, matyt keistas. Prie didesnio minuso, bet kartais ir prie pliuso reikia pora kartų pasukti variklį, kad užsikurtų - matyt jau kažkiek pasidėvėjo PD purkštukai. Užsikūrus dirba gražiai, tad manau važiuot dar ne vieną dešimtį km. Variklis tepalą valgo normos ribose - 15 t. km - 1.5 l sintetikos.
Variklis
Variklis pumpe duse 85 kw, Reikalauja specialaus tepalo, bet jis nedaug brangesnis už įprastą. Reaguoja iškart į pedalo paspaudimą. Prie didesnio minuso, bet kartais ir prie pliuso reikia pora kartų pasukti variklį, kad užsikurtų - matyt jau kažkiek pasidėvėjo PD purkštukai. Užsikūrus dirba gražiai, tad manau važiuot dar ne vieną dešimtį km kil purkštukus reiktų keisti. Variklis tepalą valgo normos ribose - 15 t. km - 1.5 l sintetikos. Variklis sakyčiau vykęs, jei ne tie PD ar dvimasis smagratis, jie patikimi, bet kai jau ateina laikas keisti - tikrai brangu.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Išlaikymas brangokas, tiek dėl kuro pakankamai didelių sąnaudų, tiek dėl pačių dalių nemažos kainos, patikimumas vidutinis, skardos parūdija - nuvertėjimas nemažas. Iš esmė puiki mašina kol nauja ar apynaujė- bet viskam ateina riba kai reikia remontuoti, šios auto remontas nėra pigus dėl daug visokių /priboru/,nes kuo jų daugiau - tuo didesnė tikimybė kas kažkas suges.
Patarimai perkančiajam
Rimtam servise pasitikrinti PD purkštukų būklę, dvimasio smagračio būklę, palysti po apačia pasižiūrėti kokio lygio korozijos židiniai, pasitikrinti ar veikia webasta. Apskritai, jei jau tikrai reikia vienatūrio šio modelio - rinktis siūlyčiau benziną (1.8T, 2.0) dėtis dujas - mažiau galvos skausmo bus.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Seat modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Mii 
  Maži CordobaCordoba   
IbizaIbizaIbizaIbiza
  Kompaktiniai  ToledoToledo Toledo  
 LeonLeonLeonLeon
  Vidutiniai   Exeo  
  Mini krosoveriai    Arona
  Krosoveriai    Ateca
  Visureigiai    Tarraco
  Mini vienatūriai   Altea  
  Vienatūriai  AlhambraAlhambraAlhambra 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt