Markės
1589 iš 1917
Skoda Fabia, (5J) 2007 - 2014
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 7
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Lengva vairuoti
  • Kokybiškai surinktas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
  • Prastas saugumo įvertinimas
Antros kartos Fabia gaminama ant PQ24 platformos kaip ir pirmos kartos Fabia. Naujas modelis tapo truputį didesnis negu jo pirmtakas, o dizainas panašus į anksčiau pasirodžiusį Roomster. Fabia universalas palyginti su pirmos kartos universalu tapo 7 mm ilgesnis ir 46 mm aukštesnis, o gabažinė išaugo iki 480 litrų. Visi modeliai parduodami Europos Sąjungoje turi priekines oro pagalves, o užuolaidų tipo oro pagalvės yra papildoma įranga.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Škoda Fabia buvo pripažinta Serbijos 2007 metų automobiliu.

Automobilis buvo reklamuojamas smagioje reklamoje, kurioje Škoda Fabia buvo sudėliota kaip tortas.

Reklamą galite pažiūrėti čia:


Patalpino: Artūras | 2015-07-24
Miesto automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Mažos kuro sąnaudos, lengvas valdymas, kompaktiškumas
Prasta garso izoliacija, paprastas salonas
Pagaminimo metai: 2010
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas
Tai iš ties manevringas ir labai tinkamas miestui automobilis. Nors iš išorės atrodo kompaktiškas, įsėdus pakakdavo erdvės net mano dvimetriniam kolegai :) Gamintojai efektyviai išnaudojo automobilio plotą, salonui skirdami daugiau nei pakankamai vietos komfortabiliai 4 asmenų kelionei su bagažu savaitgalio iškylai. Vieni pagrindinių pliusų - mažos kuro sąnaudos, itin lengvas ir patogus valdymas (būtų puikus pirmasis automobilis merginai/moteriai) ir, be abejo, gebėjimas sutalpinti automobilį net mažiausiuose stovėjimo aikštelės tarpuose, taip akivaizdžiai sukeliant pavydą kaimynų universalams. A, taip, pamiršau paminėti, kad detalės atrodo nenudėvimos ir dar nei karto neteko turėti problemų su technika, išskyrus einamuosius tepalų, lempučių ir panašius keitimus. Taigi, išvykdami į ilgesnę kelionę galite būti ramūs, kad jos nereikės pabaigti kur nors šalikelėje. Tenka pripažinti, kad vairuotojai, norintys nepriekaištingos garso izoliacijos, įnovatyvių sprendimų salono viduje ar aplinkinių dėmesio pralekiant pagrindine miesto gatve, turės nusivilti. Automobilis paprastas ir žemiškas, o važiuojant aukštomis apsukomis tampa kiek sunkiau susišnekėti su pakeleiviais dėl variklio/padangų keliamo garso. Taip pat didžioji dalis modelių neturi tokių privalumų kaip auto-pilotas, touch-screenas ir kt. patogumą keliančių priedų. Kita vertus, automobilis turi visus pagrindinius atributus, kurių reikia norint saugiai ir pakankamai komfortabiliai nukeliauti nuo taško A į tašką B.
Variklis
Mano vairuojamas modelis turi TIK 51 kW pajėgumo turbo dyzelinį variklį. Kaip bebūtų keista, mieste šios galios lengvam automobiliui yra per akis ir dažniausiai nuo starto linijos be didelių pastangų tenka pajudėti pirmąjam :) Daugiau problemų silpnesnis variklis kelia greitkelyje, norint aplenkti automobilį. Taip pat autostradoje, kai greitejant nuo 110 km/h žymos, pradeda sparčiai augti kuro sąnaudos. 110 km/h jos siekia apie 4,5 l/100km, o prie 140-150 km/h jau gali pasiekti ir 6,5 l/100km. Vis tik tokiame rėžime automobilis važiuoja stabiliai, tikrai niekas nebarška, o variklis kelia tik pakankamai malonų ūžimą :)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Automobilį turiu du metus (2010 m. gamybos, pats pravažiavau apie 47.000 km). Tepalų/filtrų keitimas apie 50 EUR per metus. Vienkartiniai lempučių/valytuvų keitimai dar apie 40 EUR per metus. Remontuoti dar neteko. Nuvertėja itin lėtai, apie 12% esamos vertės per metus. T.y. pirmais metais rinkos kainomis per metus nuvertėjo nuo 7.300 EUR iki kažkur 6.300 EUR. Dar po metų vertinčiau ~5.500 EUR.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 25)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt