Markės
1596 iš 1917
Skoda Octavia, (1U) 1997 - 2010
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.92% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 23
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškai pagamintas
  • Patikimas
  • Nebrangus išlaikymas
  • vRS versija
TRŪKUMAI
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Prasta įranga
  • Prasta garso izoliacija
Škoda Octavia yra nedidelis šeimos automobilis gamintas penkerių durų hečbeko, sedano ir universalo kėbulais. Pirmos kartos Octavia gaminta ant Volkswagen grupės A4 (PQ34) platformos. Automobilis tik pradėtas pardavinėti susilaukė didelio pasisekimo dėl praktiškumo, erdvumo, VW kokybės ir nedidelės kainos, kurią bėgant laikui neblogai išlaiko. Octavia taip pat buvo gaminama su keturių varomųjų ratų 4x4 sistema tiek universalo, tiek hečbeko versijose. Kaip ir Fabia atveju, Octavia irgi buvo pristatyta geriausiai įrengta vRS versija su 1.8 litro turbo varikliu su 180 AG (134 kW) panašiu į naudojamą Audi TT.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia vRS versija:



Automobilis buvo naudojamas WRC varžybose tol kol ralyje netapo populiarūs mažieji automobiai:



Patalpino: Kęstutis | 2015-02-20
Škoda Octavia
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Talpumas, patikimumas tinkamai eksploatuojant
Garso izoliacija, brangus vairo kolonėlės restauravimas
Pagaminimo metai: 1999
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,2
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,1
Bendras automobilio aprašas
Mašinos dizainas - skonio reikalas. Man asmeniškai atrodo geriau už Audi A4 ar VW Bora. Viduje, priekinėse sėdynėse vietos pakankamai, prietaisų ergonomika gana gera. Gaila, bet klimato kontrolė būna tik pačiose geriausiose komplektacijose. Aprašomam modelyje yra elektriniai langai, el.veidrodėliai, elektra valdomos ir šildomos sėdynės ir borto kompiuteris. Keista, kad gale dar būgniniai stabdžiai, bet mašina važiuoja ir stabdo pakankamai gerai. Ant galinių sėdynių aukštam žmogui ( mano ūgis 186 cm) vietos nedaug, bet pareguliavus priekines sėdynes sakyčiau pakankamai. Važiuoklė paprasta - McPherson tipo, lengvai aptarnaujama - detalių kainos ( amortizatoriai, sailenblokai, stabilizataroriaus traukės ir šarnyriukai) iki keliasdešimt eurų. Salono medžiagos - plasmasės ir sėdynių apmušalai gana kuklios, bet nėra labai teplios. Didelis pliusas - milžiniška bagažinė, kurioje galima vežti šaldytuvą. Prie minusų - prastoka garso izoliacija važiuojant didesniu greičiu, važiuoklė nėra iš pačių minksčiausių, bet kadangi mašinos ilgis apie 4,5 m. sakyčiau,kad kelio nelygumus sugeria geriau nei trumpesnis VW Golf 4 ant kurio bazės ši mašina ir yra pagaminta
Variklis
1,9 tdi 66 kw dyzelis, paprastas, lengvai aptarnaujamas motoras. Traukos nelakūnams pakankamai, jei turbina nepavargus ir normaliai užpučia - maksimalus sukimo momentas 210 Nm/1900 aps. Pilami pusiau sintetiniai 10W-40 tepalai kas 12-15 tūkst km. Prižiūrimas - nelinkęs gęsti, jei pilsite normalų tepalą ir naudosit normalų dyzelį lengvai perkops 500000 km ridą. Džiugina kuro sąnaudos - net ir žiemą mieste palakstant sunku perkopti 6,5 ltr/100 km., o užmiestyje riedant pastoviu greičiu apie 90-100 km/val galima pasiekti ir 4,2 ltr. Minusai - linkęs gęsti aušinimo skysčio temperatūros daviklis ( trūkus daviklį tvirtinančiai tarpinei - gali išbėgti aušinimo skystis, o to nepastebėjus - variklis gali būti perkaitintas), jei pjautas katalizatorius - bus gana nemažas dūmingumas. Transmijos brangus remontas, jei prireiks keisti plaukiojanti orginalų smagratį - orginalaus kaina apie 400 EUR, geriau keisti į paprastą jo kaina nuo 150-200 EUR. Pirkdami būtinai patikrinkite ar sukinėjant vairą nepasigirstą stiprus ūžesys, taip pat ar per vairo traukių gumas nelaša stiprintuvo skystis - tai besibaigiančios vairo kolonėlės ženklas, jos restauravimas pas gerus meistrus - apie 250-300 eur
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaip ir minėjau - einamosios detalės nuo keliolikos - keliasdešimt eurų. Stabdžių kaladėlės apie 15 EUR, diskai nuo 20 EUR. 5 ltr 10W 40 part synthetic tepalo - apie 100 lt, tepalo filtras - 6 eur, pagrindinio diržo komplektas su vandens pompa - nuo 150 EUR, amortizatoriai priekiniai nuo 35 EUR vienetas, stabilizatoriaus įvorės ir traukės apie 10 EUR. Nuvertėjimas jau kaip tokių metų mašinos nėra didelis. Geresni, prižiūrėti ir turtingesnių komplektacijų egzemplioriai kainuoja nuo 2000 EUR. Netikėkit pasakom apie 200000 km rida. Tokių metų automobiliai būna pramyne apie 350000 - 400000 tūkst km, o kai kurie ir daugiau. Automobilio ilgamžiškumas labai priklauso nuo buvusių savininkų ir jų požiūrio į automobilį. Gerai aptarnautas tdi variklis 66 ar 81 kw laisvai trauks ir 500000-600000 km.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 39)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt