Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Geras kainos ir kokybės santykis
- Didelis variklių pasirinkimas
- Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Nekomfortiška pakaba
- Pigios medžiagos interjere
"Gaminama ir visų varomųjų ratų versija pavadinimu Octavia Scout su universalo kėbulu"
Praktiškoji antros kartos Octavia pristatyta 2004 metais buvo gaminama ant Volkswagen A5 (PQ35) platformos, kurią taip pat naudoja kiti Volkswagen Grupės automobiliai - Audi A3 II, VW Golf Mk5, VW Jetta Mk5, Seat Leon II, Seat Altea, VW Golf Plius, VW Touran ir VW Tiguan. Kartu su naujais varikliais taip pat naudojamais ir kituose Volkswagen Grupės modeliuose, Octavia turi patrauklų, nors ir paprastą dizainą su aukštesne prošvaisa. Viduje - daugiau vietos galinių keleivių kojoms ir kokybiškesnės medžiagos. Buvo gaminama ir visų varomųjų ratų versija pavadinimu Octavia Scout su universalo kėbulu. Ši Octavia turi 40 mm aukštesnę prošvaisą nei standartinis modelis. Bendrai Octavia yra labai mėgstama praktiškų vairuotojų už Volkswagen kokybę, erdvumą bei gerą kainą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Automobilis buvo labai palankiai sutiktas žiniasklaidos – žurnalas „Auto, Motor und Sport“ palyginimo testuose Octavia pripažino geresniu automobiliu nei Volkswagen Golf Mk5. Automobilis taip pat dažnai pripažįstamas patikimesniu nei Audi A3 ar Volkswagen Golf
Buvo gaminama ir visų varomųjų ratų versija pavadinimu Octavia Scout su universalo kėbulu. Ši Octavia turi 40 mm aukštesnę prošvaisą nei standartinis modelis:
Galingiausia vRS versija:
Buvo gaminama ir visų varomųjų ratų versija pavadinimu Octavia Scout su universalo kėbulu. Ši Octavia turi 40 mm aukštesnę prošvaisą nei standartinis modelis:
Galingiausia vRS versija:
Vytautas
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Vytautas | 2010-09-21 |
Klasikinė klasika |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Labai stabilus kelyje, geras ir ekonomiškas 1,9 TDI variklis, labai didelė bagažinė, puikus surinkimas.Geras antikorozinis apdirbimas. Nebūna visokių smulkių gedimų.
Kietos ir nepatogios sėdynės, prastas jų gobelenas. Prastokos tolimos šviesos. Nėra galinio lango valytuvo. Gana triukšmingas viduje. Žiemą salone šaltoka. Salone trūksta pasidėjimo.
|
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Škoda Octavia 1,9 TDI. Tai mano automobilis, su kuriuo kasdien važinėju nuo 2006 metų liepos 20 dienos. Šiandien nuvažiuota 217 000 km. Taigi šį tą apie jį galiu pasakyti. Tai geras, stabilus,labai gerai surinktas automobilis. Per 4 metus jame neatsipalaidavo nei vienas varžtelis ir nekliba bei nebarška nei viena net smulkiausia detalė. Taigi surinkimo kokybė išties puiki. Tai patikimas automobilis , kuriame nėra smulkių gedimų. Jei kas ir nutinka- tai jau būna rimta . Įsėdus iš karto jauti, kad tai folksvageno brolis, didžiuma prietaisų ir vidaus detalių - iš Golfo V. Automobilis labai stabilus kelyje, gerai subalansuota ir patvari pakaba. Nuvažiavus 200 000 km pakaboje keista šios detalės: galinių ratų guoliai ( 150 000 km), galiniai amortizatoriai ir priekiniai sailentblokai ( 180 000 km). Daugiau nieko. Automobilis šiek tiek triukšmingas ( variklio garsas). Mano asmenine nuomone,gana prastos yra Škodos sėdynės : labai kietos ir nepatogios ( bent man), joms gaminti panaudotas gana teplus gobelenas, todėl tenka dažnai valyti ir plauti visokias dėmes. Labai didelė ir erdvi bagažinė, tiesiog milžiniška. Taigi parsiveši ką nori. Šiaip automobilis labai jau klasikinis, jame nėra nieko novatoriško, viskas kažkaip sena , išbandyta, nors ir kokybiška. Man Octavijos salone labai trūksta pasidėjimo- nėra kur dėti šiukšlių, daiktų, smulkmenų- jokių papildomų stalčiukų ar dėžučių, tik peleninė ir pirštinių dėžė. Ilgesnėje kelionėje ir net kasdien tas sudaro sunkumų.. Sakyčiau, prastoka audiosistema, o gal tai dėl to, kad salonas gana triukšmingas. |
Variklis |
Variklis ir tai kas po kapotu niekuo nesiskiria nuo Golfo V arba naujojo Caddy. Tai geras ir taupus variklis, kompiuteris rodo vidutines kuro sąnaudas apie 4,6 ltr/100 km, tačiau įtariu, kad realiai jos kiek didesnės ir yra apie 5 ltr. Tačiau patikrinti negaliu, nes niekad nesu visiškai išvažinėjęs viso kuro. Variklis 103 AJ, nei per stiprus, nei per silpnas. Tepalo praktiškai nenaudoja, esu papildęs lygį tik vieną kartą per 4 metus ( užsidegė lemputė), o šiaip 15 000 km nuvažiuoju nepapildydamas. Iki šiol neremontuotas, išskyrus tai, kad buvo subyrėjusi generatoriaus sankaba prie 205 000 km. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Iki 150 000 km- jokio papildomo remonto, netgi garantiniu laikotarpiu teko tiktai nuimti klaidingą kompiuterio signalą. Ir viskas. Prie 150 000 km- teko keisti galinių ratų guolius, 180 000 km- galiniai amortizatoriai. Na, po 200 000 km- jau pradejo byrėti rimčiau: keista sankaba, pora greičių dėžės dantračių ( nes blogai jungdavosi galinis bėgis), generatoriaus sankaba. Dabar jau kažkas kleksi važiuoklėje ir teks ten kažką keisti. Sugedo kondicionierius, nes praktiškai veikė nuolat. Jei jo nejungi, mašinoj sklinda kažkoks plastmasės kvapas. Taigi šiemet teko remontui pakloti apie 5-6 tūkstančius litų. Labai brangus susidėvėjusios sankabos keitimas, o ji susidėvėjo visiškai. Domėjausi pas kolegą, kuris važinėja tokia pačia ir tuo pat metu pirkta mašina- gedimai tie patys ( mašinos rida analogiška). Kiek nuvertėjo- nežinau, nesidomėjau turgaus kainomis, bet manau, analogiškai, kaip ir VW. |
Patarimai perkančiajam |
Jei su automobiliu nebuvo lakstyta kaip išprotėjus, variklis turėtų būti geras. Žiūrėti, kad nebūtų daužtas. Nes daužtos vietos po 4-5 metų pradeda rūdyti. Važiuoklę galima susitvarkyti, ne problema. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 123)
Skoda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Citigo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Fabia | Fabia | Fabia | Fabia | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Rapid | Scala | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Octavia | Octavia | Octavia | Octavia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Superb | Superb | Superb | Superb | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kamiq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Yeti | Karoq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Enyaq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Kodiaq | Kodiaq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Roomster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Praktik | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Skoda Octavia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis