Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Išsiskiriantis dizainas
- Itin erdvus salonas
- Ekonomiškas ir praktiškas
TRŪKUMAI
- Prastoka interjero kokybė
- Ne visiems patrauklus paprastas Škoda įvaizdis
"Įdomus dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS"
Škoda Yeti yra skirtas konkuruoti su tokiais automobiliais kaip Nissan Qashqai ar MINI Countryman. Išskyrus kelis kosmetinius pakitimus, automobilis yra beveik nepakitęs lyginant su koncepciniu modeliu, kuris debiutavo Ženevos Automobilių parodoje 2005 metais. Šis autmobilis buvo lanksčiausias ir visapusiškiausias Škoda modelis. Automobilis atrodo išties tvirtas ir patrauklus. Tik 4.2 metrų ilgio Yeti yra tiktai truputį didesnis negu Citroen C3 Picasso, bet turi gerokai didesnę vidaus erdvę, erdvės kojoms ir galvai yra sočiai, bagažinės tūris yra net 410 litrų talpos, o nuleidus galines sėdynes gaunama net 1760 litrų erdvė. Viduje prietaisų skydelis taip pat gauna gerus vertinimus dėl kokybės ir aiškaus prietaisų išdėstymo. Škoda Yeti turi daug bendro su Octavia 4x4 modeliu, kuri savo ruožtu gaminama ant MkV Volkswagen Golf bazės. Galinė pakaba pasiskolinta iš Passat, kad pagerinti stabilumą ir komfortą. Automobilis valdomas ne taip sportiškai kaip Ford Kuga, tačiau valdymo savybės yra neblogos ir gana tikslios, pakaba gana standi tačiau yra pakankamai komfortiška. Aukštesnė sėdėsena taip pat yra labai patogi vairuojant mieste. Dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS, Škoda Yeti tikrai bus patikimas visureigis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmasis Škoda kompanijos pagamintas SUV visureigis.
Koncepcinis modelis atrodė taip:
2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose Škoda Yeti užėmė garbingą ketvirtą vietą.
2009 metais Škoda Yeti buvo pripažinta geriausiu šeimos automobiliu (laida „Top Gear“). Šioje laidoje jos vedėjas Jeremy Clarkson įtikinėjo, kad automobilis kogero yra geriausias automobilis pasaulyje.
2010 metais Škoda Yeti buvo pripažinta geriausiu metų automobiliu (žurnalas „Auto Express“).
Koncepcinis modelis atrodė taip:
2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose Škoda Yeti užėmė garbingą ketvirtą vietą.
2009 metais Škoda Yeti buvo pripažinta geriausiu šeimos automobiliu (laida „Top Gear“). Šioje laidoje jos vedėjas Jeremy Clarkson įtikinėjo, kad automobilis kogero yra geriausias automobilis pasaulyje.
2010 metais Škoda Yeti buvo pripažinta geriausiu metų automobiliu (žurnalas „Auto Express“).
Patalpino: super | 2009-09-07 |
Labai malonus automobilis, |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Labai patrauklus automobiliukas visais atzvilgiais. Praktiskas, patogus, kokybiskas. Galima sakyti Skoda markei jau tikrai nereikia vytis VW.
Kiek nuobodus - kaip ir visi Skoda. Tikrai nepamaisytu kazkokie idomesni akcentai automobilio viduje.
|
Bendras automobilio aprašas |
Skoda nustebinti labai nenustebins - visi ju gaminiai atrodo per daug neissiskirianciai, taciau gana patraukliai, kokybe volksvageniska, medziagos geros ir pan. Toks yra ir Yeti. Automobilis atrodo grieztai, taciau savotiskai idomiai ir uztikrintai. Testuotas automobilis turi puikia vidaus iranga - sedynos oda maisyta su alcantara, stogas - panoraminis susidedantis is 2 daliu su elektra valdoma uzuolaida, galines sedynes yra stumdomos. Vietos automobilyje labai daug - galvai per akis (nes yeti yra aukstas), gale sedintiems vietos kojoms sociai, bagazo skyrius normalus. Interjere - vokiskas stilius, jokiu imantrybiu. Virsutine paneles dalis minksta (kokybe kaip pas 5 kartos Golf), apatine ir dureliu panele - kieto plastiko. Visi mygtukai maloniai jungiasi, prietaisu rodmenys dideli, puikiai skaitomi. Pavaru perjungimas sklandus. Kas maloniai nustebino - tai tylus salonas, ko nesitikejau is tokios palyginti nedidelio ir Skoda automobilio. Pakaba yra standi, todel tai nera komfortiskas automobilis, toks jis ir neprivalo buti. 4x4 pravazumo savybes jo nera ispudingos, taciau palyginus su tiesioginiais konkurentais, ko gero, pas visus juos rastume prie ko prikibti. Kitas smagus dalykas - auksta sedesena, kuri patogi ne tik vaziuojant bekele, taciau ir mieste. |
Variklis |
Varikliukas 1.8 litro pakankamai smagus, nera del ko prikibti - dirba tyliai, dinamikos pakanka, taciau 2 litru dyzelis turetu buti kur kas smagesnis. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nieko negaliu pasakyti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 58)
Skoda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Citigo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Fabia | Fabia | Fabia | Fabia | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Rapid | Scala | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Octavia | Octavia | Octavia | Octavia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Superb | Superb | Superb | Superb | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kamiq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Yeti | Karoq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Enyaq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Kodiaq | Kodiaq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Roomster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Praktik | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Skoda Yeti TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis