Markės
1605 iš 1912
Skoda Yeti, 2009 - 2017
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 9
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išsiskiriantis dizainas
  • Itin erdvus salonas
  • Ekonomiškas ir praktiškas
TRŪKUMAI
  • Prastoka interjero kokybė
  • Ne visiems patrauklus paprastas Škoda įvaizdis
"Įdomus dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS"
Škoda Yeti yra skirtas konkuruoti su tokiais automobiliais kaip Nissan Qashqai ar MINI Countryman. Išskyrus kelis kosmetinius pakitimus, automobilis yra beveik nepakitęs lyginant su koncepciniu modeliu, kuris debiutavo Ženevos Automobilių parodoje 2005 metais. Šis autmobilis buvo lanksčiausias ir visapusiškiausias Škoda modelis. Automobilis atrodo išties tvirtas ir patrauklus. Tik 4.2 metrų ilgio Yeti yra tiktai truputį didesnis negu Citroen C3 Picasso, bet turi gerokai didesnę vidaus erdvę, erdvės kojoms ir galvai yra sočiai, bagažinės tūris yra net 410 litrų talpos, o nuleidus galines sėdynes gaunama net 1760 litrų erdvė. Viduje prietaisų skydelis taip pat gauna gerus vertinimus dėl kokybės ir aiškaus prietaisų išdėstymo. Škoda Yeti turi daug bendro su Octavia 4x4 modeliu, kuri savo ruožtu gaminama ant MkV Volkswagen Golf bazės. Galinė pakaba pasiskolinta iš Passat, kad pagerinti stabilumą ir komfortą. Automobilis valdomas ne taip sportiškai kaip Ford Kuga, tačiau valdymo savybės yra neblogos ir gana tikslios, pakaba gana standi tačiau yra pakankamai komfortiška. Aukštesnė sėdėsena taip pat yra labai patogi vairuojant mieste. Dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS, Škoda Yeti tikrai bus patikimas visureigis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis Škoda kompanijos pagamintas SUV visureigis.

Koncepcinis modelis atrodė taip:





2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose Škoda Yeti užėmė garbingą ketvirtą vietą.

2009 metais Škoda Yeti buvo pripažinta geriausiu šeimos automobiliu (laida „Top Gear“). Šioje laidoje jos vedėjas Jeremy Clarkson įtikinėjo, kad automobilis kogero yra geriausias automobilis pasaulyje.

2010 metais Škoda Yeti buvo pripažinta geriausiu metų automobiliu (žurnalas „Auto Express“).
2018-10-25
mano Yeti 2010 m
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Nebrangus, manevringas, geras pravažumas
Mažoka vietos salone, prasta garso izoliacija
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Papasakosiu apie savo Yeti kurį nusipirkau trejų metų senumo iš pirmo savininko. Mašina yra 2010 metų, kai pirkau buvo rida 56 000 kilometrų. Charakteristikos - 1,8 turbo, mechaninė greičių dėžįė, keturi varomi ratai. Gera kaina apsprendė automobilio pasirinkimą - už tokią mažą kainą tiesiog neįmanoma įsigyti kitos markės to paties amžiaus ir tų pačių charakteristikų (visureigis, įsigreitėja iki šimto per 8,5 sekundes) automobilio. Taip, šis automobilis nėra geriausias visais parametrasi, lyginant su konkurentais, bet dėl kainos / dinamikos / ekonomiškumo / pravažumo santykio, jis aiškiai pralenkia visus kitus. Kalbant apie naują Yeti, kuris kainuoja daugiau nei 14 500 Eur, aš nieko negaliu pasakyti, nes už tokią kainą aš neįpirkau, nes aš turėjau apie 8000 eur. Už tokią sumą buvo tokio pat senumo ir tokios pat ridos korėjiečių Suzuki, kuris valdymu ir dinamiškumu škodai aiškiai nusileidžia. Žinoma, X-Trail ir Tiguan yra visai neblogi variantai, tačiau jų kaina apie 11 000 Eur. Dėl mažo dydžio labai patogu važinėti po miestą, mašina yra manevringa. Matomumas iš vidaus yra geras, matosi viskas ko reikia. Trumpi bėgiai leidžia labai greitai judėti miesto salygomis. Ant trasos stabilumas - labai geras, bet dėl automobilio dydžio neatrodo, kad jis stabilus. Tokio gero įsigreitėjimo kaip mieste, trasoje jau nėra, bet pakankamas. Lengvai įsibegėja iki 180 km/h, tik kartais dėl didelio vėjo ir aukšto kėbulo, kartais sunkiai įsigreitina. Vidutinės bekelės sąlygomis, dėl mažo svorio, trumpos bazės gana geras pravažumas. Vienintelis palinkėjimas - nenardyti į dideles sniego ir purvo krūvas, o šeip įsibegėjus pralekia nelabai sudėtingas bekeles. Tiems, kurie mėgsta išvažiuoti iš kelio, yra neblogas dalykas - bekelės režimas, atjungia antipraslydimą ir įjungia pažemintas pavaras, taip pat nebloga pagalba, leidžiantis nuo kalno, pagal kažkokį algoritmą stabdo atskirus ratus. Variklis yra labai energingas, bet tik apsukų intervale nuo 2 iki 4 tūkstančių. Su laiku pripratau ir išmokau likti šiame intervale. Variklis sukasi gerai. Bet jei apsukos ne tame intervale, trauka suprastėja. Galbūt gali padėti čipavimas, jis yra kur kas veiksmingesnis turbo varikliams nei atmosferiniams. Elektroninis gazo pedalas taip pat erzina dėl pavėluotos reakcijos. Neaktyvioje abarotų zonoje galima spausti pedalą iki dugno ir beveik jokios reakcijos nebus, bet prie šito irgi priprantama. Elektrinis vairo stiprintuvas yra daug patikimesnis nei senas hidraulinis, labai patogus, gana jautrus. Man patinka dizainas, kuris dėl kažkokių priežasčių atbaido daugybę žmonių, automobilis atrodo įdomus tarp tokių pat pigios klasės mašinų, kurios bando atrodyti prabangiai, nors taip nėra. Asmeniškai šie konkurentų įpročiai labai erzina, o Yeti nepatenka į šią kategoriją. Sąnaudos žiemą apie 10 litrų. Vasarą 8-9 litrai. Patinka, kad galima visada energingai ir dinamiškai važinėti, nekreipiant dėmesio į padidėjusias degalų sąnaudas. O norint sutaupyti - galima pasiekti iki 6 litrų šimtui, jei važinėsi ne greičiau kaip šimtu ir greičiau persijungsi į aukštesnes pavaras. Mažas kėbulas yra minusas dėl salono erdvės, ypač pločio. Jei žmonės yra dideli, tada sėdėti priekyje labai nepatogu, Ypač žiemą su žieminiais drabužiais tenka stūmdytis alkūnėmis. O gale kažkaip lyg ir vietos pakanka. Bagažinė taip pat pakankamai didelė, nors ir trumpa. Garso izoliacija nekokia, ant arkų jos nėra išvis.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt