Markės
1327 iš 1571
Skoda Yeti 2009 - 2017
Skoda Yeti, 2009 - 2017
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 8
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Išsiskiriantis dizainas
  • Itin erdvus salonas
  • Ekonomiškas ir praktiškas
TRŪKUMAI
  • Prastoka interjero kokybė
  • Ne visiems patrauklus paprastas Škoda įvaizdis
"Įdomus dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS"
Naujasis Skoda Yeti yra skirtas konkuruoti su tokiais automobiliais kaip Nissan Qashqai ar MINI Crossman. Išskyrus kelis kosmetinius pakitimus, automobilis yra faktiškai nepakitęs lyginant su koncepciniu modeliu, kuri debiutavo Ženevos Automobilių parodoje 2005 metais. Šis autmobilis žada būti pačiu lanksčiausiu ir visapusiškiausiu Skoda modeliu. Automobilis atrodo išties tvirtas ir patrauklus. Tik 4.2 metrų ilgio Yeti yra tiktai truputį didesnis negu Citroen C3 Picasso, bet turi didesnę vidaus erdvę, erdvės kojoms ir galvai yra sočiai, bagažinės tūris yra net 410 litrų talpos, o nuleidus galines sėdynes gaunama net 1760 litrų erdvė. Viduje prietaisų skydelis taip pat uždirba gerus vertinimus dėl kokybės ir paprasto prietaisų išdėstymo. Skoda Yeti turi daug bendro su Octavia 4x4, kuri savo ruožtu gaminama ant MkV Volkswagen Golf bazės. Galinė pakaba pasiskolinta iš Passat, kad pagerinti stabilumą ir komfortą. Yra tikimasi, kad tik trečdalis Yeti bus parduodami su visų varomųjų ratų sistema. Automobilis valdomas ne tiek sportiškai kaip Ford Kuga - Yeti jaučiamas didesnis aukštis. Tačiau vairavimo savybės yra labai geros ir tikslios, pakaba gana standi, tačiau išlieka komfortiška. Aukštesnė sėdėsena taip pat yra labai patogi vairuojant mieste. Dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS, Skoda Yeti tikrai bus patikimas nedidukas visureigis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis Skoda kompanijos pagamintas SUV visureigis.

2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose Skoda Yeti užėmė garbingą ketvirtą vietą.

2009 metais Skoda Yeti buvo pripažinta geriausiu šeimos automobiliu (laida „Top Gear“). Šioje laidoje jos vedėjas Jeremy Clarkson įtikinėjo, kad automobilis kogero yra geriausias automobilis pasaulyje.

2010 metais Skoda Yeti buvo pripažinta geriausiu metų automobiliu (žurnalas „Auto Express“).
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2019-03-26
Yeti 2012, 2L dyzelis 81 kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomija, pravažumas, patvarumas, remonto kainos.
Norėtusi, kad būtų minkštesnė. Gamyklinis brokas - kėbulo dažymo kokybė, atšoka dažai.
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Manantiems, kad tai tik policininkų ir apsauginių mašinos - labai klystate! Skonio reikalas, bet išvaizda idomi ir šiuolaikiška. Auto labai smagus, manevringas. Mieste nesunku landžioti po siauras gatveles, nors pirmais kartais atrodė, kad sunku bus pralysti. Ganėtinai greitas, bet jaučiasi vėlavimas nuo gazo paspaudimo. Reikalingas čipavimas su dpf filtro išpjovimu. Komfortas pakenčiamas, kieta mašina, jaučiasi kelio nelygumai. Bet kasdien pravažiuojant 200km nėra diskomforto sėdint. Bagažinė labai maža, atlenkus galines sėdynes dar pakenčiama. Tačiau labai patogu turint didelį šunį, bagažinėje jam patogiau dėl aukštų lubų.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kolkas neteko atlikti rimtų remontų, kadangi auto neilgai dar turiu. Bet kiek teko domėtis, važiuoklė patvari, variklis neproblematiškas, nėra silpnosios tepalo siurblio ašelės, nes stovi dirželis, kurį reikia pakeisti kartu keičiant pagrindinį dirža - visi kalba skirtingai apie 100-150 tūkst. km. Važinėju pagrinde greitkeliais - 5-6L/100km. Keista, kad tokių metų yeti nesunku rasti už maža kainą.
Patarimai perkančiajam
Paprasčiausiai padaryti diagnostiką prieš perkant. Apžiūrėkite gerai kėbulą, nes gamyklos pripažintas brokas dėl kėbulo dažymo kokybės. Ties durelių apačiomis, arkomis ir vidaus slenksčiais susidaro pūslės ir atšokinėja dažai. Tai labai dažnas reiškinys, tiesiog nusiteikite tam, kad teks visalaik padažinėti.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Skoda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini     Citigo
  Maži   FabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai     Rapid
    Scala
  Vidutiniai   OctaviaOctaviaOctavia
  Dideli    SuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai     Kamiq
  Krosoveriai    YetiKaroq
  Visureigiai     Kodiaq
  Daugiatiksliai    Roomster 
  Komerciniai    Praktik 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt