Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus salonas
- Puikus pravažumas bekelėje
- Galimi dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Pasenęs interjeras
- Mažas variklių pasirinkimas
"Galingas ir dinamiškas 2.0 arba 2.5 variklis lengvai pasiekia aukštus sūkius, todėl puikiai tinka veržliam Forester charakteriui"
Naujas Forester tapo tvirtesnis, didesnis, sunkesnis ir praktiškesns. Iš išorės automobilis išlaikė savo tradicines įpatybes – mažesnis nei tikri visureigiai, tačiau su didelėm ratų arkom ir lengvojo automobilio universalo stiliumi. Automobilis atrodo ir tvirtai, ir dinamiškai. Forester tarpuratis padidėjo 89 mm, ilgis 76 mm, plotis 46 mm ir net 110 mm aukštis. Dėka padidėjusių matmenų, viduje jaučiama padidėjusi erdvė. Galingas ir dinamiškas 2.0 arba 2.5 variklis lengvai pasiekia aukštus sūkius, todėl puikiai tinka veržliam Forester charakteriui. Nepriklausoma dviejų skersinių svirčių pakaba sukurta geresniam automobilio valdymui. Šios pakabos ir žemo svorio centro derinys leidžia ne tik džiaugtis puikiu pravažumu, bet ir patogiai jaustis gerame kelyje. Nepaisant to, kad automobilis padidėjo jis vis dar valdomas kaip lengvasis automobilis, puikiai įveikia posūkius, nesvyruoja, yra manevringas ir toks pat praktiškas kaip tikri SUV.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2008 metais Subaru Forester buvo išrinktas geriausiu kompaktišku SUV pagal žurnalą „Wheels“, o 2009 metais automobilis pelnė analogišką pripažinimą žurnale „Motor Trend“.
Buvo gaminama ir itin reta Subaru Forester STi versija:
Buvo gaminama ir itin reta Subaru Forester STi versija:
2017-09-08 |
Geras Foris |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Kaina, ,ažos eksplotacinės išlaidos, pravažumas,
Kuro sąnaudos, garso izoliacija
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 18,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 12,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 14,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Važinėja mūsų šeimyna jau treti meti metai 2010 m. 2.5 (amerikonu) foresteriu ir tikrai nuoširdžiai esame juo patenkinti. Mašina pasakyčiau tiem, kas nesiruošia autostradomis dažnai važinėt, nes nuo 120+ km/h kuro sanaudos šauna smarkiai į viršų + automatinė greičių dėžė labai patikima (jei laiku keičiami tepalai), bet ir labai jau buka – paprastuose keliuose jei reikia greitai aplenkti visada įsijungiu manual ir metu į trečią bėgį, nes jei stipriau spaudi akseleratorių būtinai greičių dėžė užmes antrą pavarą. Visgi čia niuansiai, o bendrai per tris metus (ir 50 000 km) su foriku keitėm tik einamasias dalis – gumas, tepalus, stabdžių diskus ir filtrus, rimtesnių remontų nebuvo. Nuo pat nupirkimo uždujintas tad galiu pasakyt, kad bent jau Vilniuje 18l dujų buvo norma, užmiestyje – 11-12.5. Žiemą sakyčiau dujų sąnaudos visada sumažėdavo (ilgose kelionėse) iki 10-11.5l. Iš minusų tai gale sėdintiems ne pyragai, labai jaučiasi "aštresni" manevrai ko priekyje sėdintys nejaučia. Mašina kieta bei garso izoliacija tikrai ne premium klasės, bet mašinoj susikalbėti galima... Patinka, kad elektronikos labai minimaliai, gal dėl to ir nebuvo jos gedimų. Mašina skirta tiem, kurie turi ką vežiotis ir retkarčiais prireikia visų keturių varomų (išvažiuojant ryte iš užsnigto kiemo :) ). |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontas pas RSe (VIlniuje) pigus ir laaaaaaaabai patikimas, praktiškai vien dėl jų ir ateityje rinkčiausi Subaru. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | |||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru Forester TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis