Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Sportiškas dizainas
- Galimi dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Mažas variklių pasirinkimas
- Neekonomiški benzininiai varikliai
- Kiek nepraktiškas
"2008 metais šiame modelyje buvo pristatytas pirmasis Subaru dyzelinis variklis, tai taip pat pirmasis boxer tipo dyzelinis variklis pasaulyje"
Šios kartos Subaru Legacy įtvirtina jam būdingas savybes – patikima visų varomųjų ratų sistema, veržlios linijos, sportiškumas ir funkcionalumas puikiai dera vienas su kitu. Naujas modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais pasižymi puikiomis saugumo savybėmis, įvairiapusiškumu ir patikimumu. Automobilis puikiai pritaikytas atšiauresnio klimato šalims. Legacy taip pat puikiai valdomas - jame pritaikytos pasaulio ralio čempionate dalyvaujančiuose automobiliuose išbandytos technologijos. Lengvi ir kompaktiški horizontalūs opoziciniai varikliai dėl savo konstrukcijos dirba sklandžiau ir efektyviau už variklius su vienoje eilėje arba V forma išdėstytais cilindrais. Boxer 2.0, 2.5 ir 3.0 litrų varikliai pasižymi galia, tačiau stokoja ekonomiškumo. 2008 metais šiame modelyje buvo pristatytas pirmasis Subaru dyzelinis variklis, tai taip pat pirmasis boxer tipo dyzelinis variklis pasaulyje. Trūkumų automobilis turi nedaug – tai jau minėta prasta ekonomija ir gan nedidelė erdvė gale sėdintiems keleiviams.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2003/2004 metais Subaru Legacy tapo Japonijos metų automobiliu. Tai buvo pirmas Subaru kompanijos titulas šiame konkurse.
Patalpino: Rytis | 2011-10-20 |
Subaru Legacy MY2006 2.0 MT |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas, puikus valdymas, pravažumas
Galėtų būti aukštesnis, prabuksuojanti sankaba
|
Bendras automobilio aprašas |
Eksploatuoju šį automobilį nuo 2007 m. Automobilis patikimas, niekada nebuvo nuvylęs nei žiemą -25 nei vasara +30. Važiuoja maloniai, taip pat puikiai valdosi tiek žiemą tiek vasarą (tiesa tam įtakos turi ir geros brangios padangos). Automobilis gal šiek tiek per žemas, dažnai tenka užkabinti priekiniu buferiu kelio bortelį. Arba važiuojant miškinga vietove nelygumais siekia dugną. Surinkimo kokybė puiki, niekas nebarška. Silpna vieta - sankaba. |
Variklis |
Variklio galios pakanka, tiesa palenktyniauti nelabai išeis, bet protingam ir solidžiam vairavimui per akis. Patarčiau pirkti mechanine pavarų dėže, tuomet naudojama mažiau kuro. Automatinė greičių dėžė šių modelių perjungia bėgius nelabai maloniai jaučiamas "diskomfortas". |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Didesnių techninių gedimų nebuvo išskyrus privalomus techninius aptarnavimus. Kadangi tai ne pirmasis Legacy turiu keletą šio modelio "ligų" pastebėjimų: 1. Prabuksuoajnti sankaba (automobiliams su mechanine pavarų dėže) 2. Dažnai darinėjant galines keleivių dureles kažkas atsitinka su centriniu užraktu, būna kad galinės durys neatsirankina arba neužsirakina. Tam įtakos turi plastmasinės detalės, kurios susidėvi, pakanka perrinkti durelių mechanizmą - remontas nėra brangus. 3. Nors automobilio šviesos išssijungia automatiškai užgesinus variklį, patarčiau šviesas išjunginėti rankiniu būdu ir nepalikinėti visada įjungtoje fazėje, kadangi dažnai automobilio užkūrimo metu perdega priekinės trumpos automobilio šviesos - nespėsite keisti :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 168)
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | |||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru Legacy TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis