Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Sportiškas dizainas
- Galimi dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Mažas variklių pasirinkimas
- Neekonomiški benzininiai varikliai
- Kiek nepraktiškas
"2008 metais šiame modelyje buvo pristatytas pirmasis Subaru dyzelinis variklis, tai taip pat pirmasis boxer tipo dyzelinis variklis pasaulyje"
Šios kartos Subaru Legacy įtvirtina jam būdingas savybes – patikima visų varomųjų ratų sistema, veržlios linijos, sportiškumas ir funkcionalumas puikiai dera vienas su kitu. Naujas modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais pasižymi puikiomis saugumo savybėmis, įvairiapusiškumu ir patikimumu. Automobilis puikiai pritaikytas atšiauresnio klimato šalims. Legacy taip pat puikiai valdomas - jame pritaikytos pasaulio ralio čempionate dalyvaujančiuose automobiliuose išbandytos technologijos. Lengvi ir kompaktiški horizontalūs opoziciniai varikliai dėl savo konstrukcijos dirba sklandžiau ir efektyviau už variklius su vienoje eilėje arba V forma išdėstytais cilindrais. Boxer 2.0, 2.5 ir 3.0 litrų varikliai pasižymi galia, tačiau stokoja ekonomiškumo. 2008 metais šiame modelyje buvo pristatytas pirmasis Subaru dyzelinis variklis, tai taip pat pirmasis boxer tipo dyzelinis variklis pasaulyje. Trūkumų automobilis turi nedaug – tai jau minėta prasta ekonomija ir gan nedidelė erdvė gale sėdintiems keleiviams.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2003/2004 metais Subaru Legacy tapo Japonijos metų automobiliu. Tai buvo pirmas Subaru kompanijos titulas šiame konkurse.
2019-04-19 |
2007 2.0 R MT 121 Kw |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimas, nedidelis išorėje bet talpus viduje, 4wd sistema puiki, patogus
Kuro sąnaudos, sankaba silpnoka, senesni sako rudyja.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Vien geri atiminimai apie šį automobilį. Pirkau 2009 metais dviejų metų senumo su 50K rida pardaviau su 130K rida. Pirkta iš Autoerdvės su visa istorija. Per visą laiką jokių bėdų. Labai patikimas ir puikus. Turi tam tikrų niuansų. Sankabos gal silpnokos bet priskirčiau prie eksplotacinių išlaidų. Dviejų masių smagratis keičiamas į Forester vienos masės. Patikimiau ir praktiškai jokio skirtumo. Išslysdavo bėda dėl "traukos duobės". Mašina imdavo ir nevažiuodavo nuo 2000 iki 3500 apsukų diapazone. Nuemus akumuliatoriaus klemą pasitaisydavo. Ši bėda pasikartodavo porą katų metuose. Šiaip gydoma pakabinant detonacijos daviklį nuo variklio kur nors toliau. Panašu kad daviklis išgirsta kaip fazių keitimo velenėlis subilda tam tikrais kartais ir taip "saugo" variklį, galvodamas kad įvyko detonacija. Tautvydo teorija iš RSe serviso. Bet apskritai jokių bėdų! Surinktas puikiai, važiuoja užtikrintai, nors jam iki vokiškų solidumo tikrai trūksta. Mano manymu labai vykęs modelis, o ypač šios kartos "Outback". Dizaino prasme irgi labai teisingas. Po 2009 metų kiti bandyti Subaru viduje taupė pigiais, kietais palstikais, kelbūlas ne toks standus, važiuoja ne taip užtikrintai (kieti net nekomfortiški). Varikliai neekonomiški. Miesto režimu iki 12 l. / 100 km. 4wd slidžiu keliu važiuodavo puikiai, žiemos net laukdavau :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | |||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru Legacy TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis