Markės
1664 iš 1911
Subaru Outback, (BS) 2014 - 2019
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 7
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus pravažumas bekelėje
  • Erdvus, praktiškas interjeras
  • Patogios sėdynės
TRŪKUMAI
  • Nedaug patobulėjęs dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
  • Pigios medžiagos interjere
Prieš ketvirtį amžiaus Subaru sukūrė kogero pirmąjį padidinto pravažumo universalą, o dabar štai grįžta į rinką su nauju modeliu. Automobilis tiesiogiai arba ne taip tiesiogiai konkuruoja su Volvo XC70, Audi A4 Allroad, A6 Allroad, Volkswagen Alltrack modeliais ir Opel Insignia Country Tourer. Outback kaip ir senesniuose modeliuose turi simetrišką visų varomųjų ratų sistemą prijungtą prie 2.5 litro benzininio arba 2.0 litro turbodyzelinio variklio. Automobilio dizainas yra evoliucinis pirmtako palikimas. Abiejų kartų Outback atrodo itin panašiai, ryškesni pasikeitimai yra kogero tik priekinės radiatoriaus grotelės ir galiniai žibintai. Viduje Outback yra erdvus, turi daugybę įvairių dėtuvių, o 512 litrų bagažo skyrius yra patogus naudoti. Naujojo automobilio pakaba tapo standesnė, kas įtakojo geresnį valdymą, tačiau kartu ir mažesnį komfortą ypač važiuojant bekele.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 7
2022-01-07
Outback 3,6, 2,5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus salonas.
Garso izoliacija
Metus laiko vazinėjau su 2,5 subaru automobiliu tačiau kai pabandžiau 3.6 iškart persėdau į jį. Pagrindinės šio auto pasirinkimo priežastys buvo, kad neįdomus vagims, patikimas, lengvai dedasi dujos, o balionas vietoje atsarginio rato pakankamai didelis ilgiems atstumams nuvažiuoti (apie 70 l.) Kas liečia 2,5 variklį tai kažkokių trūkumų kaip ir nematau, tačiau CVT dėžė manau dar nešbaigtas produktas ir variklio galios perdavimas jai dar tobulintinas. Tačiau važiuojant ramiai didesnių priekaištų kaip ir nėra. Kas liečia 3,6 l variklį tai visai kitas reikalas. Mašina važiuoja žymiai smagiau, kuro sanaudos didesnės, tačiau nežymiai. (vaziuojant trasoje dujų 10-11, mieste apie 13-14). Dėl autopiloto tai galėtų būti galimybė daugiau sumažinti atstumą iki priešais važiuojančios mašinos (automobilis pradeda stabdyti anksti, o daugelis lietuvių nesupranta, kad nori lenkti kol nedavaziuoji iki jų galinio dangčio :) ) Bendrai kas liečia automobilį tai kaip ir dauguma japoniškų gan prasta garso izoliacija (sau dariausi papildomą tai reikalai pagerėjo). Nuo 2018 m. automobiliai gaminami su dvigubais priekiniais stiklais galbūt kažkiek garso mažiau. Kas nenorite daug investuoti tai siūlyčiau izoliuoti bent jau posparnius. Kas liečia automobilio kebulą tai man pasirodė, kad gan prasta antikorozinė danga (kalba eina apie dugną). Nesu tuo tikras, bet siūlyčiau pasidaryti antikorozinį. Kažkas jau minėjo, kad gan lėtas galinio dangčio atidarymo mechanizmas, Dėl salono erdvės tai jos pakankamai, na o bagažinė tokiam automobiliui galėtų būti ir didesnė. Kas naudojate ragus tai automobiliuose iš USA ant stogo tam yra labai praktiškas sprendimas (kai jie reikalingi tiesiog atsisukate skersinius ir naudojate). Rinkausi sau auto tarp Hondos CRV, Leksus RX tačiau pasirinkes Subaru manau neprašoviau. Dėl remonto tai su 2,5 l varikliu nuvažiavau apie 50 tuks km (bendra rida buvo apie 130) su 3,6 l ape 30 tūkst (bendra rida 110) tai tiek vienai tiek kitai apart einamųjų remonto darbų papildomai niekas nedaryta. Jei pats keičiate tepalus, filtrus ir pan. tai gan patogus priejimas. Šiaip lyginant su dabartinėmis vokiškomis mašinomis tai nereikalingas joks grandinių keitimas ir kiti daug kainuojantys remontai, masina skirta mėgautis keliu, o ypač bekele :) Nepirkite subaru su dyzeliniais varikliais.
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-24
Japoniškas keltas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškumas, pravažumas, patikimas, ekonomiškumas, išvaizda, 4x4, manevringumas, pavarų dėžė
Variklis, galis, kaina, multimedija.
Vairuoju 2017 metų 2.0 dyzelinį Lineartronic Outback, iš karto galiu pasakyti, kad 2l dyzelis 150AG prastas variantas, vos važiuoja, toks jausmas, jog variklis nuo clio, bet ne Subaru. Dizainas neblogas, bet komforto trūksta, o interjero kokybė atvirkščiai, nebloga, nors multimedija galėtų turėti daugiau funkcijų. Vairuoju 4 metus, pirkau iš ofcialaus autocentro, už 28,5k Eurų dar su garantija. Labai daug įvairių, naudingų funkcijų. Gal kiek per daug yra mygtukų ant vairo ir prietaisų skydelio, bet man neiškilo kažkokių didesnių problemų ir aukšta pakaba, puikus pravažumas, vieni pliusai šiam visureigiui.
Pilnas atsiliepimas...
2020-03-22
Outback 2,5 Amerika 2015
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugus ,talpus
Kuro sąnaudos cvt deze
Amerikonas,po visai nesmarkaus musimo,. Pliusai ganėtinai gausi komplektacija standartine,erdvus ,saugiai jautiesi vairuodamas,nebaisūs aukšti borteliai Minusai nesuderinti variklis su cvt deze kuro sąnaudos man važinėjant Vilniuje ryje 10,2l/100km čia vos spaudžiant gaza. Ganėtinai didelis Vilniuje sunku su parkavimui. Pirkau su 60000km rida dabar per 4 mėn pravazevus67000km nieko dar nenutiko tikiuosi kad ir toliau sėkmingai riedes
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-03
Outback 2.5, 2016
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera surinkimo kokybe, saugumas, talpus, pravazumas, nerupi vagims, kasko pigus,
Kietokas, linkes rudyti, nuvertejimas,
Neturiu galimybes rasyti lietuviskom raidem siuo metu tai nesupykit. Outback 2016 m.2.5 benzas. Automobili eksploatuoju 3 metus. 46000 km nuvaziuota. Pirktas naujas lietuvoje. Pilniausia komplektacija. Aibe pagalbiniu sistemu. Aklos zonos sistema persirikiuojant + kai stumi atbula ji mato pesciuosius aikstelej ir ar kitus judancius objektus. Eyesight sistema puikiai dirba savo darba, automobilis tikrai saugus. Deklaruoja mx greiti 192km/h km isspaudziau 198 km/h - kelyje stabili, nereikia isikibti nagais i vaira. Variatorius - 5 laipsniu. Dinamika nebloga pajudant is vietos. Lenkiant truksta galios, nuspaudus gaza masina virsta i zoliapjove. (Varijuoja - galvoja deze ka cia daryt su tokia seimininko uzklausa greiciui). Pravazumas geras, turi nuokalnes rezima - graziai leidziasi automobilis nuo kalvos pats prisistabdo. Auto atsiskleidzia bekeleje, kur smelis, zolyte, miskeliai ir pan. Ten jo vieta. Kasdien slifuot miesto gatves jei jos nera lygios, masina kietoka. Adaptyvios automatines sviesos patogu, tik kartais nakti sviesiai atspindejus nuo kelio zenklo issijungia ilgosios sviesios nes sistema suklysta manydama kad priesais vaziuoja kitas automobilis. Bagazine didele, galines sedynes susilanksto i lygia plokstuma, bagazines sijonas turi spec vieta po kilimu, nereikia palikti jo namie ar dar kur. Galines sedynes siektiek atsivercia, gale sedeti labai patogu ir erdvu. Pati surinkimo kokybe gera, minksta oda, plastikas geras. Tik kai BOSE pilnu garsu paleidi siektiek keliose vietos zirzia paneles. Cia galejo inzinieriai truputi pasedet prie lentos. Lieciamas ekranas neipatingas, japonam turetu but geda uz softa ir vizualizacija. Navigacija veda gerai, bet grafika tai atgyvenus. Labai smagus vairas, patogus informatyvus. Automatine bagazine kartais pakimba. Nera galimybes isigyti be automatikos. Tikekimes nesuges. Tokio kaip avarinio nuleidimo nera pakibus dangciui virsutiniam taske. Islindo gamyklinis brokas ties 35000 km. Starteris sucypia kaskart uzvedant. Subaru centras patikino, kad kai japonai ispres mazga sutvarkys. Kolkas jokiu bedu neturejau. Kuro sanaudos tikrai neblogos kaip visada 4 ratu varomai masinai. Jei vaziuoji uzmiescio keliuku 70 pasizvalgydamas sanaudos 4.7 - 5.2 l/100 90 km/h 6.4 - 7.2 l/100 Neuzbaigti mazgai mano manymu: Atviras variklio skyrius. Po kapotu visada pilna slamsto. Liuko uzdangalas be tinklelio arba ortakiu. Kilimelis vairuotojo nedengia kilimo prie gazo pedalo. 5 laipsniu variatorius. Kaip tokiu metu auto per mazai pavaru. Automobiliui jei idetu turbina, pirkciau dar karta. Remonto dar neturejus. Aptarnavimas nera brangus. Tepalai filtrai 150 eur su darbu. kas 30000 km visi filtrai tai 350 eur kazkur. ties 60000 km : variklio ir reduktoriu tepalai + filtrai apie 600 eur Nuverteja mano nuomone gana stipriai. po 2m su 35000 km subaru centras pasiule perpirkti uz 18 k eur. Rinkoj pilna amerikonu kurie musa kaina. Jei vaziuosi tik mieste, tai yra konfortiskesniu alternatyvu. Auto atsiskleidzia bekeleje.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-28
2016 Subaru Outback 3.6r
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug galios, daug vietos, ypač gale, CVT transmisija, AWD sistema, kainos ir kokybės santykis
Didelės aptarnavimo išlaidos, lėtai veikiančios bagažinės durys, nėra priekinių ir galinių jutiklių, didelės kuro sąnaudos
"Subaru Outback 3.6R" yra vienas iš geriausių mano vairuotų automobilių. Jis yra galingas, malonu važiuoti su aukšta važiuokle. Jame yra labai daug įvairių, naudingų funkcijų. Gal kiek per daug yra mygtukų ant vairo ir prietaisų skydelio, bet man neiškilo kažkokių didesnių problemu. "EyeSight" sistema veikia labai gerai. Seniau net negalvojau, kad esu toks prastas vairuotojas, ji taip dažnai pypsi, bet ji neblogai padeda. Informacinė sistema yra viena iš geriausių, mano nuomone. Švari ir paprasta naudoti, nors balso valdymas yra per lėtas. Pirmasis dalykas, kurį pajusite, kai pradėsite važiuoti su "Outback", - tai reagavimas, kai lengvai paspaudžiate akceleratorių. Lygus pagreitis ir labai lengvai reaguoja žemyn. Kai jūs toliau spaudžiate koją, bėgiai toliau gan greitai ir švelniai pesijungia. Gan tylus salonas ir ganėtinai solidus automobilis. Per duobes ir nelygumus važiuoja labai sklandžiai. CVT pakaba yra labai įspūdinga. Kolkas su ja problemų neturi. Kuro sąnaudos yra šiek tiek didokos, Subaruima 9,9L / 100km užmiestį, o mieste 12,4L / 100km, o tai yra daug daugiau nei 2.5L Outback modelio. Nors visumoj mane tenkina. Vietos "Outback'uose" yra labai daug. Gale kojoms vietos yar daug, o bagažinė gan didelė. "Subaru Outback 3.6R" yra vienas iš geriausių, kuriuos aš esu vairavęs. Galia, vairavimo dinamika, erdvė, technologija ir ekonomiškumas. Nors degalų sąnaudos gali būti mažesnės su "V6" modeliu.
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-25
Nepirkit šio automobilio su benzinu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai pravažus automobilis, gali važiuoti belekur nebijodamas, kad užklimpsi, erdvi bagažinė, gale kojoms ir galvai vietos tikrai daug.
Didelės degalų sąnaudos, prasta garso izoliacija, CVT transmisija
Pirkimom automobilį autopliuse, buvo padarytas iš Amerikos. Iš pirmo žvilgsnio atrodė gan geras automobilis, bet apsigyvenus su juo pamatai jo stiprybes ir trūkumus. Pradėkime nuo pliusų: bagažinė tikrai erdvi, gale kojoms ir galvai tikrai daug vietos, priekyje taip pat, pakaba dirba tikrai minkštai ir absorbuoja kiekvieną nelygumą, medžiagos galėtų būti geresnės, bet čia gi ne premium klasės automobilis. Nu, o apie minusus jeigu pakalbėsime, tai variklis yra vienas iš didžiausių, mieste važiuojant galios tikrai užtenka, ( sąnaudos 10 l) bet tik išvažiuoji į autostradą pasimato l, kad automobiliui tikrai trūksta galios, benzino sąnaudos sukyla iki 15 l, mano mašinoje yra įtaisytos dujos, tai valgo autostradoje apie 20 l. Taip pat agresyviau važiuojant CVT pradeda kelti apsukas ir variklis pradeda žviegti, kitas minusas būtų garso izoliacija ir paskutinis menkas minusiukas būtų displėjus, kai saulė šviečia nieko negali įmatyti. Gedimų jokių neturėjęs, nes pirkau mašina su 16000 rida. Manau, kad už tokius pinigus yra geresnių alternatyvų
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2017-01-18
Subaru Outback 2016 2.5 cvt
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, salono kokybė, valdymas, greičių dėžė, saugumo sistemų gausa. Tai pirmas tokio aukšto lygio subaru gaminys
Pakankamai standi pakaba, bet tai valdomumo sąskaita
Labai tvirtas, gerai valdomas automobilis, pakankamai nedidelės benzino sąnaudos. Prikimštas elektronikos. Puikiai ir patikimai veikia eyesight sistema. Nėra jokių šios sistemos kvailiojimų kaip kituose modeliuose (pvz volvo analogas). Kokybiškas surinkimas, geros salono medžiagos. Variklis dėl cvt dėžės dirba labai žemais sūkiais, labai tylus.
Pilnas atsiliepimas...
 
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza 
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt