Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Įspūdingas išorės dizainas
- Pribloškiamai greitas
- Kokybiškas, išskirtinis interjeras
TRŪKUMAI
- Ilgas pakrovimo laikas
- Didelis svoris
- Itin brangus
"Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams"
Elektromobilio Tesla Model S misija paprasta ir kartu sunkiai pasiekiama – tapti komfortiškų prabangių sedanų su superautomobilio dinamika ir Toyota Prius ekonomiškumu etalonu. Tesla kompanija ne naujokė elektromobilių rinkoje, tad rezultatas turi būti itin įdomus. Akivaizdu, kad gamintojas stengiasi „užkabinti“ pirkėją ne tik techniniais duomenimis, bet ir nepriekaištingu dizainu. Amobilis platus, žemas, sportiškas, primena kupė automobilių siluetus. Model S linijos kruopščiai nugludintos, išbaigtos ir puikiai dera tarpusavyje. Nors po kapotu nesislepia variklis, tačiau radiatoriaus grotelių imitacija palikta. Be jokios abejonės puikus šio automobilio dizainas įtakojo vėlesnių automobilių, tokių kaip Ford Mustang Mach-E arba Mazda 6 dizaino kūrėjus. Model S interjeras pasitinka milžinišku lietimui jautriu ekranu, kuriuo valdomos visos automobilio sistemos ir kuris puikiai pabrėžia elektrinę automobilio prigimtį. Taip pat automobilis turi didelį panoraminį stoglangį, du bagažo skyrius – vieną priekyje ir kitą gale. Galinė bagažinė siekia net 745 litrus ir yra gerokai didesnė nei 540 litrų E klasės Mercedes-Benz bagažinė. Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams. Model S gaminamas naudojant itin standžią aliumininę platformą. Pirkėjai gali užsisakyti vieną iš trijų versijų: pigiausia iš jų vienu įkrovimu galės įveikti 250 km distanciją, o brangesnės – atitinkamai 320 km bei 480 km. Tai išties nemaža distancija tokių gabaritų, galios ir svorio elektromobiliui. Negana to, pati galingiausia Model S versija savo dinamika lygiuojasi ne į ką kitą, o į patį dviejų turbinų V8 varikliu ginkluotą BMW M5. Abu automobiliai panašūs tiek savo dydžiu, tiek dinamika: BMW automobilis nuo iki 100 km/h pagreitėja per 4.3 sekundės, tuo tarpu Tesla įvardina panašius skaičius: 4.4 sekundės. Galingiausia Model S versija išvysto 416 AG (310 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas akimirksniu. Tesla Model S turi 50:50 tobulai paskirstytą svorį tarp abiejų ašių, puikiai subalansuotą pakabą, todėl gerai laikosi trajektorijos posūkiuose. Svarbu išsilaikyti kiek slidžiose odinėse sėdynėse. Kaip teigė Tesla kompanijos vadovas Elonas Muskas: „mūsų tikslas yra pagaminti geriausią elektra varomą automobilį. Jame bus septynios vietos, dvi bagažinės ir žemas svorio centras – galvojote tai neįmanoma? Apsirikote. Aš didžiuojuosi šiuo automobiliu“.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
- Žurnalai „Automobile Magazine“, „Motor Trend“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
- Internetinis portalas „Yahoo!“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
- Internetinis portalas „CNET“ Tesla Model S išrinko 2012 metų automobiliu.
- Žurnalas „Time“ pripažino vienu iš 25 geriausių inovacijų per 2012 metus.
Šį automobilį vairuoja Red Hot Chili Peppers lyderis Anthony Kiedis:
Bei Matricos žvaigždė Laurence Fishburne:
Bei Cameron Diaz:
Bei Ben Affleck:
2015-12-28
technologijos.lt
Ką Tesla žada įgyvendinti iki 2020 metų Be visa kita, Muskas pažadėjo dramatiškai padidinti automobilių gamybą, išleisti vieną (ar galbūt du) visiškai naujus automobilius ir išpildyti save vairuojančių automobilių svajonę. Pažvelkime atidžiau, ką E. Muskas žada įgyvendinti iki 2020.
Pabaigti Gigafactory
Elono Musko milžiniška baterijų gamykla Nevadoje yra būtina kompanijos ateičiai, nes ji padės sumažinti jos naudojamų baterijų kainą.
Gigafabrikas, užimantis maždaug pusės milijono kvadratinių metrų plotą, padės kompanijai stipriai sumažinti naudojamų baterijų savikainą dėl masto ekonomijos, inovatyvios gamybos, atliekų sumažinimo ir paprasčiausio optimizavimo, kai didžiuma gamybos proceso vyks po vienu stogu.
Tesla planuoja, kad fabrikas, visu pajėgumu pradėsiantis veikti 2020, padės sumažinti jos baterijų kainą 30 %.
Tiesą sakant, Tesla teigia, kad Gigafactory baterijų elementų pagamins daugiau, nei bendrai visi ličio jonų baterijų gamintojai pagamino 2013 m.
Pradėti Model 3 ir galbūt Model Y gamybą iki 2017.
Gigafabrike pagamintos baterijos galės būti naudojamos pirmajame kompanijos plačiajai rinkai skirtame Model 3. Model 3 kainuos apie 35 000 $ ir vienu pakrovimu galės nuvažiuoti daugiau nei 200 mylių (320 km), sakė Muskas anksčiau šiais metais.
Rugsėjį Muskas teigė, kad Tesla planuoja pradėti Model 3 gamybą 2017 metais. Po kelių savaičių jis Twitteryje dar sakė, kad kompanija pademonstruos ir Model Y, kuris, kalbėta, bus Model 3 krosoverio versija, nors paskui jis tvitą ištrynė. Tad, gali būti, kad iki 2020 Tesla išleis du naujus automobilius.
Per tris metus nuvažiuojamą atstumą padidinti iki 1000 kilometrų.
Tesla automobiliai jau ir dabar nuvažiuoja toliausiai iš rinkoje esančių elektromobilių, bet iki 2017 Muskas siekia dramatiškai padidinti atstumą, kurį vienu įkrovimu galės įveikti Tesla automobiliai.
„Dabartinis rekordas priklauso Model S – 800 kilometrų (497 mylios), tai yra toliausiai nuvažiuota Modeliu S… jau nedaug trūksta“ rugsėjį sakė Muskas Danijos naujienų svetainei Borsen. „Spėju, 1000 kilometrų (621 mylios) atstumą įveiksime per metus ar porą. Sakyčiau, 2017-aisiais jau tikrai“.
Muskas pridūrė, kad iki 2020 Tesla automobiliai vienu įkrovimu veikiausiai galės nuvažiuoti 745 mylias (1200 km). Reikėtų pažymėti, kad nors toliausio Tesla nuvažiuoto atstumo rekordas yra beveik 500 mylių (800 km), oficialus, Aplinkos apsaugos agentūros patvirtintas Tesla Model S vienu įkrovimu nuvažiuojamas atstumas yra ~265 mylių (~430 km).
Suteikti savo automobiliams visišką autonomiškumą iki 2018
Kitas drąsus Musko pažadas, susijęs su Tesla, yra, kad automobiliai bus padaryti autonomiškais iki 2018 metų. Ir panašu, tai vyksta.
Kompanija išleido savo pusiau autonominę sistemą Autopilot spalio gale, o lapkritį Muskas sakė, kad ragino šios technologijos kūrėjų komandą ir kad Autopilot suteiktas „superaukštas prioritetas.“
Visai neseniai, Muskas pasakė, kad jis tebesiekia per ateinančius du metus Tesla automobiliams suteikti „4 lygio“ autonomiją, tačiau, pridėjo, kad nors technologija gal ir bus, visiško priėjimo prie jos vartotojas gali ir negauti.
Muskas sakė, kad „Tesla autonominiams automobiliams pasirodžius, vairuotojams gali tekti palūkėti, kol galės visiškai paleisti vairą iš rankų“, nes mažai tikėtina, jog reguliuotojai iki to laiko bus parengę įstatyminį reguliavimą.
2020 gaminti po 500 000 automobilių kasmet.
2015 metais Tesla gamins po ~50 000 automobilių, tačiau iki 2020 ji sieks gaminti po ne mažiau, nei 500 000. Tai reiškia, kad vos per keturis metus gamybą reikės padidinti dešimteriopai.
Nors toks planas, be jokios abejonės, labai ambicingas, Muskas gan užtikrintas , kad kompanija gali pasiekti tokį agresyvų augimą.
Lapkritį, Baron Funds investuotojų konferencijoje, Muskas sakė neatmetantis galimybės, kad Tesla vieną dieną taps didesnė už tokius automobilių pramonės gigantus kaip General Motors, Volkswagen, ir Toyota.
Cadie Thompson
www.businessinsider.com
|
Tesla modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Vidutiniai | Model 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Model S | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Roadster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Model Y | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Model X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Cybertruck | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Tesla Model S TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis