Markės
1718 iš 1917
Toyota Avensis, (T270) 2009 - 2018
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 20
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus kelyje
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Nedidelis variklių pasirinkimas
"Euro NCAP testavimuose Avensis gavo penkias žvaigždutes su bendru 81 % įvertinimu"
Trečios kartos Toyota Avensis dizainas suprojektuotas taip, kad būtų labiau aerodinamiškas ir labiau atletiškas. Nors automobilis gerokai pasikeitė, tačiau išlaikė savo pirmtakui būdingus bruožus. Avensis oro pasipriešinimo koeficientas (Cd) yra labai geras - 0.28 sedanui ir 0.29 universalui. Kitas tikslas buvo sukurti pačią komfortiškiausią pakabą klasėje, tačiau neprarandant gero valdymo. Avensis turi priekinę McPherson tipo pakabą ir galinę komfortišką dviejų skersinių svirčių. Automobilis labai saugus, turi standartines septynias oro pagalves, galinio susidūrimo atveju naudojami aktyvūs galvos atlošai, kad sumažintų kaklo sužalojimus. Itin stipriai stabdant automobilio galiniai žibintai turi mirksėjimo funkciją. Euro NCAP testavimuose Avensis gavo penkias žvaigždutes su bendru 81 % įvertinimu. Avensis buvo komplektuojamas su trimis benzininiais ir keturiais dyzeliniais varikliais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
3.6

Atsiliepimai įvertinti 165 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Linas De | 2015-01-24
Toyota Avensis 2012 (facelift)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išvardinti atsiliepime
Išvardinti atsiliepime
Pagaminimo metai: 2012
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas
Taip jau nutiko, kad 2012.10.25 iš salono išsivariau visiškai naujutėlį "facelift'inį" Avensį. Turėjau du pasirinkimus arba VW Golf VI 1.6 TDI, arba Toyota Avensis 2,0 D4D. Visi logiški pamastymai bei bandomasis važiavimas lėmė Avensio pasirinkimą. Pirmieji pastebėti pliusai: 1) audio sistema, nors tai ir buvo šiek tiek turtingesnė versija už bazinį modelį, tačiau muzika groja tikrai gerai. Multimedijos sistema su lietimui jautriu ekranu ir Bluetooth labai lengvai perprantama ir patogi; 2) automobilis gerai stovi ant kelio; 3) galinio vaizdo kamera - velniškai patogus dalykas parkuojantis; 4) Webasto ir priekinio lango valytuvų atšildymas; 5) didelė bagažinė; 6) patogiai išdėlioti valdymo mygtukai ir kt. funkcijos. Pirmieji pastebėti minusai: 1) prasta garso izoliacija; 2) nepatogios "velniškai" kietos sėdynės; 3) metalic apdaila salone - dažai braižosi net ne nuo daiktų, o netyčia nagais ar telefonu perbraukus "metalizuotą" paviršių lieka įbrėžimai; 4) didelis apsisukimo spindulys. Nors Lietuvoje (P.S. ir ne tik) Toyota automobiliai laikomi kaip kokybės etalonas, tačiau ta kokybe man džiaugtis teko neilgai (P.S. tikiuosi, kad tik man toks automobilis papuolė). Tai toli gražu nebe tas pats Toyota Avensis gamintas 2003-2008 metais. Jame tiek sėdynių, tiek apdailos ir važiavimo kokybė visai nebe ta - jaučiamas taupymas visur kur imanoma. Įveikus 20 t. km prasidėjo linksmybės ir istorija nemeilę šios markės automobiliams - pirmiausia pastebėjau, kad pradėjo barškėti automobilio langai ir braškėti panelė važinėjant duobėtais Kauno keliais ar garsiau paleidus muziką. Suprantu, kad kelio danga turi įtakos visiems automobilio mazgams, bet tik ne tokiu atveju kai automobilis nuvažiavęs tik tokį atstumą. Nuvykus į atstovybe vadybininko buvo paaiškinta - "O ko norėt, juk dabar visi taupo kur gali. Iš kur Jūs galvojat atsiranda akcijos ir nuolaidos automobiliams?" Tai tik buvo pradžia to, kas lėmė mano tapimą "etatiniu" Toyotos centro lankytoju, vidutiniškai bent kartą per mėnesį :) Nustojo veikti klimato kontrolė - tiesiog nustojo veikti ir tiek, o prietaisų skydelyje gruodžio mėn įsižiebė -55°C. Atstovybėje pakeistas lauko temperatūros daviklis. Problema pašalinta iškart. Pravažiavus apie 30 t km. variklio skyriuje atsirado pašalinis garsas. Jis buvo jaučiamas kai apsukos būdavo tarp 1600-1900 aps/min. Vėl teko vykti į atstovybę. Pirmoji mechaniko apžiūra pateikė išvadą - vairuotojui su galva problemos :) Likau pamalonintas :D Atvykus garantiniam aptarnavimui - tepalų keitimui, pavyko prisikalbinti vadybininką ir įrodyti, kad tas pašalinis garsas variklio skyriuje tikrai egzistuoja. Mechaniko sprendimas vėlgi nustebino - generatoriaus dirželis buvo suteptas tepalo panašaus į Solidol'ą :D žinoma tai problemos neišsprendė, o tik sukėlė pastovų dirželio cypimą. Kitą dieną automobilį vėl palikau atstovybėje. Tokie užsukimai pas juos kartodavosi į mėnesį bent po kartą, nes tas pašalinis garsas nebūdavo pašalinamas, nes pasak atstovų "tai ne elektroninis gedimas, o mechaninis - o tokių diagnostika nemato". Labai dažnai gyvent auto salone negalėjau, nes reikėjo dirbti ir savo tiesioginį darbą, o ne tik užsiimti automobilio remontu. Deja atstovybė suteikti pakaitinio automobilio negali, nes pasirodo šis gedimas nėra toks, kad automobilis negalėtų visiškai važiuoti, tad tokiu atveju jie gali tik pasiūlyti nuomą "geresnėmis sąlygomis". O pakeista buvo išties daug: generatoriaus dirželis, net 2 kartus. Pats generatorius. Pagrindinis variklio diržas. Galiausiai suprato, kad reikia pakeisti kažkokią "generatoriaus sankabą" - tuo kartu buvo pašalintas tas garsas su kuriuo teko gyventi apie 40 t km. Po pirmos žiemos išlindo rūdžių dėmė ant bagažinės dangčio (matysite nuotraukoje). Klientų aptarnavimo specialisto atsakymas pritrenkė: "kadangi toji detalė, kurioje yra įmontuotos numerių apšvietimo lemputės prie kėbulo pritvirtinta ne Toyotos varžtais, tad šiuo atveju negalime Jums niekuo padėti. Tai Jūsų problema". Mano pasisakymas buvo toks: "bet juk tos rūdys kenkia ir visam kėbului". Man atsakė: "tai į garantiją neįeina. Garantija 3 metams arba 100 t km. ridai suteikiama tik varikliui ir pavarų dėžei, visos likusios problemos yra Jūsų asmeninės". Tuomet supratau, kad ir čia garantija galioja kaip naujos statybos būstuose - tol kol pervedi pingus. Negana to prieš atsikratant automobiliu prie 91 t km. ridos manasis Avensis pateikė man didžiausią dovaną - nustojo veikusi turbina :D Džiaugiuosi, kad tai įvyko garantiniu periodu, tačiau tuo labai nesidžiaugė atstovai salone...Detalė pakeista nauja. Sudie Toyota, daugiau neberizikuosiu su šia marke...Tikiuosi, kad tai tik mano tokia karti patirtis, na bet antra kartą lipti į tą pačią upę nenorėčiau :)
Variklis
1) bukas variklis ir stipriai jaučiama "turbo duobė". Jei yra galimybė nesirinkti 2.0 d4d dyzelinio (91 kW) variklio. 2.2 d4d (110 kW)- sąnaudos tokios pačios, o trauka nepalyginama. 2.2 D-CAT 130 kW vėlgi turi savų niuansų, neveltui pašalintas iš Toyotos ir iš Lexus variklių gamos. Velniškos sąnaudos - mieste apie 10 l (anksčiau turėjau Lexus IS 220d 2007' tad rašau iš savos patirties) trauka neįspūdinga ir ateityje laukiančios problemos su DPF filtru, kuris ne toks pats kaip 91 kW ar 110 kW varikliuose; 2) deklaruotų vidutinių kuro sąnaudų (4,5 l) per 2 metus naudojimo nepavyko pasiekti laikantis kelių eismo taisyklių, na gal tokias sąnąudas ir imanoma pasiekti važiuojant 90 km/h ir t.t. Važinėju 70 proc. autostradoje, 30 proc mieste. Keisčiausias fenomenas, kad sąnaudos žiemą nukrisdavo iki 6,2 o vasarą būdavo 6,5.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksploatacijos kaštai tokie kaip tepalų ir kaladėlių keitimas - kainos "proto" ribose.
Patarimai perkančiajam
Tai nebe ta Toyota, kuri būdavo iki 2008 metų. Teko bendrauti su pora žmonių naudojančių šiuos automobilius, abu prieš tai naudojosi ansktesnės kartos Avensiai. Atsiliepimai: "tai jau nebe tas Avensis". Tad sunku ką ir patart, patys turit spręst. Tikriausiai man toks - nekoks automobilis papuolė.
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 165)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt