Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Praktiškas
- Kokybiškas interjeras
- Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Nuobodus kelyje
- Neišsiskiriantis dizainas
- Nedidelis variklių pasirinkimas
"Euro NCAP testavimuose Avensis gavo penkias žvaigždutes su bendru 81 % įvertinimu"
Trečios kartos Toyota Avensis dizainas suprojektuotas taip, kad būtų labiau aerodinamiškas ir labiau atletiškas. Nors automobilis gerokai pasikeitė, tačiau išlaikė savo pirmtakui būdingus bruožus. Avensis oro pasipriešinimo koeficientas (Cd) yra labai geras - 0.28 sedanui ir 0.29 universalui. Kitas tikslas buvo sukurti pačią komfortiškiausią pakabą klasėje, tačiau neprarandant gero valdymo. Avensis turi priekinę McPherson tipo pakabą ir galinę komfortišką dviejų skersinių svirčių. Automobilis labai saugus, turi standartines septynias oro pagalves, galinio susidūrimo atveju naudojami aktyvūs galvos atlošai, kad sumažintų kaklo sužalojimus. Itin stipriai stabdant automobilio galiniai žibintai turi mirksėjimo funkciją. Euro NCAP testavimuose Avensis gavo penkias žvaigždutes su bendru 81 % įvertinimu. Avensis buvo komplektuojamas su trimis benzininiais ir keturiais dyzeliniais varikliais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: exzona | 2015-08-12 |
Avensis 2.0 D4D Mechaninis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimas, gerai surinktas
Apart patikimas ir gerai surinktas - daugiau nesiūlo nieko tikra. Nykus auto. Mažas bakas.
|
Pagaminimo metai: 2013
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Nykus automoblis. Važiuojant 5 bėgiu 80 km/h - ekonomiškas. Kokybiškas vežimas su patogiomis sėdynėmis ir daug vietos. Pirktas iš salono. Pravažiuota apie 70 000 km. KĖBULAS. Talpus auto. Su didžiule bagažine. Garso izoliacijos - praktiškai nėra. Jei užsidėsit padangas su didesniu sukibimu - šniokštimas bus LABAI akivaizdus. Nuo 80-100 km/h - prasideda visokio tipo vėjo šnypštimai/švilpimai iš abiejų durelių priekinių kampų. Važiavau su kita (tokia pat AVENSIS) - rezultatas tas pats. Kuo greičiau, tuo stipriau. CLIMA. Pavasarį, kai orai keičiasi iš lietaus į saulę - tą "automatinę klimato kontrolę" sukioji kaip mechaninį kondicionierių. Žodis AUTO - vykdo kažkokią kitokią funkciją, ne temperatūros palaikymo salone :) ŠVIESOS. Trumposios - pusėtinai, galėtų būti geriau. Ilgosios - sukuria šviesos "burbulą" į dangų. Kažkokį bendrą apšvietimą duoda. Realiai - nelabai pailgėja kelio matomumas. Tik atšvaitėliai tolimesni atsispindi ir tiek. STEREO-MULTIMEDIA. Garsas tiesiog tragiškas. Iškastruotas kažkoks. Žemi - jų per daug ir baubiantys. Aukšti - ypač aukšti, pjaunantys ausį,. Viduriniai dažniai - jų ten kaip ir nėra. Tiesiog perėjimas tarp baubiančių žemų ir pjaunančių aukštų. PARKING CAMERA. Spalvota, iš esmės vaizdą rodo, tačiau siauresniu kampu nei automobilio bamperis. Tinka tik stebėti atstumą iki sienos ar kitos auto - naviguoti pagal ją: turėtų būti draudžiama CASCO polise :)))) TOUCH-SCREEN - labai jau stipriai reikia mygti, kad suveiktų. Papigiaja jausmas toks. AUTO VALYTUVAI: kol kas patys geriausi AUTOMATINIAI kokius tik teko bandyti. Visada ant AUTO. Lyja ar ne - AUTO. VAIRAS. Elektrinis stiprintuvas. Lengvas pakankamai. Atgalinio ryšio - minimaliai. Virš 150 km/h staiga užvažiavus ant labiau šlapios kelio dangos 2-3 sekundes vairas atsijungia nuo ratų ir vairuotojas puola į paniką, nes tuoj užsimušim - automobilis nebevaldomas. Po tų 2-3 s kompas "susigaudo" ir vėl automobils valdosi. Tas pats, tik dar baisiau įvarius į balą ilgesnę. Prasiseda visokios stabilumo kontrolės, geltonos lemputės, priverstinis lėtėjimas - agonija ir panika kitaip tariant. Žiemą - važiuoji kaip kiaušinių pasikrovęs ir tiek tos bėdos. Apibendrintai - lyg ir aukščiausios/verslo klasės auto. Bent jau taip pardavėjai sako. Lyg ir yra ilgas sąrašas privalumų. Lyg ir negenda. Tačiau važiuoji ir galvoji - ar sekantis bus AVENSIS? Ir VISADA prieini prie tos pačios išvados: žmonai - taip, geram vadybininkui - taip. Sau - niekada nesakyk niekada :))) Bet pasakyti tai norisi :) |
Variklis |
Silpnas motoras. Reikia spausti dugna, kad gautum kažkokią dinamiką. Lenkimus užmiestyje - reikia planuotis iš anksto. Sponsorium nelabia pabūsi, iš paskos - irgi teks prakaituoti. Ekonomija .... važiuojant 80-90 km/h apie 5 - 4,5 L ... nežinau ar tai galima vadinti ekonomija? Mieste - iki 9 L. Trasoje: 6 - 9 L. Žodžiu ekonimja kaip ir yra, bet jei tik paspaudi - nelabai kas telieka. O jei nespaudi - nelabai tas motoras ir sukasi. Bukas, lėtas, vagus. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Vienintelis pliusas - retai genda, gal beveik negenda. Ir nuvertėjimas pusėtinas. Servisas geras - t.y. meistrai mokyti, kokybės kontrolė gera, greitai dirba, nekosmosą kainuoja aptarnavimai. |
Patarimai perkančiajam |
Varykit į autorizuotą servisą. Pasakys viską. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 86)
Toyota Avensis TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis