Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Carina E modelį, o 2001 metais buvo pristatytas ir Avensis Verso modelis - tai didelis vienatūris su septyniomis sėdimomis vietomis ir 2.0 litrų varikliu. Avensis Verso kaip ir kiti Avensis modeliai pasižymi puikia surinkimo kokybe, patikimumu, erdviu ir patogiu vidumi, dosnia įrangą bei patikimu elgesiu kelyje. Ko šis automobilis nesuteikia tai įpatingumo jausmo.
1997 metais Toyota pristatė Avensis vardą, kuris pakeitė ankstesnį SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Simas | 2013-08-22 |
praktiškiems žmonėms patiks! |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
patogus išplanavimas (visgi atsilieka nuo C8/Peugeot 807), kompaktiškas tūris ir geras manevringumas (kaip septynviečiui), geras matomumas, vairo pasukamumas, ekononomiškas, tylus ir galingas variklis, minkšta ir kalbama, kad patvari pakaba
rūdys (turbūt čia tik konkretus mano egzempliorius), salono dizainas, prasta kiliminė danga, aukštas bagažinės dangtis ir nelygios grindys, neišimama priekinė keleivio sėdynė, mažiau įvairaus sėdynių statymo galimybių (lyginant su konkurentais)
|
Bendras automobilio aprašas |
Mašina atrodo nedidelė, nes jos formos visai neprimena kampuoto autobuso. Tik kai šalia jos pamatai "normalų" automobilį (Primera, Astra, Corola), supranti, kokia ji išpūsta. pagal ilgį ji kaip bet kuris vidutinio dydžio sedanas (laguna, passat), tik aukštis gerokai didesnis ir gal šiek tiek plotis. Salone 7 padorios sėdimos vietos (visur rašo, kad galinės dvi vietos tiks tik vaikams - nesąmone, jei vidurinės eilės sėdynės paslinktos į priekį, o vietos kojoms čia bet kuriuo atveju per akis, gale puikiai tilps ir suaugusieji). Įlipti, psisegti vaikus - taip pat jokios bėdos, nes lubos aukštai, durys plačios. Tiesa, septyni suaugėliai turės labai nedaug vietos bagažui, užtat nemažai daiktų galima sukaišioti po keleivių kojomis (bulių maišas, maistais, obuolių dėžės)... Bagažinė jos labai patogi šeimai - varstosi lengvai, slenkstis neleidžia išriedėti kroviniui, nereikia žemai lenktis. Bet nepatogi statyboms - grindys nelygios, aukštas slenkstis, siaurokos durys, viduje - amortizatorių piliastrai. Bagažinė turi žamutinį, slaptą skyrių, kuriame beveik neišsikišdamas telpa 60 Ltr talpos dujų balionas. Važiuoja mašina minkštai, tyliai, duobėtu asfaltu - labai maloniai, tik žvyrkeliu-tarka važiuojant girdisi įvairūs braškėjimai. Sėdėsena aukšta, apžvalga - puiki, salono erdvė - prabangi. Salono dizainas - patogus, bet nestilingas, butaforinė medžio apdaila - naivi, "aliuminio" apdaila centrinėje konsolėje - neilgaamžė. Visur pilna bordačiokų, skrynelių, nišelių, stiklinių ir butelių laikiklių - patogu keliaujant su šeima. Visos keturios durys užsidarinėja nepatikimai, lyg ir tyliai, švelniai, tačiau nuolat pasitaiko reikalas sustoti ir patikrinti, kurios durys neuždarytos. sėdynės patogios, reguliavimo diapazonas labai platus, audinys - patvarus. Dugne ir aplink slenksčius, dureles, pažeistose vietose visur matyti rūdys (teks daryti papildomą antikorozinę apsaugą, kitaip 5-ių metų ji gali ir neatlaikyti). Nors mašina buvo atmestinai prižiūrėta (matosi pagal kėbulo defektų skaičių), visa elektronika veikia, net keista. |
Variklis |
150 PS 2.0 VTTI variklis tylus, persėdus nuo dyzelio dažnokai suabejoji, ar jis vis dar užvestas. Mašina pajuda ir greitėja lengvai, elastingumas neblogas. Pavyzdžiui, Žirmūnų žiedą galima pravažiuoti 5 pavara ir išvažiuojant pakankamai sklandžiai (tik nesparčiai) didinti greitį. kai greitis virš 100km/h, arkliai kažkur išsivaikšto, tada tikrai neatrodo, kad jų net 150. To užtenka normaliam ir netgi maloniam važiavimui, bet prieš naujesnes mašinas jau nepaambalinsi, pagreitį galėčiau lyginti su 66 KW turbodyzeline Primera. Nemanau, bet labai abejoju, ar esant reikalui mašina pasiektų 170km/h greitį, nekalbant apie deklaruojamus 195km/h. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kuro sąnaudos maloniai nustebino. Išmatuotos sąnaudos užmiestyje 8,3 Ltr dujų /100km. Mieste (apsnūdusiame vasariniame Vilniuje) 10,8 Ltr/100km. taigi, vidutiniškai 100km man su ja kainuoja ~19 Lt. turint omeny dydį, patogumą, masę - geriau nė nereikia. 2007-aisiais buvęs savininkas už šią 2003-iųjų mašiną su 130,000 rida mokėjo 37,000Lt. 2013-aisiais su 266,000 rida pardavė man už 10,000Lt. iškart nusipirkęs įdėjo dujų įrangą (3000Lt, BRC), keitė šarnyrus, stapdžių diskus, rato guolį, lemputes. Daugelio dalių, kurias esame įpratę keisti bent kas du metus, nė nejudino (granatos, sailentblokai, traukės, amortizatoriai, spyruoklės, sankaba...). dabar reikia keisti granatas, amortizatorių gumas, stapdžių diskus. Žodžiu, jam mašina kainavo (nuvertėjimas + remontas) ~5000 kasmet, užtat beveik negaišo laiko servisuose ir labai mažai mokėjo už kurą. Jeigu aš su ja pravažiuosiu ~5 metus ir parduosiu už ~2000, man vieni metai kainuos 1600Lt + remontai, kurių, tikėtina, dabar bus daugiau. |
Patarimai perkančiajam |
Žiūrėti, ar ne per daug prarūdijus, rinktis benzino/dujų kombinaciją vietoj dyzelio (tikėtina, kad mašina mažiau pravažiavus, maženė važiavimo kaina), patikrinti pakabą, derėtis. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 54)
Toyota Avensis Verso TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis