Simas | 2013-08-22 |
praktiškiems žmonėms patiks!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patogus išplanavimas (visgi atsilieka nuo C8/Peugeot 807), kompaktiškas tūris ir geras manevringumas (kaip septynviečiui), geras matomumas, vairo pasukamumas, ekononomiškas, tylus ir galingas variklis, minkšta ir kalbama, kad patvari pakaba
rūdys (turbūt čia tik konkretus mano egzempliorius), salono dizainas, prasta kiliminė danga, aukštas bagažinės dangtis ir nelygios grindys, neišimama priekinė keleivio sėdynė, mažiau įvairaus sėdynių statymo galimybių (lyginant su konkurentais)
|
Mašina atrodo nedidelė, nes jos formos visai neprimena kampuoto autobuso. Tik kai šalia jos pamatai "normalų" automobilį (Primera, Astra, Corola), supranti, kokia ji išpūsta. pagal ilgį ji kaip bet kuris vidutinio dydžio sedanas (laguna, passat), tik aukštis gerokai didesnis ir gal šiek tiek plotis.
Salone 7 padorios sėdimos vietos (visur rašo, kad galinės dvi vietos tiks tik vaikams - nesąmone, jei vidurinės eilės sėdynės paslinktos į priekį, o vietos kojoms čia bet kuriuo atveju per akis, gale puikiai tilps ir suaugusieji). Įlipti, psisegti vaikus - taip pat jokios bėdos, nes lubos aukštai, durys plačios. Tiesa, septyni suaugėliai turės labai nedaug vietos bagažui, užtat nemažai daiktų galima sukaišioti po keleivių kojomis (bulių maišas, maistais, obuolių dėžės)... Bagažinė jos labai patogi šeimai - varstosi lengvai, slenkstis neleidžia išriedėti kroviniui, nereikia žemai lenktis. Bet nepatogi statyboms - grindys nelygios, aukštas slenkstis, siaurokos durys, viduje - amortizatorių piliastrai. Bagažinė turi žamutinį, slaptą skyrių, kuriame beveik neišsikišdamas telpa 60 Ltr talpos dujų balionas. Važiuoja mašina minkštai, tyliai, duobėtu asfaltu - labai maloniai, tik žvyrkeliu-tarka važiuojant girdisi įvairūs braškėjimai. Sėdėsena aukšta, apžvalga - puiki, salono erdvė - prabangi. Salono dizainas - patogus, bet nestilingas, butaforinė medžio apdaila - naivi, "aliuminio" apdaila centrinėje konsolėje - neilgaamžė. Visur pilna bordačiokų, skrynelių, nišelių, stiklinių ir butelių laikiklių - patogu keliaujant su šeima. Visos keturios durys užsidarinėja nepatikimai, lyg ir tyliai, švelniai, tačiau nuolat pasitaiko reikalas sustoti ir patikrinti, kurios durys neuždarytos. sėdynės patogios, reguliavimo diapazonas labai platus, audinys - patvarus. Dugne ir aplink slenksčius, dureles, pažeistose vietose visur matyti rūdys (teks daryti papildomą antikorozinę apsaugą, kitaip 5-ių metų ji gali ir neatlaikyti). Nors mašina buvo atmestinai prižiūrėta (matosi pagal kėbulo defektų skaičių), visa elektronika veikia, net keista. 150 PS 2.0 VTTI variklis tylus, persėdus nuo dyzelio dažnokai suabejoji, ar jis vis dar užvestas. Mašina pajuda ir greitėja lengvai, elastingumas neblogas. Pavyzdžiui, Žirmūnų žiedą galima pravažiuoti 5 pavara ir išvažiuojant pakankamai sklandžiai (tik nesparčiai) didinti greitį. kai greitis virš 100km/h, arkliai kažkur išsivaikšto, tada tikrai neatrodo, kad jų net 150. To užtenka normaliam ir netgi maloniam važiavimui, bet prieš naujesnes mašinas jau nepaambalinsi, pagreitį galėčiau lyginti su 66 KW turbodyzeline Primera. Nemanau, bet labai abejoju, ar esant reikalui mašina pasiektų 170km/h greitį, nekalbant apie deklaruojamus 195km/h. Kuro sąnaudos maloniai nustebino. Išmatuotos sąnaudos užmiestyje 8,3 Ltr dujų /100km. Mieste (apsnūdusiame vasariniame Vilniuje) 10,8 Ltr/100km. taigi, vidutiniškai 100km man su ja kainuoja ~19 Lt. turint omeny dydį, patogumą, masę - geriau nė nereikia.
2007-aisiais buvęs savininkas už šią 2003-iųjų mašiną su 130,000 rida mokėjo 37,000Lt. 2013-aisiais su 266,000 rida pardavė man už 10,000Lt. iškart nusipirkęs įdėjo dujų įrangą (3000Lt, BRC), keitė šarnyrus, stapdžių diskus, rato guolį, lemputes. Daugelio dalių, kurias esame įpratę keisti bent kas du metus, nė nejudino (granatos, sailentblokai, traukės, amortizatoriai, spyruoklės, sankaba...). dabar reikia keisti granatas, amortizatorių gumas, stapdžių diskus. Žodžiu, jam mašina kainavo (nuvertėjimas + remontas) ~5000 kasmet, užtat beveik negaišo laiko servisuose ir labai mažai mokėjo už kurą. Jeigu aš su ja pravažiuosiu ~5 metus ir parduosiu už ~2000, man vieni metai kainuos 1600Lt + remontai, kurių, tikėtina, dabar bus daugiau. Žiūrėti, ar ne per daug prarūdijus, rinktis benzino/dujų kombinaciją vietoj dyzelio (tikėtina, kad mašina mažiau pravažiavus, maženė važiavimo kaina), patikrinti pakabą, derėtis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Darka | 2009-06-30 |
Avensis Verso
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Maža kaina, talpumas
Bukas variklis, sankaba, sankaba, sankaba, salonas beveidis.
|
Tai dyzeline Avensis Verso versija. Variklis siam auto tikrai per silpnas, nors tiem kas nesusidure su MB, BMW ar VW grupes dyzeliniais varikliais atrodo netgi pakankamai galingas. Taciau pripratus prie vokiskų variklių "griebimo" nuo 1500 apsukų tenka nusivilti. Toyotinis dyzeliukas kažką pradeda rodyti tik nuo 2000, taciau gana patikimas ir važiuojant pencininko režimu visai tinkamas. Pagrindinė bėda sankaba su smgračiu. Reikia susitaikyti, kad ją pakeitus ( o ji atseis apie 4 tūkstantėlius lietuviškų), vėl prie jos grįšit po 100 000 km.
Kas liečia kitų mazgų patikimumą- viskas puiku, tiesa daugumoje jos visos "kiauros" ir daugiau nei pusė neturi net kondicionieriaus . Dažniausiai atvaromos iš Danijos, nes tik ten jos buvo populiarios, kaip krovininės ( be galinių sėdynių). Dauguma jų yra su dakomplektuotom sėdynėm, todėl apie gale sėdinčių keleivių saugumą, bei saugumą šoninio smūgio atveju, negali būti ir kalbos.
Garso izoliacija nuo variklio pusėtina, tačiau arkų izoliacija ir prasimušantis vėjo garsas važiuojant didesniu greičiu tiesiog didžiulis.
Išorės išvaizda tikrai nebloga, tačiau viduje nėra net už ko akiai užsikabinti- viskas "sausa" ir liūdna. Vairuotojo sėdėsena gana patogi, viskas gerai matosi, sėdynės pusėtinos, sėdynių medžiaga beveik už visų konkurentų prastesnė.
Vienas didelis pliusas- gana ženkliai mažesnė kaina, nei konkurentų.
Ko gero dėl to Toyota ir atsisakė šio modelio gamybos ir pardavė jų nedaug. D4D Po metų važnėjimo parduota už pakankamai normalia kainą, tačiau gana sunkokai parduodama mašina. Gerai kad buvo tikrai gero stovio tiek optiškai, tiek tecnine prasme. Sankaba/smgratis
Pilnas atsiliepimas...
|
|