Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Triukšmingas prie didesnių greičių
- Nedidelė bagažinė
"Toyota C-HR panašu išsyk taps siektinu pavyzdžiu visiems gausiems konkurentams kompaktiškų krosoverių rinkoje"
Su Toyota C-HR japonų gamintojas taiko tiesiai į dešimtuką - šis automobilis “pasmerktas” sėkmei. Tai kompaktiškas krosoveris, kas labai vertinama Europoje, jis turi išskirtinį agresyvų dizainą panašiai kaip didelės sėkmės susilaukęs Nissan Juke, taip pat automobilis turi hibridinę pavarą kas tuoj taps būtinybė ir galiausiai tai yra Toyota, kuri garsėja neprastu patikimumu. Tad automobilis tikrai taps mylimu ir visų trokštamu. Automobilio dizainas sėkmingai tęsia Lexus ir Toyotą stilistiką – gausybė įvairių netikėtų linijų sukuria šiek tiek chaotišką įspūdį, tačiau įsižiūrėjus pastebima linijų harmonija kas priverčia skirti daugiau dėmesio automobiliui. Dėka kupė stiliaus profilio Toyota C-HR atrodo mažesnis nei ištikrųjų yra, nors yra tokio pačio dydžio kaip Nissan Qashqai ar Seat ATECA. Viduje Toyota dizaineriai nenuvilia – čia matome drąsias linijas, paakcentuotą LCD ekraną centre. Nors jo dydis ir pozicija gali pasirodyti ne visiems vairuotojams patogi. Kas ištiesų yra įdomu, tai pagirtina medžiagų kokybė – tai kiek netikėta, tačiau tai vėlgi parodo, kad Toyota su šiuo modeliu neketina prašauti pro šalį. Erdvės keleivių kojoms taip pat užtenka, o ir žemėjantis stogas nėra toks žemas kaip gali pasirodyti. Žinoma tai kompaktiškas automobilis, tad aukštiems keleiviams ant galinių sėdynių nebus labai patogu. Bagažo skyrius veikiau palyginamas su Ford Fiesta automobilio skyriumi nei su visureigiais. Automobilis yra komplektuojamas su dviem varikliais - 1,8 litro benzinine/elektrine jėgaine ir 1.2 litro turbo benzininiu varikliu. 122 AG galios naujoji Toyota hibridinė sistema yra efektyvesnė bei lengvesnė už ankstesnę versiją ir suteikia dar aštresnių vairavimo pojūčių. Optimali hibridinės sistemos komplektacija, kurią lėmė pritaikyti lengvesni ir mažesni elementai ir jų permontavimas kitose vietose, padėjo pasiekti žemesnį automobilio svorio centrą. Ši pavara komplektuojama su CVT pavarų dėže. 1,2 L variklis su turbokompresoriumi, kuris pirmąkart pasirodė Auris modelyje, gali būti komplektuojamas su šešių pavarų mechanine pavarų dėže arba nuolatinio kintamojo veikimo automatine transmisija, kuri sukurta pateisinti Europos vartotojų lūkesčius. Kelyje automobilis taip pat stebina – kiek netikėtai Toyota markei krosoveris yra puikiai valdomas. Kad kompanija šiam parametrui skyrė daug dėmesio liudija tas faktas, kad galinė pakaba yra dviejų skersinių svirčių, kuri paprastai montuojama sportiškuose automobiliuose. Be to automobilio svorio centras sumažintas sumontuojant variklį labai žemai ir pakreipiant jį kampu. O hibridiniai modeliai baterijas turi sumontuotas po galine sėdyne, kas leidžia optimaliai paskirstyti svorį tarp priekinės ir galinės ašies. Tad Toyota C-HR panašu iškarto taps siektinu pavyzdžiu visiems gausiems konkurentams kompaktiškų krosoverių rinkoje.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-09-29 |
Nedidelis taupus miesto SUV'as |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dizainas, vairavimo malonumas, kuro sąnaudos, garso izoliacija ir važiuoklės minkštumas su R18.
Multimedia, audio garso kokybė,
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Vairuoju hibridinę versiją Luxury Plus komplektacijos. Puikus miesto automobilis 90proc važinėju mieste realios sąnaudos apie 5ltr. Kažkiek abejojau dėl galinių durelių langų, bet nepatikėsit kaip jie patiko vaikams, nėra ten taip tamsu ir nejauku kaip nupasakoja daugelis youtube "apžvalgininkų". Iki šiol tai pirmas hibridas mano auto parke jausmas superinis kai tyliai išvažiuoji iš aikštelės arba iš lėto startuoji sankryžoje. Automato garsas kiek keistokas prie jo reikia priprasti, bet jis atsiranda tik stipriau spaudžiant gazą, kas iš esmės dar labiau motyvuoja neperspausti ir judėti eco režimu. Adaptacininė kruizo kontrolė veikia puikiai, automobilis reaguoja jei be posūkio kerti skiriamąją juostą ir gražina automobilį į važiuojamąją juostą, tačiau tai nėra tas variantas, kai gali nukelti rankas ir visiškai jos nevairuoti, nes gražinimas į juostą yra momentinis ir esant staigiasniam posūkiui jo neįveikia ir išvažiuoja į priešpriešinę juostą. Vietos automobilyje yra pakankamai mano ūgis 190 puikiai jaučiusi tiek priekyje tiek gale specialiai išbandžiau. Ko automobilyje trūktsa... šiek tiek silpnoka audio aparatūra jei yra galimybė JBL versijai, labai rekomenduočiau. Sėdynių ir vairo valdymas mechaninis be jokių atminčiu, kai keičiamės su žmona erzina kiekvieną kartą perstatinėti padėtis. Kiek lėtokas Toyota touch 2 go media valdymas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Teks keisti elektrinės dalies laidus, nes buvo atšauktas, bet dėl to tik vertinu Toyota klaidų pripažinimą, ko nesulauksi iš wagenu grupės. |
Patarimai perkančiajam |
JBL sistema būtų pliusas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Toyota C-HR TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis