Markės
1420 iš 1571
Toyota Celica 1990 - 1994
Toyota Celica, 1990 - 1994
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.617% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 8
19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Toyota Celica vardu vadinami itin populiarūs Toyota kupė ir kabrioletai gaminami su 4 cilindrų varikliais. Naujas modelis smarkiai skiriasi nuo senesniojo dizaino – jis tapo apvalainas, lenktomis linijomis, kas buvo gan neįprasta tuo metu. To dėka dar ir šiandien automobilis neatrodo labai senas. Vairuotojai taip pat vertina automobilio gebėjimus posūkiuose ir tipišką Toyota ilgaamžiškumą. Buvo gaminama ir galinga turbo GT-Four versija su tarpiniu oro aušintuvu. JDM rinkai skirtas GT-Four turi 225 AG (165 kW) galią ir 304 Nm sukimo momentą su sportiškesne įpurškimo sistema ir keramine turbina. Visa galia perduodama į nuolatinio veikimo 4WD visų varomųjų ratų sistemą. Automobilis yra lengvai valdomas net ir prie didelių greičių, yra patrauklus, tačiau turi ir trūkumų – maža galinė sėdynė, silpnoki ne turbo varikliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia buvo turbo GT-Four versija su tarpiniu oro aušintuvu. Šis JDM rinkai skirtas GT-Four turi 225 AG (165 kW) galią ir 304 Nm sukimo momentą.

Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC), kur 1992 (Carlos Sainz), 1993 (Juha Kankkunen) ir 1994 (Didier Auriol) metais laimėjo vairuotojų čempionų titulus, o 1993 ir 1994 metais ir konstruktorių įskaitas.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Lankytojo
reitingas
3.5

Atsiliepimai įvertinti 45 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Domas | 2013-05-21
Toyota Celica 2.0 Gt-i
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išvaizdus, stabilus, patogus, patvarus, patikimas, puikios kuro sanaudos,
Nemanevringas, kiek kietokas, maža vietos
Pagaminimo metai: 1990
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Senas automobilis, kurį vis rečiau sutinkame gatvėse.. Bendrai automobilis labai puikus. Puiki bei tvirta sėdėsena už vairo. Pats automobilis nedidelis, žemas ir svorio turi nemažai, todėl kelyje jis labai stabilus. Tačiau automobilis nemanevringas, kas nelabai patogu manevruojant mieste ankštose vietose. Gt-i variantas turi 4 diskinius stabdžius, o St-i gale būgninius. Automobilis tai pat turi ABS - stabdžių antiblokavimo sistemą. Salonas paprastas, tačiau labai patogus, viskas po ranka. Elektronikos jame nemažai tačiau su ja didelių problemų kaip ir nebūna. Gt-i variante sukomplektuoti tiek elektriniai šildomi veidrodėliai, tiek elektrinis stoglangis, elektriniai langai, automatinė antena kuri išvažiuoja įjungus magnetolą, na klimato kontrolė tai pat valdosi mygtukais. St-i variantas yra paprastesnis kuriame nėra beveik nieko. Kitaip tariant St-i variantą galima priskirti pigesnei ekonominei klasei. Vienas iš didesnių minusų salone, tai vietos trūkumas. Nors yra visur rašoma jog automobilyje yra 4 vietos, tačiau gale sėdintiems tikrai nėra vietos. Galima sakyti automobilis patogus važiuoti dviese. Gale įmanoma atsisėsti, tačiau atitraukus priekines sėdynes gale nebelieka kojoms vietos. Kitas puikus dalykas 10" audio system (10 įmontuotų garso kolonėlių) garso sistema, kuri pasitaiko ne kiekviename šio modelio automobilyje. Dar vienas puikus dalykas - bagažinė. Iš ties labai didelė ir talpi. Kalbant apie išorę, automobilis nemėgsta labai rūdyti tačiau neprižiūrimas rūdija labai gerai :) Gt-i variantas atrodo sportiškiau nei St-i, kadangi priekyje eina smailesnis priekinis buferis, bei uždėtas galinis spoileris. St-i variante priekinis buferis dažniausiai eina taip vadinamas faceliftinis kuris yra kiek platesnis dėl šonuose esančių priešrūkinių žibintų. St-i variantas dažnai pasitaiko be galinio spoilerio. Kalbant apie ratus, rekomenduojama nedėti didesnių ratlankių automobiliui kaip R17 su padangomis 215/35. Bandant dėti didesnius, padangos gali trintis į kebulą.
Variklis
Variklis 2.0 Gt-i, 115kW / 2000 TWIN CAM 16 . Išties galingas, dinamiškas ir gan ekonomiškas variklis. Puikiai bėgėjasi tiek nuo starto, tiek važiuojant didesniu greičiu kelyje su pakrautu automobiliu, ko nepasakyčiau apie St-i varianto 1.6 motoriuką. Kuro sanaudos benzino mieste - 9/10l, užmiestyje 7l. Kiek sudėtingiau yra ką nors keisti variklyje, kadangi laisvos vietos praktiškai ten nėra.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kalbant apie kainas, automobilis jau nebeturi kur daugiau nuvertėti. St-i variantą tvarkingą galima įsigyti kad ir už 3000lt , Gt-i variantą patartina pirkti tik tvarkingą. Tvarkingo Gt-i kaina siekia maždaug 5000lt. Dalys automobilio nėra brangios, tačiau ir nepigios. Kiek sunkiau gauti dėvėtų dalių, kadangi jų nėra daug. Stengtis nepažeisti tokių menkniekių kaip priekinė juosta po kapotu. Kadangi sveiką juostą dėvėta labai sunku rasti tiek skelbimuose, tiek šrotuose. O naujos kaina kuri siekia apie 200-300 lt tikrai nedžiugina. Automobilių nėra daug prekyboje, tad renkantis Gt-i variantą reikia labai gerai apžiūrėti prieš perkant, kadangi didžioji dalis jų jau būna su užvaikytais varikliais, kurių tvarkymas nėra pats maloniausias ir pigiausias. Prieš perkant vertėtų patikrinti kaip mušasi 2 pavara prie aukštesnių sūkių. Kadangi dauguma šių automobilių turi ligą su 2 pavara. Rekomenduočiau pirkti tik Gt-i variantą.
Patarimai perkančiajam
Pirkti nepradėjusį rūdyti, patikrinti 2 pavarą prie aukštesnių sūkių. Pasitikrint variklį ar nedūmina.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza 
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso 
   Urban Cruiser 
   Verso-S 
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius Plus
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAceProAce
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt