Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Naujoji Celica į akis krenta dėl išsiskiriančio priekio dizaino su keturiais apvaliais žibintais, nors kitos detalės yra labai panašios į ankstesnės kartos. Buvo gaminama kupė ir kabrioleto versijos. Vėl buvo pristatytas turbo variantas GT-Four ST205 - galingiausia Celica pagaminta ligi šiol. Ji turi 178 kW/239 AG galią ir buvo stipriai įtakota Toyota World Rally Championship komandos. Šis variantas turėjo patobulinimus ne tik po kapotu – jis turėjo aliumininį variklio dangtį (svorio taupymo sumetimais), keturių kanalų ABS, pagerintą turbokompresorių ir patobulintą pakabą. Buvo pagamintos 2500 vnt. homologuotos versijos, kad Celica galėtų dalyvauti WRC čempionate. Beje Toyota komanda buvo ganėtinai konkurencinga 1995 metų Pasaulio čempionate. Šios kartos modelis vėl giriamas už dizainą, valdymą, labai gerą kokybę. Priekaištų susilaukia nepatogios ir ankštos vietos didesniems žmonėms, ypač galinėse sėdynėse, taip pat silpni ne turbo varikliai, kurie visiškai neatitinka sportiškos Celica išorės.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Pirmos kartos Celica buvo pradėta gaminti dar 70-aisiais metais:
Galingiausia buvo turbo ST205 versija:
Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC):
Galingiausia buvo turbo ST205 versija:
Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC):
Vaidas.P
Autofanas visiskas :)
Vilnius, Lietuva
Parašė atsiliepimų: 14
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Autofanas visiskas :)
Vilnius, Lietuva
Parašė atsiliepimų: 14
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: kalibatas | 2009-03-19 |
Keturlempe celika – geras, patikimas, bet nesportiskas automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Grazus dizainas, labai malonus interjeras, jauciama, kad tai kokybiskas automobilis. Gerai valdomas. Norint galima vaziuoti labai ekonomiskai, o svarbiausia, kad tai labai patikimas automobilis. Nebutu Toyota! Tai automobilis, kuris atperka investuotus pi
Truputi triuksmingas automobilis, neitin galingas, kietoka pakaba ir siaip nepraktiskas ir nekomfortiskas automobilis.
|
Bendras automobilio aprašas |
Celica seniai gaminamas automobilis, vienas is nedaugelio japonisku kupe, kuris gaminamas iki siu dienu. Automobilio dizainas nera kazkoks ipatingai issiskiriantis, taciau tai grazus automobilis, atrodo solidziai ir sportiskai ir labai suderintai. Viduje viskas labai funkcionalu ir logiska. Viskas gerai surinkta, kokybiska, niekas nebarska ir nekliba. Ir laikui begant automobilis labai gerai islaiko visas sias geras savybes. Sedynes sportiskos, taciau geros ir ilgose kelionese, visgi jose jauciasi gerai nestambus zmogus. Galines sedynes suaugusiems nelabai pritaikytos, visgi jos geresnes nei pas Prelude. Automobilis gerai valdomas, taciau kartu nera labai kietas, pakaba sakyciau net komfortiska. Reikia nepamirsti, kad tai visgi ne komfortiskas automobilis ir tikrai yra nelengva ilipti ir islipti, ypac jei tai tenka daryti daznai, arba jei esi labai aukstas. Automobilyje, beje, saugus nesijauti, del nedidelio aukscio ir mazu gabaritu. |
Variklis |
Variklis nera labai galingas, tai tikrai, taciau tai tik 1.8 litro varikliukas, tai nera ko noreti. Tai automobilis neskirtas dragams ar panasiems dalykams. Taciau motoras dirba labai tyliai, yra ekonomiskas – vidutiniskai ima kokius 8.5l/100km. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilis nera pigus, taciau jis to vertas. Tai labai patikimas, gerai suprojektuotas automobilis. Per keturis metus remontavau vos 2 kartus ir tai nebuvo zymus gedimai. Siaip buvau sugrauzes padangas, taciau tai ne automobilio kalte, o ratu suvedimo. |
Patarimai perkančiajam |
Vienu zodziu kas ieskote automobilio del ivaizdio ir nenorite ismesti pinigu vejais, taciau kam nereikalinga rimta galia, tai si Celica puikus pasirinkimas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)
Toyota Celica TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis