Markės
1730 iš 1912
Toyota Celica, (T200) 1994 - 1999
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.76% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 9
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Naujoji Celica į akis krenta dėl išsiskiriančio priekio dizaino su keturiais apvaliais žibintais, nors kitos detalės yra labai panašios į ankstesnės kartos. Buvo gaminama kupė ir kabrioleto versijos. Vėl buvo pristatytas turbo variantas GT-Four ST205 - galingiausia Celica pagaminta ligi šiol. Ji turi 178 kW/239 AG galią ir buvo stipriai įtakota Toyota World Rally Championship komandos. Šis variantas turėjo patobulinimus ne tik po kapotu – jis turėjo aliumininį variklio dangtį (svorio taupymo sumetimais), keturių kanalų ABS, pagerintą turbokompresorių ir patobulintą pakabą. Buvo pagamintos 2500 vnt. homologuotos versijos, kad Celica galėtų dalyvauti WRC čempionate. Beje Toyota komanda buvo ganėtinai konkurencinga 1995 metų Pasaulio čempionate. Šios kartos modelis vėl giriamas už dizainą, valdymą, labai gerą kokybę. Priekaištų susilaukia nepatogios ir ankštos vietos didesniems žmonėms, ypač galinėse sėdynėse, taip pat silpni ne turbo varikliai, kurie visiškai neatitinka sportiškos Celica išorės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pirmos kartos Celica buvo pradėta gaminti dar 70-aisiais metais:



Galingiausia buvo turbo ST205 versija:



Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC):



Patalpino: DV | 2014-06-23
Toyota Celica 6GEN
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Puikus variklis , malonus vairuoti , praktiškas , patogus , stilingas
Neišvaizdus salonas , priedų trūkumas
Pagaminimo metai: 1995
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Kupė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas
Toyota - ši automobilių markė šiais laikais daugeliui iš mūsų simbolizuoja tobulą žodžių snobiškumo ir nuobodumo apibūdinimą.Toyota Prius , Camry , Avensis , Corolla - šių automobilių prestižas turbūt niekada nesujudins mūsų jausmų taip , kaip tai padaro BMW E46 , Audi A6 , Volkswagen Golf , po velnių , tebūnie ir Peugeot 206.Tačiau šie , ką tik išvardinti europietiškų automobilių markių vardai , turbūt niekada nesimbolizuos tokių svarbių vertybių kaip aukštas patikimumas ar praktiškumas.Tiesa , Toyota gamykla taipogi mėgsta parodyti , jog turi ką pasiūlyti pirkėjams , kurie nori visų šių vertybių viename automobilyje.Puikūs tokie Toyota ketinimų pavyzdžiai yra Supra , MR2 , nesenai į masinę gamybą išleistas GT86 ir , be abejo , Celica.Toyota Celica yra viskas , ko gali norėti jaunas , į mokymo įstaigas kasryt keliaujantis moksleivis ar studentas , automobilių entuziastas , mėgstantis greitį ir vairavimo malonumą , Celica tinka netgi vyresniam žmogui , kuris kasdien važiuoja į darbą , o grįžęs privalo nuvežti žmoną į parduotuvę , kirpyklą ar nagų saloną.Jei šis žmogus turi du, daug vietos nereikalaujančius, vaikus , problemų mašinos gale irgi neturėtų iškilti.Tačiau tai tikrai nėra automobilis lengvai talpinantis 5 suaugusius žmones , važiuojančius praleisti laiką savaitgaliui prie ežero.Bagažinėje sočiai užtenka vietos maisto prekėms , galbūt porai didelių kelioninių lagaminų.Mašina yra ganėtinai talpi kaip Coupe kėbulo tipui.Palyginimui , ji yra daug talpesnė tiek bagažinės , tiek vietos ir patogumo gale atžvilgiu nei Opel Tigra.Tai išties yra gan žemas automobilis , tačiau jis nėra pernelyg kietas.Tiesa, jei dažnai tenka važiuoti duobėtais keliais , patartina nesirinkti didesnių nei R18 ratų.Jei pirkote gerai išlaikytą Toyota ,trumpam galite užmiršti rūdžių problemą.Ši mašina akivaizdžiai nerūdija taip greit kaip tų metų Honda, Mazda ar Mitsubishi modeliai.Nesitikėkite stebuklų salone ar didelio sąrašo priedų.Viskas , ką gausite bus elektrinis veidrodėlių valdymas ir langų atidarymo ir uždarymo mechanizmas.Užtat gausite tikrai kokybišką ir neprastą audio sistemą , prie kurios net nesinorės dėti stiprintuvų ir bosinių kolonėlių.
Variklis
Variklis , kurį aprašysiu yra 1.8 L 7A-FE I4.Keturių cilindrų , 16 vožtuvų variklis išgauna 115AG (86kw) prie 5600 apsisukimų per minutę ir 149Nm sukimo momentą prie 2800 apsisukimų per minutę.Automobiliui galios netrūksta.Mano nuomone , jos yra tiek , kiek tereikia 1200kg sveriančiam automobiliui.Autostradoje lenkiant neiškyla didesnių sunkumų.Prie 60km/h greičio , kai pavarų dėžė veikia 5-ta pavara variklis veikia apie 1800 apsisukimų per minutę.Gerai įinstaliuota dujų įranga taip pat veiks nepriekaištingai.Variklis patikimas , kaip ir daugelis Toyota markės automobilinių variklių , jis veikia it Šveicariškas laikrodis ir neturėtų kelti didelių rūpesčių.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Šių metų japoniškų automobilių dalių Lietuvoje yra labai daug , kainos-mažos.Pavyzdžiui, naudotą vairo kolonėlę galima įsigyti už sumą svyruojančią nuo 180-250Lt.
Patarimai perkančiajam
Už prasto stovio mašiną mokėkite nuo 2000-2500Lt Už gero stovio mašiną verta mokėti nuo 4000-5000Lt Perkant automobilį vis dėlto verta atkreipti dėmesį į kėbulo būklę.Šeštosios kartos modelis yra pakankamai senas , todėl net menkiausios skylės ar plyšiai gali intensyviai koroduoti ateityje.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 23)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado 
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacoma 
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt