Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Pasaulio ralio čempionate (WRC) dalyvavo tridurė Corolla su 3S-GTE varikliu ir 4WD sistema „pasiskolinta“ iš Toyota Celica GT-Four. Automobilis debiutavo 1997 metais su Didier Auriol‘iu ir Marcus Grönholm‘u už vairo. 1998 metais automobilis vairuojamas Carlos Sainz iškovojo pirmą pergalę Monte Carlo ralyje, o 1999 metais Toyota Corolla WRC komanda tapo konstruktorių taurės nugalėtoja. Corolla automobilis vizualiai yra patrauklus, nors ir paprastas, mechaniškai patikimas ir ekonomiškas. Jį galima eksploatuoti šimtus tūkstančių kilometrų - tai tipiškas ištvermingas Toyota. Nusiskundimai susiję su ankštu interjeru, ypač ant galinių sėdynių ir silpnais varikliais.
1995 metais Corolla buvo atnaujinta - gavo naujus išsiskiriančio dizaino priekinius ir galinius žibintus, nors interjeras liko tas pats. Buvo gaminamas sportiškas WRC modelis su šešių greičių pavarų dėže. Tai buvo bazinis automobilis Toyota lenktyniniams automobiliams dalyvaujantiems WRC čempionate. SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pasaulio ralio čempionate (WRC) dalyvavo tridurė Corolla su 3S-GTE varikliu ir 4WD sistema „pasiskolinta“ iš Toyota Celica GT-Four. Automobilis debiutavo 1997 metais su Didier Auriol‘iu ir Marcus Grönholm‘u už vairo. 1998 metais automobilis vairuojamas Carlos Sainz iškovojo pirmą pergalę Monte Carlo ralyje, o 1999 metais Toyota Corolla WRC komanda tapo konstruktorių taurės nugalėtoja.
Patalpino: Linas | 2010-11-16 |
Corolla hečbekas, sedanas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas
Komfortas
|
Bendras automobilio aprašas |
Teko nudrožti du Corolla 97-01 automobilius. Abu mechaniniai benzinai. Pirmoji auto buvo 1997 m hečbekas su 1,3 varikliu, antroji 2001 sedanas su 1,6. Su pirmąja pravaziuota 140 000, su antrąja 180 000 km. Taigi pradesiu nuo išorės. Pirmoji ( su varlės akimis ) iš priekio atrodo tragiškai, iš galo pakankamai neblogai. Po priekio perdarymo išvaizda pasikeitė tikrai į gera pusę. Skardos labai plonos ir linke vibruoti, ypac girdisi dureliu ir galiniu skardų vibracija. Kas liečia sedana, jau kur kas geriau. Per tiek kilometrų rūdžių nepasirodė, isskyrus slenksčius ties priekiniais ratais ( vienareikšmiškai rekomenduočiau purvasaugius). Iš kėbulo "nedadielkų" paminėčiau gumas aplink prikines faras ( nesilaiko ir pastoviai išlenda). Salonas. Tarp šios klasės auto truputį ankštokas, bet kentėti galima. Plastmasės pusė velnio ir tikrai nebarška, kaip daugimoje "Golf" klasės auto ( iki Golf IV dar toli, bet su FIAT plastiku nėr ka lyginti). Šiaip viskas salone tenkino išskyrus du dalykus. Sėdynės neatlako jokios kritikos ir kelionė, trunkanti daugiau nei tris valandas yra varginanti. Praktiškai neįmanoma surasti patogios padėties. Ilgesnė kelionė varginanti gaunasi ir dėl antro nemenko minuso- garso izoliacija. Jos praktiškai nėra, o pabandžius sumontuoti normalius garsiakalbius, nes gamykliniai sudėti pigiausi, kokie įmanoma, įsitikinau, kad ir faktiškai garso izoliacijos nerasta. Taigi jei sugalvosit dėti, nors šiek tiek normalesnę aparatūrą, teks žaisti su durų skardom, arba klausyti muzika kartu su blėkos barškesiu. Jei paimtume taip daugumos lazdavojamus Golfus, Atrečias ar Toledus, iki jų Corollai dar toloka. Todėl Corolla tinkama tik miestui, arba nedideliais atstumais ir vaziuojant ne didesniu nei 130 greičiu ( vejo garsas pasidaro labai didžiulis, o ir stabilumas prie tokio greičio ne kaži kas). Mieste šios abi problemos atkrenta, plius dar pakaba nelygiose Vilniaus gatvese fantastiškai sugeria nelygumus ir aplamai su ja važinėjant mieste vien pliusai. |
Variklis |
Abu varikliai labai skirtingi. Net sunku patikėti, kad tarp jų toks skirtumas. 1,3 yra totaliai bukas, o 1,6 tiesiog idealus, ypač jei važinėji vienas. Sąnaudos abiejų identiškos- Vilniuje 9-10 litrų, trasoje 6,5-7 ltr. Problemų ir gedimų nei su vienu, nei su kitu jokių, bet 1,3 tikrai nerekomenduočiau. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksplotacija tikrai nebrangi, nes iki tokios ridos praktiškai niekas negenda. Abiem po kartą buvo pakeisti salono ventiliatoriai, galinės stabilizatoriaus traukutės,po vieną pirmąjai galinio valytuvo varikliukas, antrąjai radiatorius. Stabdžių diskų, kaladėlių ir kitų eksplotavimo medžiagu neminėsiu. Taigi automobilis žiauriai patikimas ir kam reikia tiesiog automobilio miestui, neryjančio pinigų, nuvažiavimui iš taško A į tašką B ir nieko daugiau iš jo nesitikint-idealus pasirinkimas. |
Patarimai perkančiajam |
Pirkti su iki 150 000 rida. Po 200 000 prasideda nemenkos išlaidos. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Toyota Corolla TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis