Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Pasaulio ralio čempionate (WRC) dalyvavo tridurė Corolla su 3S-GTE varikliu ir 4WD sistema „pasiskolinta“ iš Toyota Celica GT-Four. Automobilis debiutavo 1997 metais su Didier Auriol‘iu ir Marcus Grönholm‘u už vairo. 1998 metais automobilis vairuojamas Carlos Sainz iškovojo pirmą pergalę Monte Carlo ralyje, o 1999 metais Toyota Corolla WRC komanda tapo konstruktorių taurės nugalėtoja. Corolla automobilis vizualiai yra patrauklus, nors ir paprastas, mechaniškai patikimas ir ekonomiškas. Jį galima eksploatuoti šimtus tūkstančių kilometrų - tai tipiškas ištvermingas Toyota. Nusiskundimai susiję su ankštu interjeru, ypač ant galinių sėdynių ir silpnais varikliais.
1995 metais Corolla buvo atnaujinta - gavo naujus išsiskiriančio dizaino priekinius ir galinius žibintus, nors interjeras liko tas pats. Buvo gaminamas sportiškas WRC modelis su šešių greičių pavarų dėže. Tai buvo bazinis automobilis Toyota lenktyniniams automobiliams dalyvaujantiems WRC čempionate. SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pasaulio ralio čempionate (WRC) dalyvavo tridurė Corolla su 3S-GTE varikliu ir 4WD sistema „pasiskolinta“ iš Toyota Celica GT-Four. Automobilis debiutavo 1997 metais su Didier Auriol‘iu ir Marcus Grönholm‘u už vairo. 1998 metais automobilis vairuojamas Carlos Sainz iškovojo pirmą pergalę Monte Carlo ralyje, o 1999 metais Toyota Corolla WRC komanda tapo konstruktorių taurės nugalėtoja.
Patalpino: corolla savininkas | 2011-01-11 |
Nesužavėjo |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Kolkas negenda, patikima, minkšta pakaba.
Prastas matomumas, nepatogi vairuotojo darbo vieta,susirūpinimą kelia tas VVT-i variklis.
|
Bendras automobilio aprašas |
2000 m.,16 VVT-i, rida 145000,4 durų hečbekas,auto atrodo lygiai,kaip nuotraukoje viršuje,išorinis grožis-skonio reikalas.Mašina pirkta prieš pusmetį,nuvažiavus apie 7000km.jokių gedimų nepasitaikė,nes pardavėjas garantavo idealią būklę.Už idealią būklę atitinkamai ir sumokėta- 13 000lt.Tai tikrai labai nepatogi mašina ilgesnėm kelionėm,neergonomiškas vidus,nėra vietos nei telefonui,nei akiniams pasidėti,labai prastas matomumas pro langus,o ypač žemesnio ūgio vairuotojui tai kaip tanke jautiesi.Labai žemas automobilis,tai vyresnio amžiaus ar aukštesniems žmonėms įlipimas-išlipimas kelia šiokių tokių nepatogumų.Dar nepatogumų sukelia ventiliatoriai,esantys panelės viduryje,neišeina tinkamai nukreipti,vasarą kondicionierius kažkaip pučia tiesiai į alkūnę,ko pasekoje nepraeinantis sąnario skausmas,o žiemą, juos ir užsukus,vis vien pučia šaltą orą.Dar didžiulis nepatogumas,kad bagažinė atsidaro tik su užvedimo raktu ir niekaip kitaip,nėra jokios rankenėles nei iš vidaus,nei iš lauko pusės.Taigi visumoje tai labai nepatogi mašina,nesuteikianti vairuotojui jokio komforto.Bet pakaba minkšta,puikiai sugeria kelio nelygumus ir duobeles,bet važiuojant per didesnę duobę ar provėžom,tuoj kliūva išmetimo bakelis. |
Variklis |
Variklis traukia tikrai smagiai,bet kuro sąnaudų norėjosi iš japono mažesnių, 8-10l. Ir nemaloni staigmena nuvažiavus apie 7000km ir patikrinus tepalo lygį,matuoklė vos vos jį siekė,t.y. suvalgė apie 2litrus tepalo, pasigilinus internete paaiškėjo,jog VVT-i iki 2002m tai tiesiog nevykusi variklio konstrukcija, ir tepalo sąnaudos gali siekti net iki 1l 1000km.,tą patį pasakė ir servise,kad nieko čia nepadarysi, lieka tik nepamiršt tepalo įsipilti. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Teko tik tepalą ir filtrus keisti,kurių kaina iki 30lt. Vasarą už mašiną mokėta 13000lt, +dujų įranga 2100lt, tai lyginant su interneto kainomis dabar galima būtų tikėtis parduoti geriausiu atveju už 10-11,bet mašina puikios būklės,ir pirkta bent 5 metams važinėti, belieka tikėtis,kad greitu laiku tepalo dar daugiau ryti nepradės. |
Patarimai perkančiajam |
Apie toyotą buvau geresnės nuomonės ir daugiau tikėjausi,todėl nuvylė ir nepatarčiau pirkti,yra tikrai geresnių ir patogesnių ir patikimų automobilių, ir kaina pakankamai didelė.Tai jei vistiek norite tokios toyotos,patarčiau pirkti senesnį variantą iki variklio atnaujinimo iki 2000m. ir tada tikrai neskaudės galvos dėl eksploatacijos išlaidų, ir kaina žemesnė. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 18)
Toyota Corolla TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis