Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gera standartinė įranga
- Erdvus salonas
- Ekonomiškas
TRŪKUMAI
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Pigios medžiagos interjere
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Reikia pripažinti, kad nors ir būdama kukli, Corolla susilauks daugiau dėmesio nei Volkswagen Jetta ar Ford Focus sedanai"
Šis Corolla yra jau 11 kartos modelis, kuris toliau siekia išlaikyti visų laikų populiariausio pasaulyje automobilio titulą. Sėkmės formulė paprasta – tai patikimas, per daug neišsiskiriantis, praktiškas ir patogus automobilis. Kad būtų aiškiau – Corolla gaminama sedano kėbulu, o jam giminingas Auris hečbeko ir universalo. Panašu, kad Corolla vardas po truputį marinamas ir gali būti greitai pamirštas. Kita vertus tokiu sprendimu Toyota kompanija nušovė du zuikius vienu šūviu – Auris pardavimai net išaugo lyginant su senesne Corolla, o naujosios Corolla pardvimai nesumažėjo. Naujos Corolla išorės dizainas yra kuklus, paprastesnis nei pas Auris, tačiau automobilis sudaro gan solidų įspūdį dėl plačiai naudojamo chromo, bei gabaritų nedaug nusileidžiančių aukštesnės klasės Avensis modeliui. Reikia pripažinti, kad nors ir būdama kukli, Corolla susilauks daugiau dėmesio nei Volkswagen Jetta ar Ford Focus sedanai. Nors Corolla išvaizda pasikeitė į teigiamą pusę, to paties negalima pasakyti apie važiavimo savybes – jos liko labai artimos ankstesniam modeliui. Vairavimo entuziastai pasiges azarto, tačiau mėgstantys ramų automobilio elgesį kelyje neturės dėl ko skųstis. Vėlgi sportiškesnio vairavimo mėgėjams skirtas sportiškesnį dizainą turintis Auris. Į Corolla buvo montuojami penki varikliai: vienas 90 AG dyzelinis ir keturi benzininiai, išvystantys nuo 99 iki 140 AG. Pagrindinis šių variklių bruožas – ekonomija. Viduje automobilis turi panelę pasiskolintą iš Auris. Čia dominuoja praktiškumas, erdvė ir gera komforto įranga – tokia kaip galinio vaizdo kamera, parkavimo davikliai, užvedimo „Start/Stop“ mygtukas. Tiesa, naudojamos medžiagos klasės lyderiams tokiems Volkswagen Golf prilygti negali.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2017-11-17 |
Toyota Corolla 2015 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pakankamai minkštai važiuoja, aukšta, eikli, pakankamai didelė bagažinė, prieš tai turėtas MB124 ir VW Bora 2002 turėjo gerokai mažesnes bagažines, daug vietos gale, lygios grindys, du dideli suaugę puikiai telpa, trim važiuoti pakankamai patogu.
Jei nėra galinio vaizdo kameros, parkuotis būtų sunku, nepatogios sėdynės, ilgainiui ima skaudėti nugarą, nėra juosmens palaikymo funkcijos (gal yra ergonominė opscija, bet activ plus sėdynė paprasta). Deš. pusės matomumas kiek ribotas dėl stoikės plačios
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,4 |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu jau 2,5 metų, per tą laiką nuvažiuota yra 59000 km. Automobilis geras, smagus, garso izoliacija nei gera, nei bloga, kaip tokiam automobiliui ir japonui, sakyčiau, pakankama, nors turėtas Mersas 92m turėjo geresnę izoliaciją. Barškesių nėra, surinkimo kokybė gera. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kol kas tik keisti tepalai. Salone keitimo kaina 200 eur. Nuvažiavus 57000 km išlindo kairės pusės nemalonus cypimas važiuojant lėtai, garsas dingsta nuo vairo pasukimo kampo, salone sakė, kad tai yra corollų ir ravų bėda, "kažkas su diskais, kad pasiekus arti 60k ima cypauti kaladės, nes nutrina diską paliekant kantą, reikia keisti kalades ir diskus...". |
Patarimai perkančiajam |
Jei perkama nauja, tai jei yra galimybė imti ergonomines sėdynes, imti gal geriau 1,8 variklį vietoj 1,6, kw daugiau, o kuro sąnaudos beveik tokios pačios. Nuo deklaruojamų kuro sąnaudų skirtumas yra per du litrus nevažiuojant pensininko rėžimu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Toyota Corolla TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis