Markės
1745 iš 1918
Toyota Corolla Verso, (AR10) 2004 - 2009
542Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.92% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 42
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Nebrangus išlaikyti
  • Gerai surinktas
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Pigios medžiagos interjere
Praktiškas ir kompaktiškas vienatūris - būtent tai ko labiausiai pageidauja Europos pirkėjas. Toks yra ir Corolla Verso modelis. Iš išorės automobilis atrodo blankiai ir nesukelia jokių emocijų. Tačiau atsisėdus prie vairo pasijauti lyg automobilis būtų sukurtas tau - vairuotojo pozicija puiki, prietaisai aiškūs ir patogūs. 1.8 litro benzininis variklis kiek per silpnas automobiliui, todėl 2.0 litro dyzelis kiek geresnis pasirinkimas. Tikras šio automobilio privalumas yra jo paprastumas, kuris neįkyri ilgose kelionėse ir praktiškumas. Vienatūrį paversti iš septynviečio į penkiavietį ir atgal užima vos keletą sekundžių. Vidurinės eilės sėdynes galima stumdyti pirmyn ir atgal, jas taip pat galima nulenkti palengvinant priėjimą prie trečios eilės sėdynių. Tačiau šioje paskutinėje eilėje suaugusiems patogu tikrai nebus, o ir vaikiškų kėdučių pritvirtinti jose negalima.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 42
2018-11-29
Toyota Corolla Verso 2005 m. 1,8 VVTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paprasta eksploatacija, patogus,
Garso izoliacija, 5 bėgių dėžės benzininiuose variantuose
Prieš trejus metus nusipirkom Toyota Corolla Verso 2005 m. gamybos 1,8 benzininiu varikliu su mechanine pavarų dėže. Benzino ieškojom specialiai, nes dyzeliai su jų problemom buvo atsibodę, be to ir nedaug per metus nuvažiuojam. Paieška užtruko ilgai, Lietuvoj nieko gero nebuvo, per pažįstamus po 3 mėn. paieškos parsivarėm iš Vokietijos. Benzininės Toyota Corolla Verso Vokietijoje brangesnės nei dyzelinės ir labia nedaug pardavime būna. Pirkom su nedidele rida, tai matėsi ir iš bendro automobilio stovio. Paprasta, neišskirtinė, bet tuo pačiu komfortiška ir smagi mašinėlė. Ne per didelė- patogu moterims vairuoti, bet tuo pačiu ir talpi, bei funkcionali. Gaila, kad benzininės turi tik 5 bėgių pavarų dėžes, nes trasoje trūksta 6 pavaros. Teko ir po Europą netrumpais atstumais pavažinėti, tai man patiko vairavimo komfortas, nepavargdavau, tiesa garso izoliacija prasta, bet padeda gera muzika. Pernai metais nuvažiavau maršrutu Lietuva-Kroatija-Lietuva 5500 km, tai kuro sąnaudos gavosi apie 7,8 ltr/100 km. Pirmųjų leidimų benzininiai varikliai truputį pavalgo tepalų, pas save tai irgi pastebiu. Intervale tarp keitimų dapilu apie 0,5 ltr.. tepalo. Feisliftiniuose modeliuose, kiek žinau, tas variklio defektelis jau ištaisytas. Per trejus metus pakeista liambda zondas, vieno rato ABS daviklis ir... viskas (na aišku, čia nevardiju einamųjų tepalų ir filtrų keitimų). Tepalus 5W30, beje, reikia keisti kas 10-12 tūkst. km., varikliui nuo to tik geriau. Būtinai tikrinti patikimame servise pries perkant.
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-12
Toyota corolla verso 2.2dyzelis 100kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis skirtas šeimai...
Prasta garso izoliacija, nėra porankio, didelės sąnaudos kaip dyzelio, didelis apsisukimo spindulys.Jei 7 vietu, tai 6-7 vieta tik pavadinimas ir jokios naudos. Atsarginis ratas itin,, patogioje vietoje''. Vagių mėgstamas todel ir kasko brangus.
Toyota corolla verso 2.2 dyzelis 100kw 2008m.
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-19
Ištvermingas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, ekonomija, talpumas
Garso izoliacija
Geras, patikimas šeimos automobilis. Rekomenduočiau tiems kas ieško kasdienės mašinos šeimai. Manau didžiausias jo pliusas talpumas ir praktiškumas. Galima laisvai važiuoti penkiese ar prisikrauti daug daiktų nulenkus sėdynes. Taip pat, jaučiasi japoniška kokybė/patikimumas, yra savotiškas "pasitikėjimas" automobiliu. Viskas atrodo tvirtai surinkta, elektronika nekvailioja, žodžiu dirba kaip laikrodis. Variklis 2.2 geras, traukia tikrai pakankamai, net ir esant pilnam ekipažui. Ekonomiškas, vasarą visai tylus, bet žiemą garsas šiek tiek vargina (gal čia tik pas maniškį, jis nemažai pravažiavęs). Dizainas automobilio mano nuomone vidutinis, tiek išorėje, tiek viduje. Neatrodo jis man gražus, bet pagal metus neatsilieka, atrodo moderniai. Iš trūkumų - prasta garso izoliacija, garsus variklio darbas žiemą, interjero medžiagų kokybė. Virš 90km/h jau jaučiasi ošimas, bet priprasti galima. Valdymas nekelia jokių emocijų, niekad nesinorėjo "paspaust" ar pan., bet šiaip mašina stabili net ir didesniais greičiais. Nėra tokios važiavimo kokybės kaip audi ar pan. markėse, to ir nereiktų tikėtis. Vietoj to gauni patikimumą. Remontas nepigus, ypač variklio, kuro sistemos. Rekomenduočiau kiek įmanoma patikrinti prieš perkant. Sutvarkius, laiko gerai. Modelis jau senokas, reiktų atsidėti pinigų ir remontams, bei stengtis rasti kuo tvarkingesnį variantą.
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-24
Važinėti galima
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus automobilis, patvari važiuoklė
Kuro bakas, sankaba
Vazinėju jau du metus su 2006 metų 2,2 ltr 100 KW dyzeliu. Per tuos metu beveik nieko nedariau, išskyrus žinoma tepalų ir filtrų keitimą. Šiek tiek neramina, kad teko papildyti tepalų. Bet kažkokių akivaizdžių nuotėkių nematau. Didelis pliusas, kad 100 KW variklis turi ne diržą, o grandinę. Tai buvo vienas iš argumentų, kodėl rinkausi šį variantą. 2,2 ltr 130 KW taip pat turi grandine, bet šiame variante jau stovi pdf filtrai. Ir tuo pačiu užprogramuotos problemos ateičiai. Vos tik nusipirkus pajutau, kad stabdžių diskai nėra lygus ir važiuojant didesniu greičiu, stabdymo metu pasijaučia vibracija. Bet kadangi kaladėlių smarkiai negadina tai kol kas prie šios dalie nelendu. Maloniai nustebino, kad tech. apžiūra po dviejų metų eksploatavimo praėjau iš pirmo karto be jokio pasiruošimo. Pradžiai buvo mintis prieš apžiūra nuvaryti automobilį į servizą, kad patikrintu važiuokle ir kitas dalis. Aikštelė, kurioje laikau automobilį gana duobėta ir važiuoklė nuolatos kenčia. Taigi tikėjausi, kad važiuoklės detalės bus pavargusios. Bet nepavykus iškarto pakliūti į serviza, nutariau važiuoti į apžiūra ir jau po jos remontuoti tai prie ko prisikabins. Absoliučiai prie nieko neprikibo. Tik atkreipė dėmesį į kuro baka, ant kurio matosi rūdžių. Kaip supratau iš komentarų kuro bakai yra gana problematiški šiems modeliams. Jie yra skardiniai ir po 10 metų atsiranda korozijos požymių. Kas liečia minusus - tai sankabos. Pradėjau jausti buksavimą važiuojant įkalnėse. Supratau, kad neužilgo teks susidurti su šiuo "džiaugsmu". Pradėjus domėtis nemaloniai nustebau, kad šiems 100KW modeliams nėra pakaitalų į sankabas su paprastu smagračiu. 2,0 Ltr 85 KW yra, o 2,2 100KW ir 130 KW nėra. Todėl keisti naują sankabą su plaukiojančiu smagračiu kainuos virš 1000 Eur (medžiagos+darbai). Nesirinkti dyzelio 2,2 Ltr 130 KW. Rinktis tarp 2,0 85 Kw, kuris turi diržą, bet taip pat yra galimybė pigiau sutvarkyti sankabą arba 2,2 ltr 100KW, kuris turi grandinę, bet neturi pigesnio sankabos varianto.
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-23
corolla verso (2,0 d4d 85 kw.) ir (2,2 d4d 100kw.)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškumas, patikimumas, komfortas, gan pigi eksploatacija, mažas nuvertėjimas
nėra didelių, pasikartojančių, brangiai šalinamų ligų, gedimai reti, neesminiai.
Sveiki automobilistai. Bandau parašyti savo nuomonę apie Toyota corolla verso automobilį dėl kelių priežasčių. Esu pats turėjęs daugybe automobilių todėl turiu ką palyginti, esu važinėjęs su dvejomis corolla verso 2,0 ir 2,2 d4d variklais na ir dėl to kad neseniai skaičiau vieną atsiliepimą apie šiuos automobilius kuris manau visiškai neatitinka tikrovės. Pats automobilis gan manevringas, talpus, su šeima kur keliauti tiesiog vienas malonumas, įdomus jausmas pirmą kartą atsisėdus už vairo, didelė gili panelė, jaučiasi automobilio masė. Sėdėsena labai patogi nors rankos porankis sėdynėse sumontuotas nelogiškai, nėra patogus, jis siauras, be to dažnai maišo rankinio stabdžio užtraukimui/ nuleidimui. Salono surinkimo kokybė gan gera, niekas nebraška nors plastikas kietas tačiau jo struktūra maloni. Labai patogi bėgių svirties padėtis, lengvai junginėjasi pavaros. Automobilio užvedimas mygtuku taip pat jokių problemų nesukėlė. Iš patirties galiu pasakyti jog 7 vietų nėra reikalo specialiai ieškoti ir tai joks neprivalumas, nors maniau kad vaikams ar neva esant reikalui kada bus kam atsisėsti tačiau realybėje vietos trečioje eilėje mažai, nėra patogu nei įlipti nei važiuoti, kaip sakant tik iš bėdos...(nebent uošvę pavėžėti:). Esant 5 vietų automobiliui, bagažinėje rasite didelę erdvę susidėti visokiems daiktams kurie dažnai mėtosi ir trukdo bagažinėje. Toks variantas manau naudingesnis.. Visos kitos sėdynės patogios, antroje eilėje esančios sėdynės slankioja ir atsilenkia atskirai, tai pliusas. Gal kiek trūksta vietos pasidėti na kad ir telefonui, piniginei nes prie porankių esanti atvira anga nėra patogi. Smagu kad visi langai su auto nusileidimo ir pakilimo funkcija, visi mygtukai apšviesti, pats prietaisų skydelis modernus. Retkarčiais pasitaiko gamyklinės magnetolos gedimų, pradeda nebeveikti, taška per kolonėles, remontas įmanomas bet tiesiog neapsimokantis, Važiuoklė paprasta, nieko ypatingo nėra, ji nei kieta nei labai minkšta, pati ta kokios ir manau reikia norint stabilumo. Kadangi vasarinės padangos būdavo su R17 ratlankiais lyginant su žieminėmis R16 jautėsi jog R17 pakaba pakietėja, tai natūralu. Važiuoklė kiek esu važinėjęs problemų didelių nekėlė, vienos iš turėtų verso teko keisti priekinių ratų guolius, tiesiog pradėjo ūžti vienas po kito, pakeitus problemos neliko, na nekalbu apie stabdžių kaladėlių keitimą ( jų yra 3 komplektai- priekio, galo ir atskiros rankinio stabdžio). Retkarčiais kaip ir kitoms teko pakeisti stabilizatoriaus gumas, traukės antgalį. Detalių kainos tikrai normalios, juolab kad visko pilni šrotai, šis automobilis gan dažnas todėl pasiūla detalių didelė. Apie variklius galiu pasakyti jog 2,0 d4d 85 kw tikrai labai patikimas, taupus nors ir montuojamas tik su 5 bėgių greičių dėže. Žmonėms kurie ieško tokio auto važinėti daugiausia mieste tikrai siūlyčiau pirkti šį 85 kw variantą, kuro sąnaudos 6,5-7 / 100km. Taip pat esu važinėjęs su 100 kw 2,2 d4d varikliu, žinoma, traukia geriau, čia jau 6 bėgiai tai ypač malonu važiuojant geru keliu užmiestyje, apsukos mažos tačiau kuro sąnaudos šiek tiek didesnės minimum 1 litru/100 km. tad užmiestyje daug važiuojantiems šis variantas geresnis, žinoma ir tiems kas nori traukos. Na ir dar vienas aspektas 85 kw teks keisti pagrindinį diržą o 100 kw jau stovi grandinė kuri keičiama labai retai. Sankaba - dar viena eksploatacinė dalis kuri dyla ir auto su 200000 rida ir daugiau laikui bėgant gali pareikalauti remonto, čia kainos nėra mažos, sankabos komplektas su plaukiojančiu (dvimąsiu) smagračiu gali kainuoti 600-800 eur. Ją pakeitus vėl važiuosite ilgai ilgai... Jautri vieta kaip ir daugelio dyzelinių automobiliu yra purkštukai tačiau šiuo metu jau yra galimybė juos remontuoti keičiant jų antgalius (dažniausiai išdyla jie). Tą pajausite iš variklio darbo (garso, vibracijos) užvedus šaltą variklį, pagazavus. Variklis neturėtų trašjėti, atsirasti naujų pašalinių garsų... na patys tai žinote... Dar vienas dalykas tai EGR vožtuvas, dingstant traukai, dažnai užsidega variklio ženkliukas todėl būtina jį išvalyti, to dažniausiai ir užtenka. Tą padaryti nėra sudėtinga, kažkiek suprantantis tą gali pasidaryti ir pats ypač 100 kw varikliu nes išėmimas detalės patogesnis. Asmeniškai man labai patinka aukštesnė sėdėsena, gera apžvalga iš automobilio tad drąsiai galiu rekomenduoti šį auto, žinoma jis neidealus. Tik labai svarbu kaip visur auto stovis, būtina pasitikrinti servise, nepirkti aklai nes ir patikimiausias atbelstas auto kels amžinas problemas. Na ir žinoma- Laiku keisti TEPALUS, sintetiniai, kas 12-14 tūkstančių ir ne kitaip. Iš mano turėtų daugybės automobilių galiu tikrai siūlyti pasiieškoti tvarkingos corollos verso ir tikrai važinėsite be didelių rūpesčių su padoriomis kuro sąnaudomis, šiuolaikiška malonia išvaizda, komfortu. Tiesa, nevertėtų pirkti su 2,2 d4d 130 kw d-cat varikliu, jis kelia daugiau problemų, ypač su kuro purkštukais kurie iki šiol neremontuojami, nauji laaabai brangūs o ir kuro sąnaudos apart geros traukos šių variklių nedžiugina. Pasiieškoti auto su 2,0 85 kw ar 2,2 100 kw varikliu, patikrinti stovį servise, pasikviesti perkant variklių meistrą pasiklausyti variklio darbo, purkštukų stovio.
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-05
Mitas, kad Toyota geri automobiliai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tik minusai
Opel Zafura yra daug kokybiškesnis Minivanas
Prisiklausiau ir prisiskaičiau, kad Toyota kokybiški automobiliai, tai yra mitas. Jau nešneku apie medžiagų kokybę, jinai yra labai prasta, žibintai apgailėtini, nešviečia visai (palyginus su vokiškais auto), garso izoliacijos galima sakyti nėra. Tai čia smulkmenos išvardinta. Prasidėjo nuo purkštukų, jų nerestauruoja, naujų kaina kosminė, audio aparatūra apgailėtina, galima sakyti negroja, nulūžo pusašis, naujas kosmosas, senų deficitas, DPFas, nesiregeneruoja. Priverstinės regeneracijos, varikliui sveikatos neduoda, žibintus reikėjo restauruoti, nes tech.apžiūra nepraleido, stabdžiai apgailėtini. Ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-30
Corolla Verso, 2007.07 1.8 VVTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Benzino patikimumas; Erdvus salonas; Aukšta sėdėsėna; Facelift'inio modelio išvaizda; Nebrangus taisymas ir aptarnavimas.
Garso izoliacija; Didelis apsisukimo spindulys.
Sveiki, Prieš 2 mėnesius savo seną Opelį Astra dyzelinį hečbeką pakeitėme į Corolla Verso 2007.07 1.8 benzininį vienatūrį su mechanine pavarų dėže. Visų pirma, dėl ko rinkomės šį automobilį? 1) Turėjome dyzelį, atsikandome didelių eksploatacinių ir remonto išlaidų (kuro siurblys, purkštukai, smagratis, sankaba, greičių dėžė). Jeigu nuvažiuoji mažiau nei 25-30tūkst. km ir ne trasoj, tai iš dyzelio naudos nėra; 2) Didžiąją dalį, 80-90% važiuojame mieste, tai variantas arba benzas, arba hibridas, dyzelių peilis yra trumpi atstumai ir neprasilakstymas trasoje; 3) Erdvus 5-iavietis automobilis (pas mus septynvietis, bet atlenkus papildomas dvejas sėdynes pamiršk tokį dalyką kaip bagažinę, tai dėl to ir vadinu 5-iaviečiu, erdvės 5-iems suaugusiems tikrai per akis, tuolab kad antra sėdynių eilė atsistumia ir galima keliauti tikrai patogiai, antroje eilėje sėdynės gražiai nusilenkia); 4) Tikrai erdvus salonas - turėjau neseniai progą pagelbėti draugams persikraustyti, t.y. pervežant daiktus, baldus ir pan.,, tai nulenkus visas sėdynes, vietos tikrai labai daug ir kraustynės užtruko daug trumpiau nei tikėjomės. Kokį privalumą tikrai įžvelgiu, kad yra puiki galimybė net gi prireikus patogiai atsigulus išsimiegoti, tik be abejo reikėtų kokio čiužinuko. Šiaip ir pakeliauti teko, tai kažkaip ir su vaiko vežimėliu, žaislais, šeimos ir draugų porelės daiktais, lauktuvėmis ir visokiais kitais daiktais, vietos tikrai nepritrūko ir dar liko su kaupu. :); 5) Aukšta sėdėsena - smagu, kai gali vaizdą matyti iš auščiau nei lengvajame automobilyje, persėdus iš opelio, tai čia buvo kaip persėsti į busą, tačiau tikrai nesigailiu, visada norėjau persėsti į aukštesnį automobilį vien dėl to; 6) Žiemą kur kas mažiau problemų, užsikuria visada, salonas šyla N kartų greičiau, galiausiai esi garantuotas, kad išvažiuosi kai reikės ir nekils jokių kuriozų, kad akumas nusėdo, žvakės blogos, sistema užsiorino, siurblys nusprogo ar dar kokios kitos diagnozės; 7) Saugumas. Ne naujiena, kad Corolla Verso yra vienas saugiausių automobilių, man kaip tėčiui, vyrui; 8) Automobilio dydis. Tiek Corolla Verso, tiek Touran'as yra identiško dydžio, tuo tarpu koks Dodge ar Chrysler Voyager'is man deja jau per dideli. Nesinorėjo vairuoti jau visiško laivo, o pasirinkti miesto vienatūrį, su kuriuo tikrai galima prisiparkuoti lengvai ir nelakstyti ieškant vietos kur normaliai pasistatyti. Taip pat ieškojome auto, kad būtų su gamykliniais galiniais parktronikais, nusipirkome su pusiau veikiančiais (tiek priekyje, tiek gale sumontuoti), tačiau čia menkas gedimas. Nuvažiavus pas vyrukus į Altą, paaiškėjo, kad pora laidų nutrūko ties centriniais galiniais parktronikais, dėl to pastoviai būdavo, kad tai veikia, tai neveikia, viską perrinko pilnai, laidus pakeitė naujais, sutvarkė, patikrino, kad veiktų 100% viskas ir dabar džiaugiuosi papildoma parkavimo pagalba, tačiau jau matmenis jaučiu ir pats. :) 9) Išvaizda. Facelift'inis modelis atrodo kur kas sportiškiau už prieš tai buvusį modelį. Rinkomės praktiškiausią spalvą - sidabrinį automobilį, gamykliškai tamsinti galiniai langai, lieti R17 ratlankiai ir visas Facelift'inis modeliukas, toks kokio ir norėjome :) 1) Aptarnavimas: Tepalai Shell 5w30, salono ir tepalo filtrai + darbas. Bendrai - 50€; 2) Galinių parktronikų remontas (buvo nutrūkę 2 laidai): 38€ tvarkyta Alte (jeigu kyla su parktronikais problemų, rekomenduoju lėkti pas juos, kadangi statomi tie patys Cobra parktronikai ir pilnai viską sutvarko bei konsultuoja); 3) Bagažinės atidarymo mygtukas (senas nusidėvėjo, ištirpusi guma ir nevisada atsidaro/užsidaro bagažinė) - 15€ (naudotas, tačiau labai geros būklės). Bendrai. Benzininiai varikliai yra japonų (ypač Toyota, Mazda, Honda) stiprybė, dyzeliai dažniau durniuoja su purkštukais, turbinom, sankabom, smagračiais ir t.t., vokiečių dyzeliai sėkmingesni. 1) Nepasitikėkite nei vienu svetimo, nepažįstamo pardavėjo žodžiu - jie suinteresuoti nupirkti pigiau, sutvarkyti pigiausiomis dalimis ir parduoti brangiau (tai biznis), niekas automobilių į minusą ar stebuklingai mažomis kainomis neparduoda; 2) Vien dėl mažiausios kainos nesirinkite aklai automobilio, prieš tai gerai neiškračius (paslėpti defektai, netvarkingi dokumentai, kai nepreainama tapatumo patikra ir pan. dalykai); 3) Atidžiai viską apžiūrinėkite patys, Sutikrinkite VIN dokumentuose ir ant kėbulo (po valytuvais dangtelis atsidarantis yra), apžiūrėkite visų mazgų būklę variklio skyriuje, servise dugną visą nuodugniai apžiūrėkite, pralėkite iki kokių 150km/h, pravažiuokite bent 10-20km su automobiliu, paklausykite kaip veikia motoras tiek važiuojant, tiek stovint vietoj, patikrinkite skysčius; galiausiai pačius paprasčiausius dalykus kaip klimato kontrolė, magas, multifunkc. vairas, valytuvai, užraktai. Kiekvienas mizerinis gedimas, sutrikimas duoda puikią vietą deryboms; 4) Nepirkite pirmo pasitaikiusio "kritusio į akį" varianto jeigu gerai visko nepatikrinote. Geriausia patikėti patikrą autorizuotam Toyota servisui arba žmogui, kuris puikiai išmano šiuos automobilius. 5) Esant galimybei - venkite turginių, pastovėjusių variantų. Turginiai variantai dažnai stovi ilgesnį laiką, o tai atskirti yra pakankamai nesunku, apžiūrėjus ratus, padangų slėgį, stabdžių diskus, support'us ir pan. 6) Nepirkite patys nepravažiavę, turite pajausti ar automobilis jums limpa, jeigu perkatę šeimai, pasiimkite ir šeimą, pirkinys turi patikti visiems; 7) Derėkitės ir dar kartą derėkitės! :)
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-08
Toyota Corolla Verso
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas, manevringas mieste, greitas
Reiklus kurui, daznas kokybiskos alyvos keitimas, butina prieziura, dugnas linkes rudyti
2.2 l. dyzelinas D-Cat variklis 132 kw, 177 AG. 2005 metu galo. Remontas palyginus su VAG grupes automobiliais zymiai pigesnis uz visa servisa t.y. skysciu, alyvu, filtru, stabdziu disku, trinkeliu, trosu ir tt keitima sumokejau su darbu 400 euru. Ieskoti masinos su pilna serviso istorija, pasijungti kompa nuskaityti klaidas, paziureti ar purkstukai veikia normaliai ir neleta melsvo dumo. Trumpai tariant tikrinti auto dyleriu auto servise.
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-02
ziopla ir baznycioj musa
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tikrai patvarus automobiliai
nera minusu
neklausykite zioplos bobos pasaku ko ji nori kad pirkejas jai automobili atvarytu paziureti kur ji nori.jei kiekvienam klientui pradesim varineti automobilius apziurai tai kas cia ir bus.pati atvaziavo apziurejo ikiso rankpinigius sakiau bent pravaziuokit duodami pinigus.nesuprantu tokiu pasakymu salonas poliruotas jei zinai vietu kur salona poliruoja tai noreciau suzinoto tokia vieta.rankpinigiai toks dalykas kad ju niekas neatiduoda jei persigalvoji pirkti automobili,o servise uz patikra ir mokekis pati jei nori nes esi ziopla tai niekas nekaltas,o be to atvaziuok ir parodyk dugne nors viena skyle grazinsiu rankpinigius ir neizeidinek zmoniu PEREKUPAI ka reiskia tas zodis kad mes zulikai ar kas pati esi mokytoja bet nesimato nes rasineji kaip durnele
Pilnas atsiliepimas...
Melynake | 2017-07-21
skūpus moka du kart
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dar jų nežinau, bet ieškojau 7- vietės
Surūdijęs kiaurai automobilio dugnas
2008-03 Variklis: 2200 cm³, 135 AG (100kW)Kuro tipas: Dyzelinas Kėbulo tipas: Kita Durų skaičius: 4/5 Varantieji ratai: Priekiniai Pavarų dėžė: Mechaninė Klimato valdymas: Klimato kontrolė Spalva: Pilka / sidabrinė Defektai: Be defektų Vairo padėtis: Kairėje Tech. apžiūra iki: 2019-07 Ratlankių skersmuo: R16 Sėdimų vietų skaičius: 7 Šito nežinau Turiu atsiprašyti už tai kad pažymėjau "ne", bet tai vien tik tam galėčiau atkreipti jūsų dėmesį. Parašysiu vakar dienos įspūdžius. Ta štai, turėjau vakar susitarusi su "perekupu" iš Prienų nupirkti automobilį, tačiau šis pasakojo, kad neturi laiko atvažiuoti iki Kauno, kadangi labai užsiėmęs, ""tipo" pirk viskas labai ok, "technikinė" pravaryta. Nuvažiavom apžiūrėti. Salonas poliruotas, variklis atidarius kapotą švarutėlis, tikrai pagalvojau vieni privalumai pirkėjui. Pagalvojau, kad reikia pirkti, sumokėjau rankpinigius, kad palauktų kol susitvarkysiu banko reikalus. Visa laimė, kad jis pinigų atvažiavo į Kauną ir mes susitikome prie autoserviso, nuoširdus ačiū jo darbuotojams :), tai štai užteko tik pažiūrėti dugną automobilio ir pasimatė visas gražumas. Smala užtaisytos skylės, metalas klijuotas, vietom prasikeičia (paaiškino kad matyt buvo daužta). Turbūt supratot, man kainavo apžiūra, negrąžinti rankpinigiai... suprantu kad gaišinu pardavėjų laiką, negaila rankpinigių... Gerbiu žmones kurie geba daryti verslą, bet būkim biedni, bet teisingi, jei jau nusipirkai "grabą", tai ir parduok jį už "grabo" kainą, o ne kaip gero automobilio. Jei pirkėjas bus patenkintas, jis jus rekomenduos kitiems, šiuo atveju to padaryti negaliu. Mieli pirkėjai, būtinai prieš pirkdami automobilį, patikrinkite jį autoservise, automobilio pirkimas tai ne loterija, o "perekupų smegenų plovimas", kaip ir rašiau, skūpus moka du kart, jei jau jums suokia kad neturi laiko ir nenori tikrinti servise, tai bėkit toliau nuo jo kiek kojos neša ;) kad netektų kaip tam vilkui iš "Nu, palauk", gražus vairas ir bėgu į jį įsikabinus, nes dugnas kiauras.:)
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt