Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Camry platformos su keleivių durimis iš abiejų pusių ir galėjo sutalpinti iki aštuonių keleivių. Modeliai parduodami Europoje turėjo benzininius arba dyzelinius 4 cilindrų variklius. Dyzelinis variklis buvo 2.0 L su 116 AG (85 kW) galia, o benzininis 2.4 L su 156 AG (115 kW) galia. Abu modeliai turėjo standartinę 5 greičių mechaninę pavarų dėžę.
Antros kartos Previa turėjo truputį ilgesnį tarpuašį (2900 mm), buvo siauresnė (1790 mm) ir trumpesnė (1770 mm) negu pirmoji karta, be to variklio komponuotė tapo tradicinė – priekyje montuojama. Previa buvo gaminama ant SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Nuo 2001 metų Japonijoje buvo gaminamos Toyota Previa hibridinės versijos turinčios Hybrid Synergy Drive sistemą. Tai buvo pirmasis pasaulyje hibridinis minivenas.
Patalpino: Dalgis | 2012-04-27 |
Vertas demesio minivenas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Labai talpus, stabilus, slankiojancios durys
Didokos kuro sanaudos, nepamaisytu liuksine komplektacija
|
Bendras automobilio aprašas |
2002 metu auto su D-4D dyzeliniu varikliu.Standartine komplektacija, kuri turi ir klimatronika, visus el, langus, sildomus veidrodelius. 7 vietu. Lengvai issiima sedynes, o kadangi antra eile is atskiru 3-ju sedyniu, labai lengva jas atskirai issegt ir iskelt. Isemus dvi galines sedynes, gauname nerealiai didele bagazine. Kaip tokios klases automobiliu labai stabili vaziuokle ir mazas pasvyrimas posukiuose. Sakyciau valdymas pilnai prognozuojamas. Labai patogu slankiojancios galines durys. Veikia visi mygtukai, niekas anksciau laiko nenuluze ar uzsikirte. |
Variklis |
Variklis pakankamai elastingas. Trauka islieka net pakrautam ir lipanciam i ikalne - 5 pavara dar begejasi. Svaime aisku, priklauso nuo ikalnes statumo. Realiai, tai butu ideliausias variantas, jei Toyota nebutu pagailejus 2.2 D-4D varikliuko su 6 pavarom. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Dar nuvertejimo negaliu vertint. Kastai - standartiniai. Teko pakeisti priekiniu stabdziu cilindriuko gumas - 28Lt. Atlikta savo rankom per 1h. Keiciant dirzeli pakeiciama ir ausinimo sistemos pompa, bei itempejai. Suma apie 600Lt uz medziagas, apie 250 Lt darbas. Buvo prisineses EGR voztuvas, masinai dingo trauka. Jo isvalymas truko 1h, ir jokiu papildomu medziagu. Vel puikiai vaziuoja. |
Patarimai perkančiajam |
Is nuogirdu ir paciam patyrus, ismeginti automobili visais vaziavimo rezimais, jei nera traukos, bus kaltas EGR ar oro srauto matuokle, del ko bus galima musti kaina.O tie dalykai nedaug tekainuoja. Gerai apziureti turbina, kuri labai giliai uzkista...Jei auto netraukia ir pilasi dumai - turbinos nebera. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 63)
Toyota Previa TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis