Markės
1769 iš 1917
Toyota Prius, (XW30) 2009 - 2015TOP 10
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.59% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 7
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Ekonomiškas
  • Nebrangus išlaikyti
  • Erdvus, tylus salonas
TRŪKUMAI
  • Akseleruojant gan triukšmingas
  • Sunku priderinti vairo padėtį
  • Pigios medžiagos interjere
"Automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra itin mažas - tik 0.25 Cd"
Naujas Toyota Prius kėbulas suprojektuotas taip, kad būtų dar aerodinamiškesnis. Dabar automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra itin mažas - tik 0.25 Cd. Automobilis suvartoja dar mažiau degalų – bendras ekonomiškumas siekia 4.7 l/100 km (sumažėjo 0.59 l lyginant su praėjusia karta), nors variklio darbinis tūris padidėjo nuo 1.5 L iki 1.8 L. Dabar variklis turi 98 AG galią, o pridėjus elektros motoro generuojamą galią viso yra 134 AG (ankstesnė karta turėjo 110 AG). Didesnis variklis reiškia, kad didžiausias sukimo momentas pasiekiamas prie žemesnių variklio sūkių, tai leidžia taupiau važiuoti magistralėje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Toyota Prius automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra tik 0.25 Cd.

Šio Prius variklis yra pirmasis pasaulyje, kuriame nebenaudojami diržai arba grandinės mechaniniam sukimo momentui perduoti.

Toyota Prius buvo pripažintas geriausiu 2009 metų Japonijos automobiliu.
Patalpino: Priusas | 2016-11-14
Super auto
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomiškumas, Patikimumas, Invacijos
Komfortas, Triukšmingumas
Pagaminimo metai: 2011
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Pavarų dėžė:
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 4,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,3
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,1
Bendras automobilio aprašas
Automobilį labai smagu vairuoti - pateikiama informacija apie ekonomišką vairavimą labai skatina važiuoti taupiau. Stabdant kraunasi akumuliatorius, iš vietos gali pajudėti tik su elektra ir važiuoti vien su elektra iki 60km/h. Vien su elektra pavyksta nuvažiuoti apie 2-3 km. Visumoj automobilis yra gerai valdomas, tiesa prie vairo reikia prirasti, pradžioj atrodė per jautrus - lyg žaislinis. Gana patogi sėdynė, geras matomumas tiek gale tiek ir šonuose. Tiesa, komforto mažiau nei lyginant su Toyota Avensis (2007 m.) - šiek tiek daugiau triukšmo nuo kelio, platsmasės kietos, salonas ne toks gražus ir pan. Bet yra daug malonių smulkmenų, kurios maloniai nuteikia - galinio vaizdo kamera, heads-up display su integruota navigacija (rodo ant lango kada ir kur reiks sukti). Taip pat patogus cruise control - pats stabdo (kraunant bateriją) jei riedi nuo kalniuko per greitai. Key less sistema. Mašina taupiausiai važiuoja mieste - sunaudojimą galima pasiekti ir 3.9 ltr. Važiuojant magistrale priklauso nuo greičio - važiuojant iki 115km/h naudoja kažkur 4.3, jei važiuoji greičiau - gali išaugti ir iki 4.7 ltr. Esu girdėjęs mitų, kad šie automobiliai neekonomiški automagistralėse - mano praktika rodo, kad tai netiesa. Važinėju daugiausia magistralėse. Važiuojant magistrale elektrinis variklis padeda benzininiui, nuo kalnelio važiuojant benzininis išvis išjungiamas, tad automatiškai sutaupoma. Taip pat važiuojant net ir 130km/h benzininis variklis naudoja apie 5 ltr. Mašinos naudingumo koeficientas yra aukštas, tai irgi padeda sutaupyti kuro. Vieninteliai minusai - tai nėra didelė mašina bei šiek tiek barškutis. Kai važiuoji per duobes jaučiasi, kad kietesnė ir salonas iš plastmasės, tad liuks klasės komforto neverta tikėtis, bet juk ne dėlto ją žmonės perka? Aš pirkau dėl patikimumo ir ekonomiškumo.
Variklis
Variklis dirba tyliai, net ir magistralėje važiuojant 130km/h. Tiesa prie greičių dėžės reikia priprasti - jei paspaudi smarkiau, tai gana triukšmingai dirba. Palaikant tolygų greitį triukšmas mažesnis nei ekvivalentaus benzininio automobilio. Čia jau CTV įpatumai. Jei važiuoji ECO - geros traukos tikėtis neverta, bet kuro suvartojimas maloniai nuteikia. Jei perjungi į PWR arba užspaudi pedalą iki dugno tikrai neapsivers liežuvis sakyti, kad mašina per lėta. Beje tas matosi ir pažiūrėjus oficialią statistiką - Prius ne ką lėtesnis už bet kokį kitą panašų automobilį (1.8 benzininiu varikliu ir 4 cilindrų). Variklyje nėra diržų, tad nereikia nieko keisti. Tuo pačiu tai irgi prideda ekonomiškumo.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Važinėju dar tik pusė metų. Pirkau su 58K rida. Kolkas jokių gedimų - pakeičiau priekinį valytuvą. Kaina gana brangi palyginus su panašiais ne hibridiniais modeliais, tačiau jei tarnaus taip kaip tikiuosi, turėtų per 5 metus atsipirkti. Pirkau dėlto, kad norėjau automatinės pavarų dėžės bei benzininio variklio su dyzelio ekonomiškumu :) Kolkas neturiu kuo skųstis.
Patarimai perkančiajam
Beveik visi Prius vakaruose naudojami kaip Taxi. Perkant Lietuvoje žiūrėti, kad nebūtų Taxi su atsukta rida.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 46)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt