Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Didelis variklių pasirinkimas
- Erdvus salonas
- Patikimas ir kokybiškas
TRŪKUMAI
- Blankus išorės ir vidaus dizainas
- Neintuityvi infosistema
"Interjeras susilaukia didesnių pagyrų – priekinė panelė yra originalios formos, naudojamos pakankamai kokybiškos medžiagos"
1994 metais Toyota pristačiusi RAV4 modelį atrado kompaktiškų visureigių rinką. Šiandien šiam modeliui dėl vietos po saule tenka kovoti su itin stipriais konkurentais iš Honda, Volkswagen ar Audi kompanijų. Šis RAV4 modelis yra dar didesnis nei pirmtakas - 30 mm platesnis, 205 mm ilgesnis, 100 mm ilgesnis tarpuašis ir turi kogero patį erdviausią interjerą klasėje. Paskutiniu metu pastebima Toyota kompanijos tendencija kurti automobilius su agresyvesniu, dinamiškesniu dizainu. Tai pastebima ir naujajame RAV4. Tiesa, ar tai sėkmingai pavyko įgyvendinti sunku pasakyti. Žinoma, yra keletas įdomesnių detalių – tokių kaip chromo juostelė pereinanti nuo radiatoriaus grotelių į priekinius žibintus ar skulptūriškos šoninės linijos pratęsiančios galinių žibintų liniją. Tačiau automobilį ypač jo galinę dalį sunku pavadinti sportišku ar tiesiog simpatišku. Interjeras susilaukia didesnių pagyrų – priekinė panelė yra originalios formos, naudojamos pakankamai kokybiškos medžiagos. Kaip trūkumą galima įvardinti kai kuriuos senamadiškus mygtukus, bei pigiai šviečiantį prietaisų skydelį. RAV4 pasižymi įspūdinga interjero erdve, ypač tai jaučiama keleiviams sėdintiems ant galinių sėdynių – čia vietos nepritrūks nei pečiams, nei kojoms visiems trims suaugusiems keleiviams. Bagažo skyrius padidėjo 51 litru iki 547 litrų, tačiau automobilis neturi atsarginio rato. Kelyje visureigis pademonstruoja gana kietą pakabą važiuojant per nežymius nelygumus, tačiau posūkiuose yra linkęs į gana nemažus posvyrius. Vairo mechanizmas taip pat yra gana vangus. RAV4 komplektuojamas su dviem dyzeliniais ir vienu benzininiu varikliu. Mažesnis 122 AG 2.0 litrų dyzelinis variklis yra komplektuojamas tik su priekinių varomųjų ratų sistema ir mechanine pavarų dėže. Jis suteikia puikią ekonomiją ir vos 127 g/km CO2 emisiją. 149 AG 2.0 litrų benzininis variklis komplektuojamas tik su CVT pavarų dėže ir visais keturiais varomaisiais ratais. 148 AG 2.2 litrų dyzelinis motoras pasižymi gera ekonomija, išskiria 149 g/km CO2 ir suteikia padorų 340 Nm sukimo momentą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-09-26 |
Toyota RAV4 2,2 2017 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Geras salono šildymas, valdymas, stabili pakaba, puiki šviesa (LED), erdvi bagažinė, patogios sėdynės
Garso sistema, kai kurių mygtukų apšvietimo nėra, prasti (pagrindinių mėlsvų LED ) geltoni rūko žibintai, mažai skyrių dėti daiktams
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 15,0 |
Bendras automobilio aprašas |
2,2 l, automatas. važinėju kas dien, bet dar nesenei, todėl ant spidometro yra vos per 500 km. Tai mano pirmasis automobilis su autommatine pavaru dėže ir pirmastoks aukštas, todėl jausmai yra šiek tiek kitokie, palyginti su mano ankstesniais automobiliais (Škoda Octavia 1,8). Aš kolkas važinėju ekonominiu režimu, o tai neleidžia man pajusti visos variklio galios, bet dėl tam tikrų priežasčių jaučiamas potencialas. Net po vangus startavimo ekonominiu rėžimu, po kurio laiko pasijunta staigus ir galingas greitėjimas. Aš jau iš kart atsiprašau "automobilių ekspertų" dėl savo terminų, ir kitų techninių parametrų, nes aš naudoju automobilį kaip paprastas vartotojas ir kaip pats suprantu. Toliau, garso izoliacija tikrai ne ledas, metalas "skamba", bet, nepaisant to, kažkokio didelio pragaro salone nejaučiu, palyginti su Skoda vos labiau girdimas variklio triukšmas, bet pakenčiamas. Valdymas yra labai geras, sako, kad pakaba yra kieta, bet aš sakyčiau - stabili. Staigiuose posūkiuose automobilis nečiuožia. Sėdynės gana patogios (bent iš pirmo žvilgsnio) sėdynes galima sureguliuoti, kaip paprastoj lengvojoj mašinoj, todėl matomumas gana gerasi, o veidrodžia, net gi labai geri. Nors ir mygtukai išmėtyti po visą panelę, nesukelia nepatogumų. Aš atsižvelgiu į tai, kad mes nesuprantame samurajų filosofijos. Dar viena problema yra garso sistema. Garsas yra šeip sau ar net blogesnis. Aš neesu toks geras garso ekspertas, bet Skodos fone - tai nusivylimas. Bet, lyginant su Skoda, tai kur kas geresnis yra salono šildymas, net ir dideliu šalčiu salonas sušyla per kelias minutes. Tada jau net gi savaime atšyla priekinis stiklas be jokio gramdymo ar papildomo šildymo. Galinė sėdynė yra labai erdvi. Bagažinė nėra tokia didelė kaip škodos, tačiau gana padori, didžiausio tūrio savo klasėje. Šiuo metu vidutinės sąnaudos yra 15 litrų. Ačiū už jūsų dėmesį. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Toyota RAV4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis