Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Fiat Multipla. Yaris interjere vietoj tradicinių analoginių instrumentų naudojami skaitmeniniai, kurie buvo įtaisyti centrinėje panelės dalyje. Europoje Yaris pradžioje buvo gaminami su 4 cilindrų 1.0 L ar 1.3 L varikliais su Toyota VVT-i technologija, o nuo 2001 metų ir galingiausias 1.5 L T-Sport. Po 2003 metų atnaujinimo buvo pasiūlytas ir 1.4 L D4-D dyzelinis variklis su 75 AG (56 kW) galia. Šis dyzelinis variklis yra pasiskolintas iš BMW, kurį naudoja ir MINI One D modelis. Yaris yra nedidelis, miesto automobiliukas aktualus šiandieniniam miesto gyventojui.
Toyota Yaris buvo pripažintas Europos Metų Automobiliu 2000 metais, nugalėdamas garsiają SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Tomas | 2012-07-06 |
Yaris 2000m. 1.0L 5durų |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Kompaktiškas, manevringas, gerai atrodo, patikimas
Variklio triukšmas autostradoj, silpnokas variklis, kietoka pakaba
|
Bendras automobilio aprašas |
Tai buvo antras mano ir pirmas su žmona automobilis. Į Yarį persėdau iš sportinio Opel Vectra. Pirkom savo Yarį 2006 žiemą ir važinėjam iki šiol. Užtikrintai sakau, kad tai labai patikimas automibiliukas. Kėbulas puikiai ištveria Lietuviškas žiemas (jokių rūdžių), važiuoklė tik šiemet pareikalavo smulkaus remonto (stabilizatoriaus traukės sudilo), variklis ištvermingas (reguliariai keiskit žvakes ir tepalus ir važiuosit be vargo), salonas kokybiškas ir nebraškantis. Mašina nėra galinga,bet esu įsitikinės, kad miete tai privalumas, nes greitėja lėtai ir dėl to nėra rizikos kažkam į galą įlėkti :) Valdymas labai geras, posūkiuose stovi stabiliai, o vairo aštrumas irgi neblogas. Tie kas perka Yarį jį vetna ne dėl dinaminių savybių, bet dėl patikimumo. |
Variklis |
Patvarus, bet ne pats ekonomiškiausias variantas. Mūsų 1.0 lito varikliukas valgo daugiau benzino, nei kiti panašūs modeliai. Važiuojant 100 km/h - 5.2 l, 120 km/h - 6.2, 140km/h - 7.5. Nepatariu smaugti variklio ir lakstyti 140, nes tada pradeda labai valgyti tepalus. Priežasčių nežinau, bet norint sumažinti užpylimo intervalus teks pradėti pilti klampesnius tepalus (10w40) nors su sintetiniais Mobil aiškiai juntamas dinamikos ir kuro sanaudų skirtumas. Reguliairiai keičiu žvakes, tepalus ir tepalo filtrą, dėl to į servisą važiuoju retai. Rimčiausias darbas variklio skyriuje buvo tik generatoriaus gedimas. Dėl konstrukcinės klaidos važiuojant per balą didesniu greičiu generatorius gauna vandens ir jei jis karštas lengvai skyla. Teko keisti visą generatorių. Dar keitėm starterio bendiksą, bet čia jau natūralus nusidėvėjimas. Važinėjant mieste variklis nėra triukšmingas, dažnai jo net negirdžiu, bet autostradoj važiuojant 120 radijos ramiai nepaklausysi. Teks gerokai pagarsinti. O jeigu negaila kuro galima važiuoti 135 ir triukšmas žymiai sumažėja. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilio eksploatacija yra vidutinė. Kuro sąnaudos galėtų būti mažesnės, bet jeigu vairoti su galva o ne su klynu ir tos sąnaudos susinormalizuoja. Detalės nėra pigios, bet ir nėra labai brangios. Iš kitos pusės labai retai jų reikia, tai čia tik išloši, nes susidedi geras detales ir toliau važiuoji ramus. Technikinę ėjau 2 kartu, abu kartus be problemų. Po žiemos būna, kad rankinis stabdis streikuoja, bet išvalius susikaupusį purvą iš būgnų ir paveržus viskas vėl tvarkoj. Pavarų perjungimas ir pas mane stringa, bet kai bandžiau servise tvarkyti, jie man paaiškino, kad bėda yra ne greičių dėžėj, o pačiam svirtelės mechanizme. Kažkokia plasmasė išsidėvi, nauja būna tik perkant visą komplektą kuris kainuoja apie 500 Lt. Sakė gudresni kažką nuo Golfo gali pritaikyti, bet strigimas nėra toks didelis, kad tam ryžčiausi. Bagažinė nėra didelė, bet gryždami iš kaimo pakombinavę susikraunam ir bulves ir stiklainius. Užlenkus galines sėdynes viskas pasineičia. Gaunasi lygi plokštuma ir žiauriai daug vietos. Gyvendami Vilniuje kraustėmės 3 kartus. Viską susivežėm patys, net išardyta lova tilpo, po to kai priekinę sėdynę pareguliuoji. Talpumas labai geras. Beje penki normalaus sudėjimo žmonės lengvai telpa ir patogiai keliauja. Gale pakankamai vietos kojoms ir galvai. Nuvertėjimas, mūsų atveju, yra didokas, bet čia dėl krizės. Pirkom 2006 metais už 15000 Lt, o dabar toks Yaris kainuoja apie 7300 Lt. |
Patarimai perkančiajam |
Pats dažnai sakau, jei mūsų Yaris būtų su galingesniu varikliu tai būtų labai geras automobiliukas. Mieste visur telpa, kelyje stabiliai stovi ant kelio. Vasarą trūksta kondicionieriaus :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 33)
Toyota Yaris TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis