Markės
1458 iš 1554
Toyota Yaris 1999 - 2005
Toyota Yaris, 1999 - 2005
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.620% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 8
21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Toyota Yaris pradėtas pardavinėti Europoje 1999 metų pradžioje. Toyota Yaris buvo pripažintas Europos Metų Automobiliu 2000 metais, nugalėdamas novatorišką Fiat Multipla. Yaris interjere vietoj tradicinių analoginių instrumentų naudojami skaitmeniniai, kurie buvo įtaisyti centrinėje panelės dalyje. Europoje Yaris pradžioje buvo gaminami su 4 cilindrų 1.0 L ar 1.3 L varikliais su Toyota VVT-i technologija, taip pat ir galingiausias 1.5 L T-Sport nuo 2001 metų. Po 2003 atnaujinimo buvo pasiūlytas ir 1.4 L D4-D dyzelinis variklis su 75 AG (56 kW) galia. Šis dyzelinis variklis yra pasiskolintas iš BMW, kurį naudoja ir MINI One D modelis. Yaris yra nedidelis, miesto automobiliukas aktualus šiandieniniam miesto gyventojui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Lankytojo
reitingas
5+

Atsiliepimai įvertinti 1460 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: M.B. | 2010-02-19
ko gero idealiausias miesto automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
puikūs varikliai, patikimumas, gera pakaba (ne per kieta ir ne per minkšta), gera surinkimo kokybė, praktiškumas, taupūs varikliai, nemažai vietos salone
pasitaiko lambda zondo gedimų, seniausiose mašinose pasitaiko pavarų dėžės perjungimo problemų, skirstymo sistemos defektų. pigus plastikas, prastos sėdynės
Bendras automobilio aprašas
pirmiausia, ką galiu pasakyti apie šią mašiną, tai - patikimumas. mašina itin vykusi ir populiari. išoriškai maža mašina turi erdvų saloną, stumdomą galinę sėdynių dalį ir kt. pliusų. pirmiausia ką galima pasakyti - gera antikorozinė apsauga (nerūdija pats kėbulas, ko anksčiau japonams nepavykdavo apsaugoti). įsėdus į mašiną apima įspūdis, kad sėdi didesnės klasės mašinoje, net gale vietos gali pakakati tam, kuris neaukštas ir neilgakojis. mašina turi labai patikimą ir ilgaamžę pakabą (užtat, kad gamintojas neišradinėjo dviračio ir naudojo geras medžiagas, laiko patikrintus elementus). mašina džiugina savo pigia eksploatacija, patogiais prietaisais, fantastiška ergonomika, sklandžiu agregatų darbu, patikima elektronika. mašinoje daug slėptuvių. kas nervina: nepatogios sėdynės (trūksta šoninio prilaikymo posūkiuose), dažnai gendantis generatorius, surūdija pakabos mazgai ir tvirtinimo varžtai, nemalonus salono plastikas, pilkumas, smarkiai kritikuojamas prietaisų skydelis ir smulkūs jo rodmenys bei pats jo įmontavimas per konsolės vidurį yra nepasiteisinęs, nors jo darbas yra nepriekaištingas. galėtų būti mažiau tos dvokiančios japoniškos žaliavos - plastmasės.
Variklis
varikliai visiškai nenusipelno jokios kritikos, nes skirtingai nei europiečių gamintojų, yra labai dinamiški ir taupūs (to turi pasimokyti visi vokiečiai ir kt.). Į šią Yaris gamintojai montavo benzininius variklius su skirstymo fazių reguliavimo sistema. visi jie turi 16v, retai sugenda, Jų trūkumas - potraukis ištekėti alyvai arba ją ryti bei kartais sugenda pati skirstymo sistema, tačiau variklio patikimumas vertinamas maksimaliai. 1,0 litro variklis turi 50 kw ir yra labai dinamiškas, nors užmiesčiui jau netinkamas, bet mieste - idealus. rekomenduoju 1,3l motorą - turi 63 kw ir yra labai dinamiškas, ryja tik 0,5 l daugiau nei litrinis. dyzelis turi common rail įpurškimo sistemą, yra 1,4 l kubatūros (D-ID) (55kw), bet mūsų rinkoje labai retai sutinkamas. tiesa, išrankokas degalų kokybei.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
dalys jau atpigę. sankabą galima gauti už 400lt, visa kita nebrangu. galbūt sunkiau tvarkomi patys varikliai, bet problemų nėra. mašina mažai nuvertėja.
Patarimai perkančiajam
gerai patikrinti variklį ir lambda zondą, nes mašina gali ryti alyvą arba ją leisti, gali nemaloniai pakilti degalų sąnaudos. atidžiai patikrinte ir atsakingai prižiūrėkite dyzelius - nors jie laikomi patikimais, pasitaiko, kad neatlaiko įpurškimo sistema ir turbinos (dažniausiai dėl prasto kuro). benzininės mašinos lepokos alyvos kokybei, nes varikliai labai modernūs ir naujoviški net šiandien.salone patikrinti ar neišlūžę plastmasės bei įvertinti bendrą vaizdą, o šiaip mašina jums patiks
Įvertink šį atsiliepimą (viso 56)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza 
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso 
   Urban Cruiser 
   Verso-S 
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius Plus
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAceProAce
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai