Markės
1822 iš 1917
Volkswagen Caddy, (Typ 2K) 2015 - 2021
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.529% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.5)Viso įvertinimų: 6
46% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.1)27% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.6)42% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (1.8)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
2019-11-24
VW Caddy MAX Life 1,6tdi automatas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
daug vietos, izoliacija, praktiskas, patikimas, kokybiskai surinktas, grazus, laimi pries konkurentus, daug detuviu, aux, gerai vairuojasi
nepatogi sedesena, nelabai ekonomiskas, greiciu deze netinka greitesniam vaziavimui, griozdiskas, lemputes
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas
puslapyje negaliu tiksliai nurodyti metu, nes maniskis buvo 2013m (ir niekaip netelpa i kategorija 2004-dabar). Reikejo darbui didesnio miniveno. Transporteris buvo kiek per didelis, bei zenkliai brangesnis su automatu, plius su didelem ridom arba kainom. Ieskojau krovininio ir trumpo is pradziu, bet nieko gero neradau uz tokia kaina, kai visai netycia pasirode sitas. (tarp kitko auto pardavimu puslapiai Caddy Max Life kazkodel nukisa i atskira kategorija nuo visu Caddziu, todel ji bus sunkiau parduoti, bei rasti paieskoje. Diskriminacija :) ) Tai gana patikimas automobilis. Kainos svyruoja nuo ridos dydzio: kuo mazesne tuo brangiau. Maniske buvo jau 212000km pramynusi, kainavo virs 8500eu, parduota uz 7500. Bet skelbimuose maciau ir su 300/400t.ridom tokiu pat varikliu. Pradzioje buvo kiek abejoniu del DSG automato. Tikrinom su kompu - klaidu nerasta, begiai junginejosi svelniai, be papildomu garsu, pirmas begis sekunde, dvi pagalvoja. Buves savininkas minejo, jog ant 160 000 ridos keite sankaba(800eu). Palyginus su krovininiu, pas keleivini 7vt Caddy garso izoliacija nepalyginamai yra geresne, gamykliskai patamsinti langai, dvi sonines durys (ne visi konkurentai turi), multifunkcines, susilankstancios i prieki ir isimamos pilnai galines sedyniu eiles. Visas isemus, automobilis pavirsta i krovinini, telpa 3-4lapai mdf ploksciu(2,4/1.2m ilgio) ir kruva kitu daigtu. Gali pervezti dvieju kambariu buto daiktus per du reisus, be dideliu baldu. Lengvai telpa trys dviraciai viduje. Auto ideliai tinka didelei seimai, kelionese vargina del nepakankamo greicio (galbut reikejo programiskai atsinaujinti DSG softa) specialiai nevaziuodavau greiciau del aukstesniu apsuku ir didesniu kuro sanaudu. Virs 100km kuras padidedavo nuo 7l iki 9l ir apsukos nuo 1,5 iki 3t. kas dyzeliui yra per daug. Toks jausmas lyg truktu dar paskutinio begio. Variklio galios uztenka ir net jauciasi, kad automobilis gali ir daugiau, bet ji riboja deze. Taciau miesto salygom automatas buvo pasaka. Kamsciuose ilsedavausi , kuras 8-9l vaziuojant 45-60km/h. Nustebino pakankamai gera muzika, klausantis iki tam tikro garso lygio. Labai daug bardacioku, kiseniu, itin talpi lentyna virs galvos. Auksta, taciau nelabai patogi sedesena. Vairuotojo sedyne nepakankamai atsislosia atgal. Todel negali pilnai istiesti ir patogiai isitaisyti koju. Tenka kankintis ir pratintis sedint tiesia nugara, kiek sulenktomis kojomis. (180) Ant posukiu kazkiek svyruoja. bet cia normalu esant tokiai budai ir galines pakabos lingem *uztai gali daugiau pakraut, negu i konkurentus. Is konkurentu: 1. ford conect - nera automatu iki 10t.eu, nebent imsi nauja, saltas dizainas, pilkas, nuobodus. 2. Citroen/peugeot kablukas, minksta vaziuokle neblogas,bet baisi archaiska priekine panele, pigios sedynes, automatai gan brangus ir reti. 3. Opel/fiat combo kablas- zema sedesena, nera net su kuo lyginti, todel ir pigiausias, silpni, mazi, varikliukai. 4. Mercedes citan - dizaino kosmaras, nera automatu, baisiau negu opelis, dauguma tik baltos spalvos, brangus. Isvada: auto paliko teigiama ispudi, galima drasiai pirkti. Geras darbinis, universalus, grazus, su daug privalumu, arkliukas. Tinka tiek seimininiam minivenui, tiek verslui: kaip keleivinis, taksi ar krovininis. Imti geriau su 2l varikliu.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pastebejau, jog labai skubant begius galima perjungti is atbulinio i prieki dar masinai nesustojus iki galo. Krupliaraciu susidevejimas ir metalo drozliu atsiradimas greiciausiai ir bus pagrindine DSG deziu gedimo priezastis. Del to stengiausi visada perjungineti begius tik pilnai sustojus. Tepalu dezeje nekeiciau. Pravaziavau tik 7000-8000km per pusantru metu. Pagrinde miesto ribose ir 30proc autostradoje iki 110km greiciu. Atlaike kelione po europa. Automobilis geriausiai jauciasi esant 50-60km/h diapazone 1,5 apsukos iki 8l. Kiti greiciai sukelia didesnes apsukas ir kuro sanaudas 2,5-3t apsuku. Tik einamas servisas(tepalai,filtrai, dirzelis). Plyso dyzelio slangute - tik originalas is VW atstovybes 90eu. Naujas akumas - paprastas, be start-stop sistemos 70eu. Stabdziai ir vaziuokle isliko geros bukles. Labai nezymiai leido tepalus is po variklio, galima buvo pasikeist guoliukus ir pasalinti begima. Bet nesukau galvos del keliu lasu. Vasara po ilgos keliones prisikaupe ir lasejo nemazai vandens po varikliu, pradziai net nusigandau, kad isbego antifryzas(patikrinus viskas buvo vietoje), greiciausiai nuo kondiskes, nes buvo nezmoniskai karsta ir kondiske veike be sustojimo. saldo gerai. Pries parduodant, kazkur atsirado duslintuvo nesandarumas, stipriai jausdavosi ismetimo dumai stovint salia masinos, bet tai galima butu pigiai isspresti pas garazinius meistriukus. Beveik visa laika dege "perdegusios faros" lempute ant skydelio. Stovint vietoje su uzgesintom farom nedegdavo, pradejus vaziuot uzsidegdavo. Faros abi sviesdavo. Galbut kazkur kontaktas nesuveikdavo. Nekreipiau i tai demesio. Daugiau kitu gedimu nepastebeta.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt