Markės
1831 iš 1918
Volkswagen Golf, (Mk3) 1991 - 1997
583Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.47% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 83
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 73% Ne 27%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Ekonomiškas
  • VR6 variklis
TRŪKUMAI
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Prastai valdomas
  • Ne pats geriausias patikimumas
Trečios kartos Volkswagen Golf buvo pradėtas pardavinėti 1991 metais, o sekančiais šis Golf buvo išrinktas Europos Metų Automobiliu. Pirmą kartą buvo pristatytas Golf universalo kėbulu, kad konkuruotų su Ford Escort ir Vauxhall/Opel Astra universalais. Vėl buvo pristatyta GTI versija, kuri nors ir galingesnė (150 AG) yra gerokai sunkesnė, todėl nebuvo vertinamas kaip sėkmingas sprendimas. Tačiau buvo ir kitas variantas - VR6 variklis su 2.8 L ir 174 AG (128 kW) galia, automobilio svoris ~ 1285 kg, maksimalus greitis 222 km/h - beveik nenugalimas to meto tokios klasės automobiliams, geriau net už Ford Escort RS2000 ar Opel Astra GSi. VR6 buvo revoliucinis variklis savo laiku todėl, kad jis jungia geriausias V formos ir linijinių variklių savybes. Jis turi 2 cilindrų blokus sustatytus 15° kampu, tačiau dalinasi viena cilindrų galva. Toks komponavimas leido inžinieriams sutalpinti šešių cilindrų variklį į tokią pačią erdvę kaip ir keturių cilindrų variklio. Bendrai automobilis buvo gerai įvertintas kritikų ir puikiai pirkėjų. Golf kaip visada pasižymi praktiškumu, ekonomija ir erdvumu. Tarp minusų – gal kiek pernelyg praktiškas ir patogus, todėl nuobodus, be to su nekaikuriomis patikimumo problemomis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Trečios kartos Volkswagen Golf 1992 metais buvo išrinktas Europos Metų Automobiliu. Tai buvo pirmas Volkswagen kompanijos nugalėtojo titulas šiuose rinkimuose.

Galingiausia 2.9 VR6 versija turėjo 190 AG variklį:



VR6 variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:



Pats variklis atrodė taip:


Tai pirmas Golf‘as turintis universalo kėbulą.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 83
Vardenis | 2014-10-29
Pilkas tačiau geras Golf
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aš golf nekenčiu tačiau gavau pasivažinėti su golf.Aš golf ir nepirkčiau, bet ne dėl to, kad tai blogas auto.Šis automobilis yra daug geresnis nei aš galvojau.Aš maniau, kad jis yra kietas barškantis ,,kibiras'',bet jis tikrai neiškratis jūsų kaulų jis netgi priešingai važiuoja gana konfortiškai.Bet jis LABAI LABAI SURUDIJES. nėra nei labai energingas nei labai vangus. Nežinau nes tik pravažiavau su golf Stebėti ar nesukirmijes.
Pilnas atsiliepimas...
Enclave | 2014-09-21
Golf MK3 1.9 TDI 81 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, ekonomija, variklio trauka, surinkimo kokybė, ilgaamžiškumas
Garso izoliacija, mažas komforto lygis, silpni stabdžiai.
Turiu šį automobilį nuo 2009 metų sausio ir apie jį galiu pasakyti tik pačius geriausius žodžius. Per tuos 6 metus jis niekada manęs nepavedė. Tarnavo ir tarnauja toliau ištikimai ir besalygiškai, o rūpintis juo reikia praktiškai minimaliai. Nors ir auto pas mane pačios paprasčiausios komplektacijos (jame nėra el. langų, ABS, borto komp. ir kondicionieriaus) tačiau vistiek jį eksploatuoti man labai malonu. Per 6 metus keičiau tepalus, pakeičiau visus amortizatorius į dujinius, stabdžių diskus, kaladėles, galinį cilindriuką, variklio pagalves, galinius sailentblokus ir kaip ir viskas. Jis toks paprastas, kad atrodo, kad nėra kas jame sugenda. O tai ir džiugina, nes niekada išvažiuojant į ilgą kelionę nereikia galvoti ar nuvažiuosi ar ne. Dalys pas mane visada buvo keičiamos į pačias geriausias Vokiškais ir brangiausias kokias rasdavau pirkti. Gal todėl, kad automobiliui nebuvo gailima nei cento ir negalvojama kaip kiti, kad čia Golf ir bet kokia investicija į šį auto yra bereikšmė ir nenaudinga, tai galėčiau su tokiu žmogumi pasiginčyti labai gerai, todėl jis taip nuostabiai ir tarnauja. Komforto jame daug tikrai nerasite, bet patikimumas užsitarnauja iš mano pusės visas 5 žvaigždutes. Važinėjant lietuvos keleliais tiek pakaba tiek važiuoklė laiko puikiai. Nei man guoliai subyrėjo nei šarnyrai, nei traukės ar jų antgaliai. Keičiau tik tai, ką rašiau aukščiau ir tai per labai ilgus eksploatavimo metus.. net ir perkant pačias brangiausias dalis kainos nesikandžioja ir kas mėnesį nereikia turėti atsarginių pinigų skirtų nelauktam ar netikėtam auto remontui. Taip komforto mažoka, garso izoliacija silpna, silpnoki ir stabdžiai, bet tai ne sportinis auto ir yra skirtas nuvažiuoti nuo taško A į tašką B. Bet visuomet žinai (jei bent kiek myli auto ir bent kiek prižiūri) nuvyksi kur tau reikia.. Taip, niekam ne paslaptis, kad kėbulas mėgsta parūdyti, bet kadangi aš žiemos metu jo nevažinėju (nes nėra poreikio) tai šis klausimas man atpuola. Salono apdailos detalės tikrai mane labai labai džiugina. Jos neblunka, nesibraižo, nenusitrina (taip kaip audi) ir ne taip baisiai girgžda kai kad visi kalba. Variklis 81 Kw, 1.9 TDI. praktiškai amžinas variklis. Absolučiai jokių bėdų, nes vėl viskas gryžta prie praktiškumo. Jokių EGR vožtūvų, elektroninių purkštukų skysčių prasisunkimų ir t.t. Variklis dirba kaip laikrodis laiku keičiant tepalus (tik sintetiniai pilnai) ir filtrus bei diržus. traukos tikrai pakankamai tiek mieste teik už jo. Sėdi ir važiuoji ir nesirūpini nieko, kas yra po kapotu. Antifrizo nevalgo, tapalų taip pat. Jokio balto ar mėlyno dūmo. Vienas iš geriausių visų laikų varikliu mano galva. Puikiai tinkamas čipavimui. Su čipu atsižvelgiant į kitas auto charakteristikas galima išspausti 96-103 kW. Kadangi auto nebe pirmos jaunystės ir dėl didelio jų skaičiaus ir dalių pasirinkimo žinoma jis nuvertėja tiesiog valandomis.. Tačiau patikimumas ir patvarumas manau jame yra nepakeičiami. Tikrinti tik variklį praktiškai. Svarbiausias dalykas oro srauto matuoklė ar nesitriginėja ir turbinos geometrija ar neužstrigus taip pat, nes iš karto jaučiasi traukos pokytis ar jos nebuvimas. Pakabos ar važiuoklės patikra tik dėl bendro raikalo. Kaip ir minėjau dalių per akis, kainos kiekvienam pagal kišenę.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2013-12-12
Golf 3 1.9 tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, cypentis dirzelis is toli atbaido pesciuosius einancius per gatve, gali vesti saldytuva, ganetinai manefbringas.
Barskanti skarbonke, prarudyjus galinem arkom bus pastoviai slapia bagazine
Automobilis saip neblogas, rekomenduociau juo pradeti mokintis vairuoti, nes atleidinejant sankaba pradeda stipriai drebeti visa masina tai lengva ismokti pajudeti is vietos. Turint golfa esi priversta moketi pasikeisti einamas detales (dirzelis, starteris, lempute, makrokfleksu uzpurksti skyles arkose ir t.t) Variklis tai vienas didelis +
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2013-12-06
Dziaugiuosi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksploatacija, pigios detales, patvarti
mazai komforto
Su Vw golf 3 vazinejau sesis metus. 2007-2013. Esu labai patenkintas. Problemu buvo minimaliai. Teko parduoti nes supuvo kiaurai ir nesugebejau praeiti tech apziuros. Bet net ir visa supuvusi pardaviau 1300 vien del puikaus 1.9 TDI (66kw) variklio. Jis buvo chipuotas. 1.9 TDI 66kw. + chip. Niekada nebuvo problemu. Per 6 metus restauruotas kuro siurblys ir pravalytas EGR voztuvas Labai pigi eksploatacija. Mazas nuvertejimas Svarbiausia ziuret varikli, visa kita kainuoja pigiai ir galima paciam remontuotis
Pilnas atsiliepimas...
Ignas | 2013-09-30
Golf 3 comfortline
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, neuzmusamas variklis, puikus valdymas ant kelio.
Pigios plasmases skydelis, reiktu didesniu stabdziu(standartiniai golf), nera garso izoliacijos(del svorio)
Galingas traukos netruko, labai patogios "kibirines" sedynes komplekte kaip GTI. Su 81kw sverdama 1200kg lenkdavo zymiai galingesnius, naujesnius varzovus.Deja si galia turejo ir minusu. Standartines variklio pagalves neatlaikydavo brutalios galios ir trukdavo varstai, gumos... pagaba nestandartine brangokai kainuoja bet laiko automobili ant kelio... Tai buvo vienas is 3 golf Lietuvoje Su elektronine "klima". Saldydavo labai gerai, sildydavo irgi. Labai stiprios granatos, turejau daug automobiliu kartais reikdavo net kas pusmeti jas keisti,bet golfui nei karto. Variklis labai stiprus per 4metus su variklius neturejau jokiu problemu. Reikejo pakeisti tik karterio tarpine (30lt..) Kaina laikydavosi gan stabiliai. kai kiti Galf nuvertejo iki 2000-3000lt maniskis vis dar laikydavosi nuo 5000-7000lt. Tikrinti slenkscius, turbina, bei patikrinti ar automobilis traukia iki 140km/h neisjunkdamas turbinos ant 120/130km/h. jei isjungia ieskok kito. Automobilis isibegeja iki 218km/h
Pilnas atsiliepimas...
Matas | 2013-05-06
Volkswagen Golf 3 1.8 93 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikiai subalabsuotas automobilis
rudys
pirkau kai pasistaciau nama, kilo noras taupyt pinigus degalu atzvilgiu.Naudoja jis ~4.5l/100km mieste ir ~4l/100km- uzmiesty.Pilka spalva 1.8 variklis, kuriam nuslifaves galvute ir pradejes naudot e85 benzina suteikiau 93 kw ir idejau labai ilga trecio guolio dyzelio deze.neblogas variklis kaip tokio svorio automobiliui (1090 kg), 100km/h per ~5,5 sek. ir 1/4 mylios per 15,2 sek. daug rudyja, dazniau reiks rudis grandyt.gan greit nuverteja, bet pigus islaikyti
Pilnas atsiliepimas...
valds | 2013-03-17
golf 3 96m 1.8l 55kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vaziuokle,variklis,ac,oro pagalves,kantrus
stabdziu pedalas minksteja,spidometras kartais neweikia
Kai pirkau sia masina tai ji buwo breztu sonu ir dar sutwarkius man ja gawos gan didoka kaina. bet kiek nuwaziawau km gal 100000km,tiksliai nzn nes spidometras tai rodo tai ne. galiu pasakyt kad inwestawau i ja beweik nieko. sumokejau didelius lt bet laike ir laiko iki siol. rida aisku sukta 132007km buwo bet jos trukumai buwo kad stabdziu pedalas pasidaro nejautrus reikdawo nuorint,o toliau tai pilk ir waziuok. komplektacijoj yra oro pagalves dwi ir ac,toliau tai salonas kitoks grazesnis ir spalva melyna kitokia. 1.8l 55kw jis trauke ispradziu 1-2pawara lb stiprei ir i gaza reaguodawo taip kad numeni gaza ir kaza ant zwyro iskart,be po 4m paskirstytojas pawargo tai neliko tokio staigumo,aisku lawonas 93m 66kw su wariklio garsais dideliais kasdawo antra pawara ant plento o maniskis to negalejo,bet jis buwo patwarus. po 4m kazkur ziema prie -25 uzsikurdawo is 2karto ir vairo stiprintuvas pauzdawo,bet ir iki siol laiko jis,tik saltas variklis ir sunkiau sukinejas wairas. db po 5.6m aisku kainuoja 3tuks, tik bet ir tai nevisiem reikia geru masinu,kai pardawinejau puse tukstancio antra golfa su kebulu kreiwu tai norinciu daug buwo o kai twarkinga pardawinedawau su padoria kaina,tikrai nebrangiausia,tik rusus domindawo. galejau vazinet su ja bet norejos naujesnes,dabar stovi kieme pas tevu.... per 5.6m nuo 8gab kaina nukrito iki 3gab,ir ji tebera verta ju,paskutine ta paremontawus vaziuokle seip kad is pirmo karto pereit tai prisikabino del led lempuciu gabarituose ir skilusiu galiniu zibintu. sako kiek mokesi tiek gausi bet dabar reikia viska tikrint.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2013-02-13
Geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, geri varikliai. Gera darbinė mašina.
Prasta garso izoliacija, greit pavargsti ilgose kelionėse. Labai rudija.
Geras auto, pravažiavau per 2 metus 70000 km tai pakeičiau tik viena šarnyrą ir selenbloką. Priklauso kaip ji prižiurėjo senas šeimininkas. Maniškis iki manes buvo prižiurėtas, o pats nei prižiurėdavau nei ka. Važiuodavau ir kaimo keliais ir asfaltu. Minusas tai, kad labai rudija kėbulas, kieta labai, bet puikus darbinis automobilis. Kam reik darbinio arkliuko patariu pirkti. 1,9D Kurdavosi kuo puikiausei tiek žiema tiek vasara. Aikšku žiemai reikia,kad žvakės veiktu ir geras akumuliatorius butu. Maniškis prie -26 iš pirmo sukimo užsikurdavo. Kuro sąnaudos mažos, man dažnai trasoi reikėdavo važinėt tai 4.2l tepaimdavo važiuojant taupei 90km/h. Paspaudus irgi daug neimdavo. Maža traukos, bet ekonomiškumas viska kompensuoja. Varikli nėra kam gest todėl ir negenda, jokios imantrios elektronikos nieko. Kaip pirkau rida buvo 260000 km pardaviau 330000 km, žmogus dar dabar važiuoja be jokiu problemų. Gal man tik taip pasiseke, bet su senu golfu neturėjau jokiu problemų ir galiu tik girt. Eksplotacija buvo 60 lt šarnyras ir selenblokas, darbas garažėli 20 lt, starteris buvo angliukai nukepe ir laidai apsižaliave tai 100 lt ( tapati tvarkė), diržus keičiau 350 lt kainavo , bendros išlaidos 530 lt prasukus 70000 km. Tepalus pildavau pačius pigiausius dizelinius 10w40 ir niekad laiku nekeisdavau, pravažiuodavau p kokiu 15000km ir tik tada keisdavau, uz pakeitima ir tepala ir filtra mokėdavau 80lt. Žodžiu tikrai gera mašina man papuolė, priklauso ka nupirksi, gera nupirksi gerai važiuosi, nesiskusi tikrai. Jei pirkčiau golfą 3 tai tik paprasta 1.9D, tie TDI varikliai geri,ekonomiški, gerai traukia, bet kaip sugenda tai turi daug problemų, nelaiko visokios turbinos, siurbliai( siurbliai visu dyzeliu problema). O paprastam dyzeli nėra kam sugest, puikus darbinis arkliukas.
Pilnas atsiliepimas...
saulius | 2012-09-29
w golf 3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gali but darbiniu arkliuku
garso izoliacija,kietas,elektronika
1991m. golfas net nezinau detales pigios 2011.09 pirkau golfuka.Golfuko istorija:reikejo antro auto,pirkau,maniau laikinai,kol mano auto pastatys "ant koju". Paverciau golfa krovininiu,isemiau galines sedynes. Teko vezt 850kg metalo i supirktuve,plius du zmones,gaunasi 1t. virs. Tiesa spyruokles sportines. Apsirupinau,bent keliom ziemom malku. Mokejau uz golfa 1400lt,buvo labai apleistas,bet kai detaliu kainos nedideles issiverciau. Atsipirko desimteriopai,kad ir suluz negaila,jis savo atitarnavo. Rekomenduociau,kaip darbini arkliuka.
Pilnas atsiliepimas...
Alas | 2012-09-12
Nerekomenduociau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nera
Visa automobilis minusas
Prastesnes kokybes automobilio neturejes.Vienintelis pliusas pigios dalys kurias labai jau tankiai reikia keisti.Garso izoliacijos isvis turbut vokietis nedejo,visas barska,o kaip rudyja tai net is tolo girdisi du kartus labiau nei opelis.Niekada nepirkciau ir net savo priesui nerekomenduociau tokio auto. Variklis 1,9 TDI patvarus ir ekonomiskas tik labai jau garsiai dirbantis. Eksploatacijos kastai nera mazi zinant kad labai jau tankiai reikia keisti tas pigias detales.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt