Markės
1831 iš 1917
Volkswagen Golf, (Mk4) 1997 - 2003
572Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 72
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Erdvus salonas
  • Ekonomiškas
TRŪKUMAI
  • Ne pats patikimiausias automobilis
  • Aukšta kaina
  • Prastokai valdomas
Volkswagen Golf Mk4 vėl tapo labai sėkmingu modeliu Europoje. Dabar Golf buvo pozicionuojamas kaip aukštesnės klasės automobilis turintis aukštos kokybės interjerą ir geresnę įrangą, kadangi Volkswagen grupė siūlė kitus pigesnius šios klasės atstovus – Škoda Fabia, Seat Leon. Todėl Golf savo kokybe labiau primena brangesnį Audi A3 modelį. Šios kartos Golf nebuvo sukurtas kabrioletas, vietoj to kompanija naudojo senesnės versijos kabrioletą su pakeistais priekiniais, galiniais bamperiais bei priekiniais žibintais. Šios kartos GTI modeliai turi 1.8 turbo variklį, kurio galia siekia 150 AG, o vėliau buvo padidinta iki 180 AG. Tačiau galingiausia versija R32 turėjo visai naują VR6 3.2 L variklį su 24 vožtuvais ir išgaunantį 241 AG (180 kW) galią ir 320 Nm sukimo momentą. JAV rinkai buvo skirtas dar galingesnis Audi TT R32 variklis su 250 AG gebantis įsigreitinti 0-100 km/h per 6.6 sekundes. Bendrai paėmus Golf vėl sudarė puikų įspūdį - aukštos kokybės interjeras, patikimas elgesys kelyje, patogus ir talpus. Tačiau tuo metu kai vieni giria visaapimančią Golf kokybę, kiti pažymi dažnas technines problemas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ketvirtos kartos Golf buvo gaminamas su nepaprastai retos konfigūracijos VR5 varikliu. Iš esmės tai V formos penkių cilindrų variklis ir tokius gamino tik VW kompanija:



Galingiausia R32 versija turėjo 241 AG variklį:



VR variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:



Pats VR6 variklis atrodė taip:


Kabrioleto versija ištiesų buvo senesnės kartos Golf, tik su naujesnės ketvirtosios kartos Golf‘o priekio dizainu:



2000 metais šios kartos Golf pelnė geriausio hečbeko titulą (pagal žurnalą „Diesel Car“).

1998 metais Golf pelnė geriausio hečbeko titulą (pagal žurnalą „What Car?“).

Žurnalas „Top Gear“ 1998 metais šios kartos Golf apdovanojo kaip geriausią šeimos automobilį.

Tokį automobilį vairavo ir Kate Middleton:


2018-03-09
VW GOLF MK4 1.9 TDI 96 KW 2003 m. hečbekas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Galia, geras kainos ir kokybės santykis, patikimumas, mažas nuvertėjimas, santykinai pigus remontas.
Mažai vietos gale sėdintiems, traškancios plastmasės salone, dažnai perdegancios lemputės, kieta važiuoklė
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,8
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,6
Bendras automobilio aprašas
Sveiki pabandysiu detaliai papasakoti savo auto istoriją. Taigi automobilį savo vardu nusipirkau 2016 m. žiemą, žinoma, kad tai buvo mano pirmasis auto, nors prieš tai važinėjau su aibe kitų. Daug pažįstamų atkalbinėjo nuo šio pirkimo, kad neva Golfai pacanų nujotos mašinos, kurios draugauja su rūdimis, o važiuoja kaip vadeliotojo traukiamas vežimas. Visiškai nekreipdamas į šiuos stereotipus ir po ilgų paieškų trukusių pusę metų galiausiai nusipirkau kaip man atrodė "ledinį" variantą. Žinoma ruošdamasis auto pirkimui daug skaičiau apie dažniausiai pasitaikančius jų trūkumus, ligas, tačiau jau iš anksto žinojau, kad noriu nesurūdijusio varianto parvežto iš užsienio (lietuvoje išlaikytų gerų variantų paprasčiausiai nėra) ir kuris nebūtų lėtapedis bei ne prasčiausios komplektacijos pvz. irkliniais langų pakėlimo mechanizmais. Auto buvo parvaryta iš Prancūzijos, prabėgus 300 k. su serviso knygele, klimato kontrole, esp sistema, 4 elektr, langais ir be rūdžių. Auto trauka bei salono tvarka man paliko didžiulį įspūdi ir likau taip sužavėtas, kad prieš pirkdamas jos į servisą nevežiau,o pasiklioviau savo žiniomis ir perikupo "geru" žodžiu. Mano džiaugsmas ir gera nuotaika greitai išgaravo kai po savaites paaiškėjo, kad smagratis stipriai barška, o pakaboje išsidėveję priekinių šakių galiniai sailentblokai (golfų tipinė liga) bei galinės kaladėlės tuoj stabdys stūmokliukais. Servise sužinojau, kad pakeisti pakabos dalis kainuos apie 80 eurų su darbu ( santykinai pigu) . Sankabos remontas kaštavo 500 eurų su darbu, nes dėjau vienos masės naują smagratį, diskatorių, diską bei išmynimo guolį, žinoma galėjau restauruoti smagrati apie 200 eurų komplektas, tačiau meistrai patikino, kad kelių metų bėgyje smagratis vėl pradės barškėti,o tada laukia vėl ta pati skaudi procedura - vėl imti greičių dėžę ir remontuoti. Diržus pakeisti įskaitant vandens pompą, itempėjus, generatoriaus bei pagrindinį diržą Conti tech firmos kainavo apie 130 eurų bei darbas 70 eurų pas pažįstamą.Po šių dramatiškų pirmų apsilankymų serviso dirbtuvėse su savo nauju pirkiniu pfu pfu pfu tris kartus per kairį petį be einamų dalių tokių kaip filtrai, tepalai, padangos, lemputės daugiau į auto nieko neinvestavau nors per metus įsuku 20 k.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Ką galiu pasakyti apie šį auto tai, kad jo gale vietos iš tiesų nėra daug ir asmenims, kurie turi vaikų ar dažnai važiuoja trise ir daugiau ilgesnėse kelionėse bus ankšta ir nepatogu, tačiau zmogui, kuriam reikia nuvažiuot į darbą , studijas ar pas merginą vakare - auksinė mašina nekreipiant dėmesio i vyraujančius stereotipus. Auto lemputės linkę dažnai perdegti ypač artimųjų šviesų - nežinau galbūt prastos gamyklinės ritės, važiuoklė kadangi gale stovi paprastas balkis ir uždėjus 16 ar 17 colių ratlankius, kas labai populiaru tarp jaunimo, jaučiasi kiekviena duobutė kelyje. Mano patarimas dėti standartinius 15 colių nors ne taip kietai atrodysit, tačiau važiuosit žymiai minkščiau. Važiuoklė metalinė, paprasta, tvirta ir didelio galvos skausmo nekelia. Variklis labai gerai traukia ir užmiestyje su 6 bėgių greičių dėže pasižymi labai mažu apetitu apie 5,5 litro 100 km. Šis variklis su pumpe duse degalų įpurškimo sistema pasižymi tylesniu darbu bei super trauka, tačiau neapsigaukit purkštukai, kurie dirba kaip kuro siurblys nepasižymi labai dideliu patikimumu,o jų remontas nėra pigus tad ieškanties tokio varianto patarčiau servise patikrinti kiekvieno purkštuko parametrus. Nepatarčiau azartiškesnį vairavimą mėgstančiam asmeniui pirkti auto su 66 kw varikliu, kuris nors ir pasižymi itin mažomis kuro sąnaudomis bei pigesniu variklio remontu, tačiau iš tiesų yra tikras vėžlys ir greičio mėgėjui gali įvaryti vėžį. Elektronika patikima, didelių nusiskundimų jai neturiu nors ir girdėjau, kad elektriniai langai linke strigti bei gesti. Kas liečia auto nuvertėjimą tai šis yra sąlyginai mažas- žinoma jei auto nesurūdijęs, tvarkingas, variklyje kas 15 k. keičiami tepalai pagal gamintojo rekomendaciją (asmeniškai pilu sintetinius GM 5w30 tepalus 20 eurų - 5 litrai, pigiau , bet tikrai ne prasčiau nei Castrol kurių kaina dvigubai didesnė). Be to privalu laiku keisti oro, kuro, tepalo filtrus, nes šių esminių dalykų ignoravimas pirmas etapas link turbinos, puršktukų mirties.
Patarimai perkančiajam
Mano patarimas perkančiam nepirkti pigiausio varianto rinkoje , nes šie būna labai pavargę bei su didelėmis ridomis bei jokiu atveju nepirkti lietuvoje eksplotuoto varianto, nes iš užsienio parvarytas bet kokiu atveju bus tvarkingesnis. Be to nepadaryti mano klaidos ir prieš perkant nepagailėti keliasdešimt eurų auto detaliai patikrai servise. Taip pat prieš perkant įdėmiai apžiūrėti auto kebulą, nes šie linkę rūdyti ties priekiniai sparnais bei slenksčiais.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt