2017-05-10 |
VW GOLF IV 81kw TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
LABAI ekonomiškas, saliginai pigios detales
Mažai vietos, gana kieta pakaba, elektronika būna durniuoja
|
Golf IV gamykliškai 81 kw bet cipuotas "Galingas.lt" iki 110 kw. Coupe. Automobilio detalės palyginus su kitomis markėmis yra gan pigios, bet pavyzdžiui kai teko keisti turbinos vakuuma (gryba) tai iš šroto detalė kuri nesieka 4 cm istrižainės (paprastas metalo mažas gabalas) kainavo 50 Eur!! Ok, galim kaltę suversti ant euro, bet realybė yra tokia. Tai jeigu kažkas atsitinka su varikliu ar pakaba aš per apsilankyma servize išleisdavau nuo 50 iki 150 eur. Tik pirkau golfa iš "pirikupo" tai toki ir gavau, kad kas du menesius vis kažkas erzinančio išlenda. Kai tik nusipirkau keičiau pagrindini dirža, salnykus ir reboksli ar kažka panasaus 350 Eur berods gavosi. Tai čia pradine investicija į ateiti ir manau ji būtina. Du metus važinėju su Golfu ir dabar kažkaip su elektronika šiek tiek bėdų turiu. Valytuvai jei viena karta įjungi veikia iki tol kol patys sugalvoja išsijungti. Tikriausiai kontaktai parudyję ir nesuka vintilaitorius vienas iš dviejų. Termostato rodyklė veikia periodiškai. Čia tikriausiai nuo tos korozijos kuri su laiku atneša savo palikimą. Daugiau mažiau pakaba tvarkyti kainuoja apie 100-150 eur. bendrai automobilis labai ekonomiškas ir tai jaučiu didžiausias pliusas. Daugiau pliusu po dviejų metu nelabai ir matau , nebent tik kad va detales pigios ir jei susitvarkai tai nelūšta greit. Studentiška mašina. Didžiausias patarimas prieš perkant nuvažiuoti į serviza ir atlikti pilną apžiūrą tiek iš išorės tiek ir kompiuterinį. Žinoma tai yra loterija nes galvos į variklį neikiši bet apsidraudimui siūlau nuodugniai patikrinti , kad netektu investuoti kas du mėnėsius.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
VW GOLF IV 1.9 66KW TDI. | 2017-02-04 |
VW GOLF IV 1.9TDI 66KW.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
1.9 66KW TDI patikimas varilis, pigi ekspluotacija, ekonomiskas,
AUTOMOBILIO AMZIUS.
|
Sveiki. Eskantiems automobili vw GOLF IV 1.9tdi 66kw. Apie varikli. Variklis yra patikimas, paprastas, ,istvermingas naudingas , ekonomiskas, Priziurint varikli laiku jokiu bedu neturesit. Automobilio kebulas yra kaip ir visu volksvagen automobiliu po kurio laiko pradeda listi rudys .. Automobilio salonas . paprastas priklauso nuo automobilio komplektacijos . Automobilio pakaba yra paprasta kaip ir priekis taip ir galas. pigios detales, Eskantiems tokio automobilio rekomenduociau pirkti tik su 1.9 66kw tdi su 1.9 50kw sdi ar 1.9 81kw su i raudona nerekomenduoju. Delto kad , 1.9 81kw skiriasi kuro siurbliu ir turbina jau sunkoka rasti daliu . Bet siuo laiku dauguma automobiliu yra uzvazineti ir supuve eskantiems tokio automobilio reikia gerai paeskoti . Vienas is siuo automobilio minusas yra automobilio amzius. Rekomenduociau pirkti. Reikia pasakyti ,kad automobilis skirtas tiek miestui tiek ir uzmesciui del ekonomiskumo, tad automobilis neskirtas lenktinems . ;) 1.9 66kw tdi . patikimas, paprastas, istvetmingas, naudingas . ekonomiskas. Pigus remontas , pigi ekspluoatacija, nedidelis nuvertejimas atsizvelgant po vienieniu ar dvieju metu vazinejimo
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tautvydas | 2016-01-30 |
Volkswagen Golf 1,9 SDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigi eksploatacija, smagus vairuoti mieste, gan gražiai atrodo, vidaus medžiagų kokybė.
kai kuriems rūdys, kietoka pakaba, sankaba, mažoka bagažinė.
|
Na, aišku, turbūt vienas populiariausių auto Lietuvoje yra Golf 4, todėl nuomonės apie jį būtų neblogos. Šiaip labai smagus automobilis mieste, nors ir SDI, bet vis tiek miestui užtenka. Detalės tikrai nėra brangios, išlaikymas taip pat nereikalauja ypatingo dėmesio, dažniausiai reikia atlikti tik techninį aptarnavimą (tepalai, filtrai, kaladėlės), o daugiau nelabai būtų prie ko prikibti. Na, o iš trūkumų, tai po 150 000km reikia pasikeisti sankabą, nes aš jau pats esu keitęs ją, o rida 265 000km. Pirmų metų gamybos turi bėdų su laidais, nes jie neturi geros apsaugos, o nuo drėgmės dažnai sutrūkinėja ir pradeda streikuoti. Galinis valytuvas dažnai pradeda neveikti, centrinis užraktas, priekiniai valytuvai arba bagažinės užraktas. Šiaip, manau, kad geriausi dyzeliniai varikliai šiems golfams yra 1,9 TDI (66,81kW), o iš benzininių 1,6 (8 vožtuvų ir 1,8T arba 1,8), o į kitus nelabai verta dairytis, nebent 3,2 R32, bet nelabai tokių rasit :D Kalbant apie variklį, tai nieko blogo juose nebūna, tiek turbinos, tiek purkštukai nėra lepūs kurui ir alyvai, na nebent "pumpadūziai" varikliai (74,85,96,110kW) juose purkštukai atlieka kuro siurblio funkciją, todėl dažniau reikės būtent juos keisti, nes jie yra šiek tiek išrankesni kurui, o šiaip daugiau bėdų, manau, neturėsite, jeigu prižiūrėsite alyvą. Kas norite pirkti auto, tai būtina žiūrėti į kėbulą bei ridą. Jeigu ieškosite dyzelinio, tai 66 arba 81KW, o jeigu benzininį, tai 1,6 8 vožtuvų arba 1,8T, 1,8 variklius. Jeigu daugiau važinėsite mieste, tai bus puikus automobilis, kuris nereikalaus papildomų investicijų. (prieš perkant dar apžiūrėkite ar nebėga tepalai, nes dažnai taip būna, kad reikia po to keisti tarpines).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
LUCIO | 2016-01-25 |
Golf IV
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai ekonomiškas, manevringas, pigus išlaikymas.
Garso izoliacija, komfortas.
|
1.9 SDI 50kW.
Aš manau, kad šis variantas yra sukurtas miestui ir neilgom užmiesčio kelionėm. Nupirkus šį automobilį, buvau nustebęs jo kuro sąnaudomis. Mieste vos 6l/100km. Automobilis skirtas tikrai ne lenktynininkam, traukos pas jį mažai, iš vietos pajuda ganėtinai vėžliškai. Tačiau šiek tiek pasmaugus variklį, įmanoma startuoti ganėtinai padoriai :D Ant kelio stovi tikrai gerai, važiuojant 90km/h nereikia bijoti pro šalį važiuojančios fūros, automobilis nedreba, Nors ir dyzelinis variklis, pakeitus akumuliatorių žiemą problemų neturėjau, viskas šyla pakankamai gerai. Salonas galėtų būti ir geresnis, matosi pigi plastmasė, trūksta užbaigtumo, tačiau jei žmogui reikia kasdieninės mašinos, kuri kelią nedaug problemų, tai šis golfas. Važinėju kasdien, laiku pakeičiami tepalai ir filtrai. Važiuoklė tikrai patvari, variklis nereikalauja daug priežiūros. Kėbulas taip pat neprastas, kol kas rudžių nematyti. Garso izoliacija tikrai prasta, tai jei nenorit girdėt pašalinių garsų važiuojant apie 100km/h, pasikeiskit bent jau kolonėles, nes gamyklinės tikrai groja prastai. 1.9 SDI 50kW, pakankamai užtenka galios normaliam važinėjimui. Atvirai pasakius nėra ten kam ir sugesti, laiku keičiami tepalai ir pilamas normalus kuras, pilsit rusišką žaliąjį iškarto pajusit, kad mašina važiuoja kitaip (išmėginau). Variklis negali skleisti pašalinių garsų, išmetimas turi būti normalus, jokių dūmų ar kito brudo. Pažiūrėkite ar nesurinktas iš dalių, negali matytis didelių tarpų ar panašiai. Jei pavaros metasi ganėtinai sunkiai ženklas, kad greitai pareis greičių dėžė. Jei buvo trūkusios kuro padavimo šlangutės, teks plauti baką.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Agne | 2015-12-20 |
Super automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, manevringas, greitai isyla, pigios detales, pigus remontas
abs
|
Vairuoju si automobili metus, atgabentas is Vokietijos. Problemu kolkas neturejau jokiu.
Labai patikimas, puikus, patogus automobilis, nereikalaujantis daug prieziuros.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
tarpinė | 2015-09-23 |
galfiecas nepasisekęs.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pigios pakabos dalys, taupus.
liga su vairo kolonėle, kas nėra pigu.
|
Pagal savo kaina visai dar patenkinamas dėl komforto, dviduris talpesnis nei keturių atlenkus sėdynes. Nėra minkštas, bet ir nelabai kietas. Varikli gan neblogas 66kw, kai su turbina viskas buvo ok, važiavo gan neblogai, dabar esu kliutis greitėjimo juostoje. :D Pirkau prieš 3 metus tvarkingą, parvaryta iš Vokietijos už 7000Lt. Problemos prasidėjo pavažinėjus pusę metų. Pradėjo sunkiai jungtis bėgiai, vėliau išvis nebesijungė, teko keisti sankabą, smagratį ir kažkokia pavarų šakutę, bendrai atsiejo apie 1800Lt. Dar po poros mėnesių gedimas atsirado vairo kolonėlėje, restauravimas geroje įmonėje šalia maximos bazės 700Lt, + 2 surytos padangos. Ilgai neatleikė tos geros imonės darbas, ir po metų teko pirkti iš laužyno, su darbu apie 600Lt, žinoma ir vėl 2 panagų nebėra. Pakeisti 2 termostatai, apie 150Lt, buvo sugede kažkas prie purkštuko, o gal ir jis pats, labai nesigilinau, 350Lt. Pakeista dalis pakabos ~300Lt, vėliau visa 700Lt, bet jau laiko apie 1 metus ir nė garselio. Turbina nebeveikia, bet ir nebeplanuoju remontuoti. Žiūrėkite ar dažytas, nes po metų pradės lysti, gerai užgazuokite keletą kartų, nes dėl to veliau nepraėjau technikinės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2015-06-17 |
Geras automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galingas variklis, mažas nuvertėjimas, galima remontuoti pačiam
Žemas priekis, kietoka pakaba, sunku rasti nusudrožtą.
|
Geras automobilis, detalių kainos taikrai žemos, pakaba standi, salono medžiagos būtų labai geros jei ne gumos imitacijos nusidėvėjimas nuo plastikinių detalių. Pas mane buvo žemintos spyruoklės, tačiau pasikeičiau į normalias tai dabar jau nebekliūna visur, nes buvo labai žemas automobilio priekis. Variklis 110 kw. TDI pakankamai geras, 6 bėgių mechninė dėžė leidžia ekonomiškai važiuoti didesniais greičiais 130-140 km/h, tik reikia žiūrėti ,kad nebūtų smarkiai užvaikytas arba prabėgęs >500 000 kilometrų, tada galima susidurti su pakankamai didelėmis remonto sąskaitomis. Nuvertėja Golf mažiau nei jo pagrindiniai konkurentai Astra, Focus, Civic ar Almera. Eksploatacijos kaštai tai panašūs lyginant su Vokiškais konkurentais, o jei palyginus su Japoniškais tai žymiai pigiau, tačiau tenka dažniau remontuoti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Deividas | 2015-05-10 |
VW Golf 4 2000m 09men 2.0l 85kw Benzinas/Dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Atrodo gan patikimas. Kaina ne taip sparciai nuverteja. Isvaizda is vidaus ir isores atrodo gerai. Salone viskas yra savose vietose. Surinkimo kokybe gan nebloga. Varikliai 2L Benz 85kw ir 1.9TDI gerai traukia ir yra patikimi.
Priekis yra ganetinai zemas, tad reikia saugotis vaziuojant per zvirkelius ir duobetus kelius. Aukstam ar tai stambesnio sudejimo zmogui vietos gale yra ganetinai mazai. Salono dazai kurie suteikia gumos imitacija lengvai nusitrina ir nekaip atrodo.
|
Sveiki, nesenai nusipirkau VW Golf 4, 2001 metu 9 menesio gamybos. Automobilis buvo pirktas turguje, parvarytas is vokietijos, rida 245tuks km (taip rode kompiuteris), bet dar papildomai pasitikrinau pagal VIN koda ar nesuklastota ir ar nebuvo registruotu eismo ivykiu. Pries 25tuks km buvo pakeistas pagrindinis dirzas (kartu buvo ir visi irodymai). Automobilis kaip teige pardavejas buvo vieno savininko, tad pateike visus tech apziuru ir nemazai remonto dokumentu kartu su cekiais. Automobilio isvaizda is vidaus ir isores atrode gerai, bet buvo keletas smulkiu ibrezimu ant kebulo ir variklis buvo siek tiek apsitaskes tepalais, del to isejo dar gerai kaina nusidereti. Patikrinus automobili servise meistrai dideliu problemu nerado, tik reikejo pakeisti priekinius stabdziu diskus ir kaladeles nes beveik nieko nebuvo like. Vienas keblumas iskilo po pirkimo is turgaus pardavejo, tai tas, kad priekiniai stabdziu kontaktai buvo uztrumpinti, kad nesviestu stabdziu lempute ijungus degima... Benzininis variklis, 2 litru, 85kw, traukia gerai, kaip konsultavausi su daugeliu meistru, tai sake, kad vienas is patikimiausiu tarp benzininiu. Pries tai dairiausi i dyzelinius kaip 1.9, 81kw, bet nei vieno neradau kuris butu gerai priziuretas, maziau pravaziaves, nepavarges ir dar uz geresne kaina (tikriausiai per daug noriu...). Pats gyvenu uzmiestyje ir nevazineju labai dideliu atstumu, ~29km i darba paskaiciavus marsrutus pirmyn ir atgal, nevirsyju leistino greicio ir stengiuos ekonomiskiau vazineti, tad uzmiestyje pagal kompiuteri pasiekiu iki 5.7L/100km, o mieste iki 6.3L/100km benzino. Vazinejant su italiska 4-kartos BRC duju iranga, vidutiniskai i 100km suvartoja ~9L duju. Po pirkimo pakeiciau tepalus, tepalu, oro ir salono filtra, priekinius stabdziu diskus ir kaladeles. Isidejau italiska BRC duju iranga ir kartu signalizacija. Po kiek laiko teko pakeisti galini ABS davikli ir galiniu amortizatoriu gumas, nes pradejo apsaugos nebesilaikyti. Dabar jau kuris laikas kaip jokiu keblumu neiskilo. Kainos laikui begant po siek tiek nuverteja, manau, kad tai yra normalu nes automobilis vis sensta. Pats nuvertejimas nera toks didelis kaip palyginus su kitu gamintoju automobiliais. Asmeniskai ir is daugelio kitu patirties patariu labai nuodugniai patikrinti automobili pries perkant.
Apziureti isore ar nera stambesniu defektu, ibrezimu, ilenkimu, dazymu ir rudziu. Ar neatrodo dauzta, ar visos spynos ir rankenos veikia, ar kapotas ir bagazine pasikelia ir laikos.
Pakelti kapota ir viska nuodugniai apziureti ar nieko netruksta, ar visu skysciu yra tiek kiek turi buti (nes tai gali reiksti, kad automobilis nebuvo labai priziurimas).
Patikrinti tepalus ir ziureti ar nera susidariusio baltumo vietomis, tokio panasaus kaip i varske nes tada gali automobilis buti stovejas ilga laika (o tai irgi nera labai gerai) arba ar tepalai nera skysti, nes gali buti ilgai nekeisti...
Isedus i vidu patikrinti ar viskas yra savose vietose kas ir turi buti, ar viskas veikia taip kaip ir turi veikti nes po to gali remontas brangiai kainuoti... Ar nera vairas nutrintas, begiu rankena, sedynes nutrintos ar suplesytos ir ar pats salonas nutrintas.
Uzsikurti ir palaikyti dirbanti kuri laika, paklausyti kaip variklis dirba ir ar nera jokiu itartinu garsu... Patikrinti visas sviesas : trumpas, ilgas, posukius, avarini, stabdziu ir numeriu apsvietima.
Pavazineti, patikrinti stabdzius, ar gerai ir ar be jokiu problemu pavaros persimetineja, ar veikia rankinis, ar didesniu greiciu vaziuojant neatsiranda kazkokiu itartinu garsu, kelis kartus apsisukti mazesniu greiciu abiem kryptimis. Paprasyti pardavejo, kad pagazuotu ir patikrinti ar tamsiai nedumina is duslintuvo. Pastatyti automobili ir paziureti po keliu minuciu ar nepradejo laseti kazkas is po dugno (nes tai irgi gali reiksti problemas).
Taip pat jei yra galimybe patikrinti automobili pas meistrus, ypac rekomenduociau pas tuos kurie daznai remontuoja butent tokias masinas kokia tu nori nusipirkti, nes jie gali kur kas daugiau visko aptikti...
Ir galiausiai, rekomenduoju patikrinti automobili pagal VIN koda ar tai nera rida prasukta, ar nebuvo registruoti eismo ivykiai, vagystes.
Aciu, kad perskaitet mano atsiliepima ir tikiuosi, kad gavote kazkokiu nauju ziniu apie si automobili.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
darknesslt | 2015-05-04 |
Puiki ekonomiška mašina
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigios detalios, puiki trauka 81kW, mažos kuro sanaudos, puikiai tinka jaunam žmogui. :)
Nėra labai aukštas priekis, todėl reikia saugotis bordiūrų :)
|
Puiki mašina. Per 3 metus nenuvylė. Labai ekonomiška. Variklis 81kW nemirtingas, trauka nereali. Sugedus kokiai detaliai ją nesunkiai galima rasti šrote. Naujos detalės pigios, ir lengvai keičiamos, nes važiuoklė paprasta kaip 2+2. Puiki mašina jaunam žmogui kuris dar neturi vaikų. Variklis 81kW nemirtingas, traukia labai gerai. Per tris metus nieko nekeičia variklio strityje, tik diržus, bei tepalus. Per tris metus beveik nenuvertėjo, eksplotacija labai pigi Tikrinti ar nėra rūdžių, pirkti tik 81kW jeigu dyzelis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Paulius | 2015-02-20 |
Golf 4 1.9 81kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Automobilis paprastas
Nera
|
Važinėju jau nepilnai 4 metus.Tikrai nebloga mašina.Klausant ar skaitant kitų nuomones tai nėra išviso normalios mašinos ta manau pastebėjote visi gera mašina ta kure pats vairuoji :D juokinga ,bet taip jau yra.Labai dideliu gedimu neturėjau tvarkiau ta kas priklauso važiuoklėje,o prie variklio išvis nelabai ką dariau neskaitant tepalų keitimo t.t. Atėjo laikas papeikti :D Tai kietoka mašina konforto joje tikrai nerasite.Toke mšina tinkanti studentams ar pradedančiajam važinėti.Prie tokios mašinos galima ir pačiam ranką pridėti nes nera labai jau tenai kas nors sudėtingo,ką sugebėdavau tvarkydavausi pats. Variklis tikrai nuostabus ,bet tą manau jau dauguma žinote. Dėl remonto nelabai ką galiu pasakyti.Kainuoja kaip ir visas vienas mašinos brangiau kitos pigiau tai šita prie pigiau,O ir pats gali daug ką susitvarkyti.Būtu elektronikos tada manau prisidėtu išlaidos kaip prie kitų mašinų su elektronika :D
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12345678 |