Markės
1826 iš 1912
Volkswagen Golf, (Mk4) 1997 - 2003
572Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 72
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Erdvus salonas
  • Ekonomiškas
TRŪKUMAI
  • Ne pats patikimiausias automobilis
  • Aukšta kaina
  • Prastokai valdomas
Volkswagen Golf Mk4 vėl tapo labai sėkmingu modeliu Europoje. Dabar Golf buvo pozicionuojamas kaip aukštesnės klasės automobilis turintis aukštos kokybės interjerą ir geresnę įrangą, kadangi Volkswagen grupė siūlė kitus pigesnius šios klasės atstovus – Škoda Fabia, Seat Leon. Todėl Golf savo kokybe labiau primena brangesnį Audi A3 modelį. Šios kartos Golf nebuvo sukurtas kabrioletas, vietoj to kompanija naudojo senesnės versijos kabrioletą su pakeistais priekiniais, galiniais bamperiais bei priekiniais žibintais. Šios kartos GTI modeliai turi 1.8 turbo variklį, kurio galia siekia 150 AG, o vėliau buvo padidinta iki 180 AG. Tačiau galingiausia versija R32 turėjo visai naują VR6 3.2 L variklį su 24 vožtuvais ir išgaunantį 241 AG (180 kW) galią ir 320 Nm sukimo momentą. JAV rinkai buvo skirtas dar galingesnis Audi TT R32 variklis su 250 AG gebantis įsigreitinti 0-100 km/h per 6.6 sekundes. Bendrai paėmus Golf vėl sudarė puikų įspūdį - aukštos kokybės interjeras, patikimas elgesys kelyje, patogus ir talpus. Tačiau tuo metu kai vieni giria visaapimančią Golf kokybę, kiti pažymi dažnas technines problemas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ketvirtos kartos Golf buvo gaminamas su nepaprastai retos konfigūracijos VR5 varikliu. Iš esmės tai V formos penkių cilindrų variklis ir tokius gamino tik VW kompanija:



Galingiausia R32 versija turėjo 241 AG variklį:



VR variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:



Pats VR6 variklis atrodė taip:


Kabrioleto versija ištiesų buvo senesnės kartos Golf, tik su naujesnės ketvirtosios kartos Golf‘o priekio dizainu:



2000 metais šios kartos Golf pelnė geriausio hečbeko titulą (pagal žurnalą „Diesel Car“).

1998 metais Golf pelnė geriausio hečbeko titulą (pagal žurnalą „What Car?“).

Žurnalas „Top Gear“ 1998 metais šios kartos Golf apdovanojo kaip geriausią šeimos automobilį.

Tokį automobilį vairavo ir Kate Middleton:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 72
Audrius | 2013-04-20
VW Golf IV 1999-03 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, pigi eksploatacija, pigios dalys, patogus sedintiems priekyje.
Kietoka pakaba, brangi sankaba.
Automobilis kaip tokiu metu tikrai neblogas. Vaziuokle nors ir standi, bet patvari. O taip pat - paprasta kaip 3 kapeikos. Salonas nuobodus, bet ganetinai patogus. Vairuotojo pozicija ganetinai egronomiska. Bendras automobilio vaizdas nesudaro labai pigaus "kibiro" ivaizdzio. Mano automobilyje esantis variklis yra 66 kw, kas neatrodo labai daug, taciau praktikoje sis variklis tikrai nustebina savo trauka ir tuo paciu ekonomija. Sio variklio pilnai uztenka vazinejant vienam arba dviese. Jei keleiviu buna daugiau - sis variklis tampa siek tiek bukas lenkimu metu ar kai norisi paspausti. Iki 2000 metu eje variklaii yra visiskai nelepus kurui - valgo tiek rusiska, tiek zalia, tiek degalinese pirkta kura ir vargo nemato. Eksploatacija tikrai viena is pigiausiu kokiu an teko matyt. Kuro sanaudos nedideles ( iki 7 mieste, iki 5.8 trasoi (pagal borto kompa)). Detaliu galima rasti kiekviename srote, o jei reikia naujos - ir kiekvienoje detaliu parduotuveje, kurios tikrai nebus brangios. Na nebent sankaba, kurios komplektas siuo metu kainuoja apie 700-800 litu. Taciau lyginant su kitais automobiliais, eksploatacija tikrai nebrangi. Kaina nuverteja ganetinai greitai iki tam tikros sumos. Pagal mane ta suma yra apie 5000-6000 litu. Kad taip neatsitiktu reikia automobili priziureti, kas pas dauguma vairuotoju nelabai matosi (plysusios sedynes, lendancios rudys, variklis apsipyles tepalais). taigi, kainos nuvertejimas labai priklauso nuo automobilio prieziuros. Vaziuojant apziureti automobilio - veztis gera meistra, kuris saliskai galetu nuzvelgti automobili ir pasakyti visus minusus. Jei tokio nera - vezti tikrinti i servisa. Jokiais budais nepirkti aklai!!!
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2013-02-25
Geriau audi 4 arba pasat b5 nei golf 4..
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskasvariklis,pigi -paprasta vaziuokle,dinamiskas
varikliai nera kantrus,turbinos nelaiko...apskritai variklio remontas nepigus,greiciu dezes silpnokos,rudyja kebulas.
Volkswagen golf 4 1.9tdi 81kw,5 duru. Varikliukas 1.9TDI pasizymi galia ir taupumu,taciau kas liecia jo detaliu kainas tai atvirkscia,pats su tuo susiduriau,net srotuose nera vilties gaut turbina ,varikli plika...Kainos deveta variklio apacia 900-1200lt,turbina 650-800lt...Dirzeliu keitimas irgi apie1000lt su detalemis.Na palyginus golf4 dyzelinio variklio remontas brangesnis nei audi ta pacia kubatura,kazkokia nesamone.. Perkant,tikrinkit kompresija cilindruose,bandykit klibinti turbinos asele jai kleba tik tlolyn,nes finansai remontuojant nemazi tenka pakloti,i ridas net nezekit i lietuva mazom ridom neivaziuoja tiesiog jos buna atsukamos,nebent masina stipriai dauzta buvus daug laiko remontuota.Uzsenietis geros masinos siuo metu neparduoda,tik perekupu pasakos kad masina atvaziavo ledine,serviso knygeles taipogi patys uzpildo po uzsienio servisus atbuline data stampus sumeto...
Pilnas atsiliepimas...
Wds | 2012-10-14
VW GOLF, 1998 m., 1.9 tdi, 66KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
taupus, pigi eksploatacija, smagus vairuoti
mažai vietos salone, žemas priekinis bamperis, nėra labai komfortabilus salonas
Kadangi mano aplinkoje žmonės dažnai keičia transporto priemones, tad teko vairuoti daug ką, tačiau kaip prispyrė reikalas pačiam nusipirkti, teko pasukti galvą. Neseniai baigiau studijas, dirbu ne patį dosniausią darbą, tad taikiaus į kainos ir kokybės santykį ir pasirinkau GOLF'ą, ką galiu pasakyti - neprašoviau tikrai:) Visi klausinėja ar labai kieta pakaba.. lyginant su a3, ar astra, galiu patvirtinti - tikrai ne:) Garso izoliacija lyginant su mk3, tikrai padori.. 1.9 tdi, 66 kw variklis, nėra išrankus kurui, taupus, važinėju mieste ir suvalgo 6,4 litrus 100 km, turbina smagiai veikia:) Norintiems pirkti, siūlau vengti čipuotų variantų - didžiulė tikimybė kad bus nugainiota turbina.. Kaip ir visada perkant naudotą automobilį, susiduri su loterija, nors dabar esu patenkintas, tačiau turėjau problemų su sankaba, teko keisti diskatorių.. Kiek teko girdėti atsiliepimų iš kitų (mechanikų ir golfistų), prieš perkant reikia atkreipti dėmesį į pavarų dėžę, nes tai yra viena silpnesnių vietų.. Šiaip eksploatacija yra pigi.. dalių irgi yra daug (pažiūrėkit kiek gatvėse golfų mk4 atisrado!) Iš dalies plius iš dalies minusas, kad laiko kainą.. pigesnius ir gerus variantus griebia žmonės iš karto. Žiūrėti ar variklis nemėto aspukų, vengti čipuotų variklių/turbinų, žiūrėti ar lengvai junginėjas bėgiai - nes gali būti nuėjus sankaba, ar pavarų dėžė. Rekomenduoju būtent 1.9 tdi, 66 kw motorą, nepatariu pirkti 50 kw tds... su tokiu tik vandenį karvėm vežti.. p.s. Rekomenduoju kaip pirmą automobilį:)
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2012-04-22
vw golf mk4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras auto tik garso izolecija prastoka bet uz 400-600 lt galima viska susitvarkyt paciam. brangi sankaba jei subyra, seip pirkciau kita ir rekomenduociau kitiems. 1.9 tdi (110kw) galinius amortizatorius, salenblokus sarnyrus stabdziu kaladeles,
Pilnas atsiliepimas...
K | 2012-04-22
VW GOLF PD 74 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, gana dinamiškas, nebrangūs einamieji remontai
Priekinis buferis per žemas, kairiojo priekinio žibinto lemputės keitimas reikalauja labai mažų rankų.
neblogas automobilis. Važiuoja gana stabiliai, stabdžiai stabdo pakankamai efektyviai - jie diskiniai priekyje ir gale, o priekyje dar ir aušinami. Posūkiuose automobilis pakankamai tvirtai laiko kelią, bet persistengt negalima. Patarimas vengti duobėtų ir nežvyruotų gamtos keliukų - prošvaisa nėra didelė - vos 13 cm, o priekinės buferio plasmasės yra nuleistos kiek per žemai. Mieste dėl nemažo sukimo momento ( apie 240 Nm) važiuoja gana smagiai, o ir užmiestyje nesunkiai renka greitį iki 100 km. Variklis labiau girdisi tik po 130 - 140 km, kuomet pasiekiama apie 3000 aps. Vienas minusas, kad gana triukšmingas šaltas. Salonas gana kokybiškas, vietos bent jau priekyje pakankami, plasmasės dar nėra labai išsidevėsusios, tačiau durelėse, vietomis priekinėje panelėje pabarškančios. Visgi mašinai jau eina 11 metai, tad čia nieko keisto 1,9 TDI PD siurbliai purkštukai. Reikia negailėt gero kuro - pilt iš ,,Neste'', ,,Statoil'', ar ,,Lukoil'', nes užsikimšus ir išgirdus servise jų remonto kainą, galima paleist dūdas=D Prižiūrimas variklis geras, patvarus - neėda tepalų, nelinkęs gesti, tačiau reikia laiku keisti pagrindinį diržą ( kas 80000 km), filtrus, pilti geresnius sintetinius tepalus. Patarimas nečipuoti. Gerai prižiūrint gali pasiekti 500000 km. Automobilio kainos per porą metų pakritusios po didesnių muitų įvedimų. Dabar geros būklės turėtų kainuoti apie 3000 eurų. Eksplotacija - nebrangi. Priekiniai stabdžių diskai ABS po 84 lt vienetas, kaladėlės apie 70 - 80 lt, amortikai apie 180 lt. Sailentblokai - apie 50 - 60 lt, šarnyrai apie 40, stabilizatoriaus traukės apie 35 lt. Kaip jau minėjau - vengti prasto kuro, nes vieno siurblio - purkštuko kaina apie 1500 lt. Vengti daužtų, stengtis automobilį, jo variklio būklę patikrinti autoservise.
Pilnas atsiliepimas...
Arūnas | 2012-03-06
VW Golf IV 2000 m., 81 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro ekonomija, dinamika, patvarumas, nėra jokių rūdžių ant kėbulo
Mažokai erdvės vidui, bet priprantama
Nėra ypatingas gražuolis, bet ir ne tokia pabaisa kaip to laikmečio Toyota Corrolla=D Vienam, ar dviem žmonėms pakankamai talpus, nulenkus galines sėdynes galima vežti nemažą krovinį. Gražus salono apšvietimas naktį, plasmasės gana kokybiškos, nors po tiek metų jau ir linkusios pabarškėti. Yra puodelio laikikliai, galinė pelininė, galiniai žibintuvėliai keleiviams ir kelios kitos malonios smulkmenos. Galinėse sėdynėse vietos ne per daugiausiai, tačiau pareguliavus priekines įmanoma vežti ir 3 žmones, tačiau didelio komforto nesitikint. Fainas dalykas yra klimato kontrolė - puikiai veikia iki šiol. Važiuoja mašiniukas pakankamai gerai, stabiliai, stabdžiai puikūs. Yra 4 oro pagalvės, patikima ABS sistema, tad mašina gana saugi. Važiuoklė maždaug viduriukas tarp kietos ir minkštos, atsižvelgiant, jog čia šeimyninis hečbekas. Nelinkus byrėti, jei laiku keisi šarnyrus, gumas ir traukes ( tiesa, tas įvyks tikrai retai, jei nežadi mašinos dažnai laužyti žvirkeliais) 81 kw, arba apie 109 - 110 ag. Labai geras, ištvermingas kuro prasme gana nelepus motoras, svarbu laiku keisti tepalus, nes turbina nėra stiprioji šios mašinos pusė. Dinamika nebloga - iki 100 km. maždaug per 10,7 sek. Kuro sąnaudos apie 5 - 6 ltr/ 100 km. Nesunkiai renka greitį iki maždaug 180 km., mašina išlieka kaip prikalta prie kelio ( stabilumo prasme), bet nuolatos taip skraidyt visgi nepatariu - čia visdėlto dyzelinė mašina. Pagrindinis variklio diržas ( geresnės firmos) su visais navararotais ( v.pompa, rolikai) ir darbu apie 750 - 800 lt. Šarnyrai priekiniai apie 35 - 40 lt ( Febi), sailentblokai apie 40 lt, stabilizatoriaus traukės apie 30 lt. Priekiniai amortikai apie 180 lt vienas, panaši ir stabdžių diskų kaina. Kaladėlė priekinės apie 100 lt komplektas. Tepalus pyliau geresnius 5 w 40, pilnai sintetinius, kas 15 tūkstančių. Šiaip išleidi apie 120 - 130 lt, bet esi ramus. Patariu: venk daužtų, stebėk variklio būklę ir kompresiją, žiūrėk ar veikia e. langai ir ar darinėjas durelės su raktu. Jokiais būdais neimk, jei meta juodus dūmus pašilęs variklis ( leidžia tepalus, susidevėję cilindrai). Sutikęs su pastebimais kėbulo trūkumais, ar defektais perekupam mušk kainą, o jei nenuleis ieškok kitos.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2012-02-11
Volkswagen Golf 4 1998m, 1.4 16V.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
sunku pasakyti.
mažas,neokonomiškas,nieko neišsiskiriantis,valgantis daug kuro,
Automobilis tikrai nėra geras. Daug barška,tarška,kai bandai surasti priežastis,tai tenka ilgai paneles ardyti ir užkišinėti nesandarumus. automobilis nėra išvaizdus,gan paprastas tiek iš vidaus tiek ir iš išvidaus. surinkimo kokybė vidutiniška,nors yra keturios durys,tačiau vietos tikrai nėra daug,gale sėdintiems aukštesnėms žmonės nėra patogu,nėra kondicinieriaus - labai didelis minusas žiema. automobilis tinkantis merginoms,ar katik išsilaikius teises,kurie iš automobilio nereikalauja nei galios,nei per didelio komforto. 1.4 16V 55kw,benzinas,mieste galima sutilpti į 9litrus,už miestį i kokius 7-8litrus,paspaudus tada tragiškai ryja kurą,bei tepalus valgo po truputi. žodžiu su tokiu varikliu tikrai nepalėksi greitai,ir šiaip sakyčiau kad neekonomiškas,geriau imt 2.0 ar rinktis dyzelinį variantą. turiu mašiną jau 4metai,atlikti esminei keitimai: visi filtrai,šarnyras,tepalai,pagrindinis diržas (jie du),keistas langų pakėlėjas (silpniausia vieta šio modelio),keistas termostatas. Džiugu tas,kad nereikėjo keisti nei pakabos,nei pavarų dėžės,ar kažko tai brangesnio iš variklio pusės. Tikrinkit iš karto autoservise viską,jei pardavėjas neleidžia tikrinti,pagalvokit apie kitos mašinos pirkimą,daugiau nieko nepridursi. ;)
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2012-02-01
Volkswagen Golf - itin prastas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nelepus motoras, itin mažos kuro sąnaudos, pigios dalys.
Labai nesaugus, nekokybiškas ir paprasčiausiai bjaurus salonas.
Vos išsilaikęs automobilio vairavimo teises pirma mintis be abejo buvo "tautos autombilis" - Volkswagen Golf. Tada suviliojo kaina ir mažos kuro sąnaudos, pigios dalys, visgi nesu koks arabų šeichas ir pirkti prabangų, galingą automobilį vos išsilaikius teises man būtų per daug aštru. Taigi pats automobilis yra surinktas iš itin pigių medžiagų. Visas salonas - pigus plastikas ir pigi sėdynių medžiaga. Komforto jame visiškai nėra. Apie salono dizainą irgi kalbos net būti negali, nes jis - tiesiog "gamintas su kirviu". Eksterjeras - tipinis ~95'-2000-ųjų vokiškas dizainas: griežtos, stačiakampės linijos, stačiakampės lempos. Na, bet kadangi toks automobilis dažniausiai perkamas jauniems vairuotojams, tai prabangos kaip kokiam Rolls-Royce tikėtis būtų kvaila, o ko gero - ji ir nereikalinga. Tačiau kur kas svarbesnis dalykas - sveikata, o šis Volkswagen Golf tikrai nebūtų ta mašina, su kuria norėtųsi papulti į rimtesnę avariją... Pirmiausia, tai valdyti pečiuką (ypač) ir magnetofoną vairuojant labai nepatogu, nes jie yra įtaisyti palyginti žemai, todėl tai tikrai trukdo vairuojant šį automobilį, nes jei reikia su jais ką nors pakoreguoti, tenka nukreipti dėmesį nuo eismo... Korpusas pagal EuroNCAP (http://www.euroncap.com/tests/vw_golf_1998/46.aspx) irgi turi nemažų trūkumų, nes gavus smūgį į priekį, yra gana didelė tikimybė, kad bus sužalotos vairuotojo pėdos. Kita - ne ką mažiau opi problema, tai - oro pagalvės. Net 2003-ųjų gamybos Golf'as turi vos dvi oro pagalves (virš "bardačioko" ir vaire), taigi gavus didesnį smūgį į šoną, sužalojimai praktiškai yra neišvengiami. Iš pirmo žvilgsnio, tai - puikus pirmasis automobilis jaunam vairuotojui, tačiau deja, labiau į jį pasigilinus - jis gali būti pirmas ir paskutinis... Išvada: tai gana stipriai pasenęs automobilis (gaminta tiesiog per daug taupant). Žinoma, itin pigi gamyba iš dalies davė ir naudos, kadangi turint tokį automobilį, visiškai nėra jokio reikalo jaudintis kaip jis "leidžia laiką kieme". Jei neįsidėsite į jį gero mago - jame paprasčiausiai nėra ką vogti. Vienintelis, ko gero tikrai geras dalykas šiame automobilyje, tai motoras... Nelepus, itin mažų kuro sąnaudų motoras yra tikrai nepakeičiamas dalykas paprastai važinėjant nuo taško A iki taško B, bet ne daugiau. Geriausias ko gero - 1.9 TDi, bet su dujomis benzininiai irgi gerai draugauja. Tai - Golf'as. Dalys pigios, jų pilni srotai. Eksplotacija tikrai itin pigi. Kainos nuvertėjimas irgi labai menkas, kadangi naujas Volkswagen Golf iš salono kainuoja kaip geras, ~5 metus panaudotas vidutinės klasės automobilis deja, ne veltui. Jei jums svarbi jūsų sveikata - nepirkite šio automobilio. Rinkoje tikrai yra ne ką brangesnių, bet kur kas saugesnių automobilių. Pavyzdžiui, BMW 3-klasė, Mercedes-Benz C-klasė, Audi A4 ir pan. Visgi, jei primygtinai norite Golf'o - pirkite naujesnės kartos (nuo 2003-ųjų), kuris jau yra kur kas saugesnis.
Pilnas atsiliepimas...
KM | 2012-01-10
VW Golf 2002 96 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, ekonomija, galia ir nemaža išliekamoji vertė
Ankštoka gale, kartais genda durų spynelės, žemoka priekyje
Gražus, nedidelis automobiliukas. Stabilus kelyje, geri mašinos stabdžiai. Macpherson pakaba kiek kietoka, tačiau eksplotacija tikrai nebrangi - važiuoklės detalės nebrangios, jų pilna ir šrotuose, ir parduotuvėse ( kainos tikrai nesikandžioja). Patinka mėlynai raudonas salono apšvietimas važiuojant tamsoje, padorios kokybės interjero plasmasės. Yra visas elektros paketas, autopilotas ir ESP. Važiuoja stabiliai, gana greitai renka greitį iki šimto, o maksimalus sukimo momentas ( virš 300 nm) pasiekimas jau prie nedidelių apsukų, tad mieste šauna kaip raketa. Kiek nervuoja tai, kad mašina žemoka ir tenka saugotis aukštesnių bortelių mieste, mažoka bagažinė ir vietos gale nėra super daug. Tačiau studentui - tai beveik ideali mašina. 96 kw PD. Geras ir dinamiškas motoras, tačiau dėl elektroninių kuro purštukų nemėgsta prasto kuro. Turbina - silpnesnė šios mašinos vieta, tad nepagailėkit gerų tepalų ir laiku juos keiskit. Kuro sanaudos mišriu režimu 6 -7 ltr, nors spaudžiant virš 130 -140 km. auga link 8 - 9 ltr. Variklis tikrai geras ir patikimas, tačiau nereikia jo užleist ir laiku keisti eksplotacinius dalykus. Važiuoklės detalių kainos nėra aukštos ( vidutiniškai nuo keliasdešimt litų), brangiau kainuoja pagr. diržas su komplektu ( vokiškas apie 720 lt). Saugokit turbiną, kuro purkštukus nes jie kainuoja tūkstančius ( geros būklės padevėti.) Atkreipk dėmesį į variklio, turbinos būklę, žiūrėk kiek ,,liko'' sankabos - turi įsijungt pačioj pradžioj, o ne gale ( galingesnius dyzelius mėgsta ,,papjaut''). Žiūrėt kėbulą - ar nebuvo stipriai daužtas ir prastai šūdarankių tvarkytas - neišvengsi rūdžių, nors antikorozinė šitam VW pavyzdinė. Durų spyneles praeik - ar rakinas, žiūrėt ar sveikas karteris ( jei išeitų pasikelt - jis gana žemai įtaisytas).
Pilnas atsiliepimas...
Golf IV | 2012-01-05
VW Golf 2000 m. 1,9, 81 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, patvarumas, manevringumas
Žemokas, konforto trūkumas
Vairuoju tokią mašiną jau 5 metus. Tikrai džiugina ekonomiškumas (paganka 6 l mieste, 4 l - užmiestyje) ir patvarumas. Per 5 metus be filtrų, tepalų, diržų ir pan. kas privaloma, keičiau tik sailentblokus, stabdžių diskus ir kaladėles. Trauka taip pat labai gera-pakanka ir mieste, ir užmiestyje.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt